بتن ریزی کیا 

? بتن ریزی ساختمان
? بتن ریزی پارکینگ های طبقاتی، اداری، تجاری و مسکونی
? بتن ریزی سوله ها و انبارها
? بتن ریزی محوطه ها و پیاده روها
? بتن ریزی سقف و فونداسیون
? بتن ریزی ستون ها
? بتن ریزی جایگاه های پمپ بنزین
? اجرای بتن دکوراتیو
? تامین مواد افزودنی و چند منظوره بتن
? پذیرش همه نوع طرح و الگو در اجرای بتن رنگی

? بتن یکی از بهترین مصالح ساختمانی و پرکاربرد می باشد، که این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد، این محصول توسط شرکت آرین بتن به راحتی می تواند در دسترس عموم برای ساخت و سازهای گوناگون از جمله سازه‌های بتنی چون کف ساختمان‌ها، کف پارکینگ ها، ساختمان ها، سوله ها، سدها، آشیانه هواپیماها، پل‌ها، پالایشگاه ها، تونل‌ها و راه‌ها و…قرار می گیرد.

? در واقع برای اینکه ساختمانی محکم و با مقاومت واستحکام بالای داشته باشیم در فونداسیون، ستون ها و سقف ساختمان از بتن استفاده می کنیم که به این پروسه بتن ریزی گفته می شود.

? در شروع ساخت ساختمان قبل از هر اقدامی اولین کار ساخت فونداسیون می باشد، بعد از فونداسیون نوبت به بتن ریزی سقف و ستون ها می رسد. که در واقعه بتن‌ریزی فونداسیون باعث می شود که استحکام و مقاومت سازه را در برابر عوامل محیطی تضمین شود، ولی قسمت های ظریف کاری و تزئینی، بدنه اصلی ساختمان و سقف توسط ستونهای ساختمان حمل می شوند. به دلیل اینکه فرایند بتن ریزی و ساخت، هر یک به صورت جداگانه از قسمت های ساختمان اهمیت زیادی دارد، با در نظر گرفتن همه موارد اقدام به اجرای بتن ریزی ساختمان کنند.

? یک گروه و تیم خبره بتن‌ریزی باید نسبت به اقلیم و آب‌وهوایی که در آن سازه ساخته می‌شود، باید بهترین و کاراترین نوع بتن را برای استفاده با شرایط تهیه کند. در نتیجه باید به مهارت‌های لازم جهت ساخت و عمل‌آوری بتن، متراکم‌سازی آن با دستگاه‌های ویبراتور، تزریق یک مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای آن و بسیاری موارد دیگر آگاهی کامل داشته باشند.

مدیریت : آقای حسین یوسف کیا

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل بتن ریزی فونداسیون , قیمت بتن ریزی , فاصله زمانی بین بتن ریزی , خدمات بتن ریزی , تجهیزات بتن ریزی , اصول بتن ریزی , استاندارد بتن ریزی , بتن ریزی ساختمان ,