Address & Contact

Our Address

گرگان،گلشهر 12

Telephone

برقکاری نوین شهبازی

?انجام کلیه امور برق کاری ساختمان،اداری،تجاری

?آگاهی به تجهیزات برق در صنعت از شما یک برقکار حرفه‌ای نمی‌سازد. فردی می‌تواند به عنوان یک برقکار صنعتی مشغول به کار شود که در دروس برق هایی صنعتی درجه دو و درجه یک فعالیت کرده باشد و بتواند دوره‌های آموزشی را با نمرات بالا قبول شود. همچنین برقکار صنعتی باید با انواع سیستم کنترل، ترانسفورماتورهای سه فاز، مدارهای کنترل روشنایی و حرارت، کار با پی سی ال و …. آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با آن‌ها کارکند.

?تابلو برق صنعتی چیست؟

⚡️ تابلو برق صنعتی شامل یک محفظه معمولا از جنس فلز است که قطعات مختلفی درون آن نصب می‌شود.

⚡️ این قطعات بنا به کاربرد تابلو برق، متفاوت است.

⚡️ کاربرد دیگر این محفظه ها، محافظت افراد در برابر برق گرفتگی است.

⚡️ این تابلو‌ها از خود تجهیزات در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می‌کنند.

⚡️ به بیان دیگر یک تابلو برق صنعتی یک قفسه است برای تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی با هدف سوییچ کلید ها، دستگیره‌ها و نمایشگر‌ها و همچنین برای جلوگیری از وارد شدن شوک به تجهیزات و حفاظت محتوای جعبه از محیط.

⚡️ تابلو برق تنها بخشی از تجهیزات است که توسط کاربر قابل دیدن است.

⚡️ این جعبه ممکن است هم با اهداف کاربردی و هم برای زیبایی طراحی شده باشد.

⚡️ پکیج‌‌‌های الکترونیکی ممکن است برای کاربرد‌‌‌های مختلف نیاز داشته باشند که تابلو برق ویژگی‌‌‌های خاصی را داشته باشد. بعضی از این موارد عبارتند از: اتلاف گرما، اختلال فرکانس‌‌‌های رادیویی، محافظت در برابر تخلیه الکترواستاتیکی.همچنین ممکن است محدودیت هایی در زمینه‌‌‌های کاربردی، زیبایی و نیز تجاری در طراحی تابلو برق صنعتی وجود داشته باشد.

?برقکاری چیست؟

?برق کاری به معنای انجام همه امور مربوط به سیم کشی و برق رسانی به منازل، ادارات، مراکز فروشگاهی، مراکز صنعتی و همه ساختمان هاست. در برق کاری از صفر تا صد سیم کشی ساختمان طراحی و اجرا می‌شود. برای انجام سیم کشی و برق کاری ساختمان، نیاز به نیروی تعلیم دیده و ماهر است. انواع خرده کاری برق در زمره کار برق کار قرار دارد.

?برق کار متخصص علاوه بر سیم کشی الکتریکی ساختمان‌ها در ارتباط با ماشین‌‌‌های ایستگاهی و تجهیزات مرتبط با آن نیز فعالیت دارد. حرفه برق کاری شغلی خطرناک است که نیاز به تعلیم و کسب تجربه بالایی دارد. به طور معمول برق کارها در دو گروه برق کار عمومی‌و برق کار صنعتی تقسیم می‌شوند. انجام خرده کاری برق منازل و شرکت‌ها بر عهده برق کار عمومی‌است.

?خدمات برق‌کشی ساختمان شامل سیم‌کشی برق، کابل‌کشی و نصب برق، و دستگاه‌های مرتبط چون سوئیچ، تابلوهای توزیع برق، سوکت و اتصالات سبک در ساختار برق ساختمان، می‌باشد. موارد ایمنی در زمان طراحی و نصب برق در ساختمان، باید در نظر گرفته شده و رعایت شود. نوع و اندازه سیم، بر اساس ولتاژ مدار و جریان الکتریکی در ساختمان، مشخص می‌شود. همچنین محدودیت‌های شرایط محیطی ساختمان مثل دمای محیط، رطوبت، قرارگیری در برابر نور خورشید یا سایر مواد شیمیایی، باید بررسی شود. نکات ایمنی برای خدمات برق‌کشی ساختمان بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی یک منطقه و حتی کشور متفاوت خواهد بود.

?سیم کشی ساختمان و سیستم روشنایی مجتمع‌‌‌های مسکونی مهم ترین مرکز تاسیساتی ساختمان است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد غیر متخصص و ساکنین آپارتمان نباید تاسیسات و سیستم برق رسانی را دستکاری کنند. برق نیروی بسیار قوی است و عدم رعایت اصول ایمنی در برق کاری، خطرات جانی را به همراه دارد. وجود اشکال در کلیدها و پریزها، خرابی سیستم روشنایی راه پله، نصب لوستر، تعمیر و یا تعویض آیفون‌‌‌های قدیمی، اشکال در برق رسانی موتورخانه آپارتمان‌ها و مواردی از این قبیل را می‌توانید به سادگی برطرف کنید.

به مدیریت:حسین شهبازی

 

برق , برق صنعتی , برق ساختمانی , برقکاری , تابلو برق صنعتی , نورپردازی , تابلو برق چیست , برقکاری در گرگان , خدمات برق ساختمانی و صنعتی نوین در گرگان , اجرای خدمات برقکاری شهبازی در گرگان , مزایای تابلو برق صنعتی , چگونگی اجرای تابلو برق , مجموعه برقکاری نوین در گرگان ,