مجتمع تولیدی با پشتوانه سالها تجربه در دو شعبه و در زمینی به وسعت بیش از ۹۰ هزار متر مربع احداث, که در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید بتن آماده استاندارد در استان گیلان می باشد که با دارا بودن امکانات فراوان توانایی اجـرا و سرویس دهی مطلوب را جهت انواع پروژه های عمرانی دارا می باشد .

این مجتمع با در اختیار داشتن چندین دستگاه بچینگ پلانت استاندارد با توانایی تولید بیش از ۱۵۰۰ متر مکعب بتن در روز و با دارا بودن پمپ های زمینی و هوایی و تراک میکسر های بروز آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد .

شایان ذکر است این مجتمع که همیشه کیفیت را ملاک عمل خود قرار داده همواره از برندهای مطرح در صنعت سیمان و مصالح شنی استفاده می نماید که نتیجه این عملکرد کسب موفقیت واحد نمونه کیفی از سوی موسسه استاندارد استان گیلان و واحد نمونه صنعتی طی سالهای متوالی از سال ۸۹ الی ۹۴ از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان می باشد.

البته شایان ذکر است این مجتمع تولیدی در زمینه اخذ گواهینامه های بین الملی نیز پیش قدم بوده وهمواره آماده پاسخگویی و همراهی جهت ثبت سفارش خرید شما سازندگان محترم می باشد و دستان پر مهرتان را به گرمی می فشارد.