لایروبی رودخانه و گابیون بندی خدادادی

?گودبرداری ، بسترسازی حرفه ای ، تخریب ساختمان ، لایروبی رودخانه ، خاکبرداری ، گابیون بندی و….

?تخریب ساختمان

✳️تخریب ساختمان  فرایندی است که در آن یک ساختمان یا هر سازه مورد تخریب قرار می‌گیرد. با این عمل فضایی که سازه اشغال کرده است، برای ساخت و سازهای آتی باز می‌شود و فرایندی است که در ابتدای راه جایگزینی سازه‌های جدید با سازه‌های قدیمی انجام می‌شود. انجام عملیات تخریب به شکل کلی به دو روش انجام می‌شود: با استفاده از مواد منفجره، و یا با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بدون انفجار.

?گابیون بندی

✳️توری گابیون در اصطلاح به قفسی توری گفته می شود که درون آن با قلوه سنگ و یا قطعات مختلف پر شده و آن ها را بر روی یکدیگر قرار می دهند و به جای نرده و حصار یا دیوار استفاده می گردد. وظیفه اصلی گابیون جلوگیری از ریزش دیواره خاکی می باشد. بنابراین به زبان ساده گابیون یک نوع توری محسوب شده که درون آن را با سنگ هایی در ابعاد مختلف پر می کنند. موارد استفاده از این محصول بیشتر کاربردهای تزئینی می باشد. این محصول از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیاری به توری مرغی دارد ولی از لحاظ ابعاد رول، مفتول و چشمه بافت با این محصول متفاوت است.

?خاکبرداری ساختمان

✳️منظور از خاکبرداری ساختمان ، برداشت هرگونه مصالح و مواد خاكي، مصالح قلوه‌سنگي، شن و ماسه و مصالح سنگي ريزشي و لغزشي از بستر رودخانه‌ها، صرف نظر از جنس و كيفيت آنها به منظور تسطيح، شيب‌بندي و آماده نمودن محل پي ساختمانها، سازه‌هاي فني، راههاي ارتباطي محوطه و تأمين خاك از منابع قرضه مي‌باشد.

✳️ تمامي عمليات خاكبرداري بايد مطابق با خطوط و تراز موجود در نقشه‌هاي اجرايي و دستورالعملهاي دستگاه نظارت صورت پذيرد. عمليات خاكبرداري و رگلاژ سطوح بدون پوشش، بايد به طور همزمان صورت گيرد. كارهاي بعدي بايد بلافاصله پس از خاكبرداري صورت پذيرد و در هر حالت نبايد سطوح خاكبرداري شده بيش از 72 ساعت در معرض عوامل جوي و باران قرار گيرند.

به مدیریت : خدادادی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

بستر سازی حرفه ای و تخریب ساختمان در مازندران , تخریب ساختمان , گابیون بندی , گودبرداری ,  بسترسازی , لایروبی رودخانه ,  خاکبرداری , گابیون بندی  , تخریب ساختمان خدادادی  ,