Address & Contact

Our Address

یزد , بلوار امیرکبیر , کوچه جنب پمپ بنزین

باشگاه ورزشی اوج 

? دارای انواع ورزش های تناسب اندام و هوازی می باشد.

معرفی باشگاه:
? باشگاه اوج ارائه دهنده انواع ورزش های تناسب اندام و هوازی در یزد می باشد. این باشگاه در دو شعبه مجزا فعالیت می نماید:اوج ۱:
? این باشگاه به مدیریت سرکار خانم رضوانی، مختص خانم ها بوده و ورزش های بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس، TRX، برایتونیک، فیوژن فیتنس و … را در سانس های صبح و عصر به بانوان گرامی ارائه می نماید.

? اوج ۲:
? این باشگاه با داشتن کاملترین و مجهزترین دستگاه های ورزشی با برندهای روز دنیا، در دو سانس صبح ها (ویژه بانوان) به مدیریت سرکار خانم رضوانی و عصرها (ویژه آقایان) به مدیریت جناب آقای دکتر جعفری دایر می باشد. کلاس فیتنس و TRX آقایان زیر نظر اساتید با تجربه و باسابقه و کار با دستگاه زیر نظر قهرمان جهان و مدال آور مسابقات داخلی انجام می پذیرد. برای بانوان محترم نیز کلاس های بدنسازی، یوگا، پیلاتس، ایروفیتنس، کتل بل و TRX برگزار می گردد.

?نوع فعالیت:
تناسب اندام و ورزشهای هوازی
(بدنسازی , ایروبیک مقدماتی , ایروبیک پیشرفته , پیلاتس , یوگا , تی آرایکس , فیوژن فیتنس , برایتونیک , چربی سوزی, اسپینینگ)
خدمات ماساژ(ماساژ لاغری , ماساژ ریلکسیشن)
?تجهیزات (تردمیل , دوچرخه , کاملترین و مجهزترین تجهیزات بدنسازی)
? خدمات ویژه (بوفه سلامتی , کلاسهای خصوصی , مربی اختصاصی , ارائه برنامه غذایی سالم وعلمی)

مدیریت اوج ۱ : خانم رضوانی
مدیریت اوج ۲ : دکتر جعفری

اوج ۱ : یزد , بلوار امام جعفر صادق (ع) , کوچه شهید عظیمی , پلاک ۲۶/۱
اوج ۲: یزد , بلوار امیرکبیر , کوچه جنب پمپ بنزین

سایت بدنسازی , بدنسازی برنامه , بدنسازی فیتنس , اطلاعات بدنسازی , تاثیر بدنسازی بر چهره , در باشگاه بدنسازی چه کنیم , بدنسازی چیست , عکس بدنسازی ,