برق پارسیان

? برق کشی سه فاز ، تک فاز ، صنعتی ، فروشگاهی و …

? نصب سیستم های امنیتی پیشرفته 

? برق کشی هوشمند و غیر هوشمند 

? معمولی تا فوق حرفه ای 

مدیریت:آقای امیدآقابابایی

 

*************************

سیم کشی خانه هوشمند

سیم کشی برق در سیستم هوشمند نیز مانند سیم کشی برق به شیوه سنتی می باشد با این تفاوت که قبل از شروع مرحله سیم کشی برق هوشمند، بایستی نقشه اتوکد ساختمان در اختیار متخصصین مربوط به شرکت قرار داده شود تا متناسب با ویژگی های بنا،طراحی های لازم انجام گیرد.

در سیم کشی برق خانه هوشمند همه سر سیم ها به جای انتقال به کلید ها و اتصال زدن به داخل تابلوی برق یا به ماژولهای مربوطه که در سر راه قطعات قرار گرفته اند، انتقال می یابند و کلیه اتصالات در تابلو انجام می گیرد.

بر همین اساس، میزان سیم های مصرفی حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد افزایش خواهد یافت. همینطور برای کنترلینگ و برقرای ارتباط بین برخی از قطعات و تابلو بایستی از کابل CAT5 استفاده شود که در سیم کشی برق سنتی،کابل CAT5 مصرف ندارد.

در سیم کشی برق هوشمند به جای جعبه فیوز از تابلوهای برق مخصوص (مشابه تابلوهای برق قدرت) که در داخل دیوار و عموما در ورودی ساختمان نصب می شود، استفاده می گردد.

نحوه توزیع برق روشنائی ها و پریزها، تلفن، کابل کشی، سنسورهای اعلام سرقت، اعلام حریق، سیستم اعلام نشت گاز، کنترل شیر برقی گاز، مانیتورهای لمسی، سیستم کنترل ورود و خروج که به واسطه ی کارت خوان و قفل برقی صورت می گیرد و برخی توضیحات پیشرفته در مورد سایر تجهیزات خانه هوشمند می باشد.

 

خدمات دفتر فنی , دفتر فنی چیست , دفتر فنی چاپ , وظایف دفتر فنی عمران , وظایف کارشناس دفتر فنی , دفتر فنی مهندسی , آموزش دفتر فنی پروژه های عمرانی , دفتر فنی تایپ و تکثیر ,