Address & Contact

Our Address

(تهران ، سعادت آباد، میدان کتاب، سه راه فرحزاد، زیرپل گلدیسان(پل یادگار امام

Telephone

باشگاه پینت بال و لیزرتگ پرواز

✅ لیزرتگ یک بازی گروهی همانند پینت بال است (به همین دلیل در ایران به آن پینت بال لیزری هم گفته می شود) که در آن بازیکنان به جلیقه (یا هدبند) الکترونیکی مجهز هستند و با تفنگ مخصوص یکدیگر را هدف قرار می‌دهند با این تفاوت که برخورد فیزیکی انجام نمی گیرد و ایجاد درد و ناراحتی نمی کند. نحوه بازی تا حد زیادی به تجهیزات بازی و ساختار انتخابی بازیکنان بستگی دارد.

✅ سیستم کارکرد تفنگ لیزرتگ مبتنی بر ارسال اطلاعات از طریق نور مادون قرمز می باشد. اطلاعات از طریق فرستنده مادون قرمز که بر روی تفنگ قرار گرفته به سمت حریف فرستاده میشود و در صورت اصابت توسط گیرنده مادون قرمز که بر روی جلیقه یا هدبند قرار گرفته دریافت می شود. این اطلاعات سپس توسط میکروکنترلر های موجود در تفنگ پردازش شده و اطلاعات لازم نظیر تعداد دفعات برخورد در حافظه موجود در برد الکترونیکی ذخیره می شود. علت نامگذاری آن به لیزرتگ استفاده از نور لیزر تنها برای نشانه‌گیری است که البته به دلیل خطرناک بودن آن برای چشم در تفنگ های ساهاتوی حذف شده‌ است.

✅ سیتسم های گوناگونی برای بازی لیزرتگ یا پینت بال لیزری طراحی شده است که بعضی بسیار پیشرفته و گران قیمت هستند و نیاز به زمین بازی و تجهیزات دیگری دارند. هدف ما از طراحی و تولید تفنگ لیزرتگ ساده سازی آن با حفظ کارکرد مورد نیاز و در نتیجه کاهش قیمت و امکان بازی برای افراد مختلف شامل کودکان، نوحوانان و بزرگسالان بوده است.

✅ به همین منظور از یک گیرنده که بر روی یک هدبند نصب شده است و یک فرستنده که سیستم الکترونیکی آن داخل قاب پلاستیکی تفنگ قرار گرفته استفاده شده است و به دلیل تولید کلیه قطعات در داخل دارای قیمت مناسب بوده و در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر و تعویض می باشند.

 

✅ یکی از بزرگترین باشگاه های تهران با فضای ۲۰۰۰ مترمربع در جنوب غرب تهران است که امکان برگزاری سانس های VIP از ساعت ۲۲ شب الی ۴ بامداد، دارا می باشد.

✅ ظرفیت ۱۴ نفر همزمان

 

 

مدیریت: علیرضایی

 

 

خرید تجهیزات پینت بال لیزری , قیمت تفنگ لیزرتگ , خرید تفنگ لیزری بازی , قیمت جلیقه لیزرتگ , خرید تفنگ پینت بال , هزینه راه اندازی لیزرتگ ,