تولید کننده بتن آماده استاندارد در زاهدان

شماره های تماس

09122902109

09120214103

09022902109

 

?تولید انواع شن و ماسه و بتن آماده

بتن تخصص ماست

 

?بتن آماده یا RMC (Ready-mix concrete) یک نوع خاصی از بتن است که در یک کارخانه بتن توسط دستگاه بچینگ تولید می‌شود و سپس توسط کامیون‌ها یا میکسر‌ها به محل کار فرستاده می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود تا یک مخلوط دقیق و عالی مخصوص محل ساخت و ساز تولید شود.

? بتن آماده در هر محلی که استفاده میشود در برابر عواملی چون سیل، آتش، باد و تگرگ و… بسیار مقاوم میباشد. بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه ی به کار رفته در بتن و میزان آب و سیمانی که استفاده شده در آن میتواند میزان مقاومت مختلفی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد.

 

?مزایای بتن آماده چیست؟

?کاهش میزان مواد مصرفی در فرآیند ساخت بتن آماده باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

?بتن آماده دارای مواد افزودنی مخصوصی می‌باشد که به آن استحکام و روانی مناسبی می‌بخشد.

?در ساخت این نوع بتن سنگ دانه‌‌‌های آهنی استفاده نشده است و بتن آماده با استاندارد‌‌‌های مورد نیاز تولید شده و از استحکام و دوام قابل قبولی بهره مند می‌باشد.

?امنیت ساختمان‌های بتنی برای ساکنان بیشتر است. احتمال سوختن، شکستن یا تخریب شدن ساختمان‌های بتنی در شرایط مختلف بسیار پایین است. بتن نقش جلوگیری از ورود مواد آلرژی‌ زا مانند گرد و غبار و مواد آلاینده به داخل ساختمان را دارد.

?استفاده از کامیون‌‌‌های مخلوط کن باعث میشود که در طول حمل از جدایی دانه‌ها و کاهش کارآیی جلوگیری شود.

?تولید بتن در محل یک امر پر سروصداست. اما بتن آماده نباید نگرانی خاصی در مورد مواجهه با سروصدا و آلودگی هوا داشته باشید. در طول فرایند تولید بتن، سوخت کمتر استفاده می‌شود و آلودگی گرد و غبار کمتر می‌شود. زیرا از سیمان فله‌ای به‌جای سیمان کیسه‌ای استفاده می‌شود.

?خروجی به دست آمده از هر خلاطه در محل تقریبا بین ۴ تا ۵ مترمکعب به ازای هر ساعت است، اما برای این بتن آماده میزان خروجی به دست آمده در هر ساعت بین ۳۰ تا ۶۰ مترمکعب هست.

?انواع بتن آماده

بتن آماده بر اساس مواد و ترکیباتی که در ساخت آن‌ها به کار برده می‌شود انواع مختلفی دارد که هر یک نیز تحت شرایط خاصی به کار برده می‌شوند.

?بتن آماده استاندارد
?بتن معماری
?بتن فیبری
?بتن سیال
?بتن پیش ساخته
?بتن متراکم
?بتن خود تراکم

به مدیریت:آقای سیاوش جهانگیری

 

 

 

 

 

 

 

بتن , بتن آماده , بتن آماده چیست , بتن ریزی سقف , بتن ریزی کف , تولید بتن در زاهدان , بتن آماده جهان بتن در زاهدان , تولید انواع شن و ماسه جهان بتن در زاهدان , کاربرد بتن آماده , مزایای بتن آماده چیست , انواع بتن آماده ,قیمت بتن آماده در زاهدان , شرکت تولیدی بتن آماده در زاهدان , فروش بتن آماده در زاهدان , قیمت بتن آماده در زاهدان , کارخانه بتن آماده در زاهدان , تولید کننده بتن آماده در زاهدان , تولیدی بتن آماده در زاهدان , تولید بتن آماده در زاهدان , فروش شن و ماسه در زاهدان , قیمت شن و ماسه در زاهدان , شن و ماسه در زاهدان , کارخانه شن و ماسه در زاهدان , تولید شن و ماسه در زاهدان , تولیدی شن و ماسه در زاهدان , تولید کننده شن و ماسه در زاهدان ,