Address & Contact

Our Address

صومعه سرا، خیابان جعفری،جنب پارک کودک، املاک شمال

بنگاه املاک شمال

مشاور املاک شمال با دارا بودن جواز رسمی دائم و سابقه مدیریت بیش از چندین سال در منطقه و برخورداری از کادری تحصیلکرده و با تجربه و دارای بالاترین میزان ارتباط با سازندگان و ساکنین منطقه و همچنین فایلینگی قوی همواره این هدف و خط مشی را مد نظر داشته است که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی امور ملکی متقاضیان بوده و یک دوست آگاه و یک مشاور ملک و حقوقی متخصص و امانت دار در حفظ اطلاعات کلیه مراجعین و متقاضیان خود باشد. حضور مداوم بیش از چندین سال به عنوان یک مشاور ملکی خود گواهی فعالیت موثر و مفید ما در منطقه می باشد که به آن افتخار میکنیم و سرمایه ای ارزشمند برایمان است

معتقدیم همواره صداقت کوتاه ترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به هدف میباشد

? خرید و فروش زمین، ویلا، باغ

? ملک مسکونی و مغازه

? رهن و اجاره

مدیریت: آقای مهدی خوشکار

 

خرید و فروش مطمئن با مشاور املاک شمال فقط کافیست تماس بگیرید

************************************

بهتر است بدانید:

مشاوره املاک یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند.
این حرفه در ردیف فعالیت های خدماتی طبقه بندی می شود.
اگر چه مشاورین املاک کالایی تولید نمی کنند اما خدماتی که به مردم (متقاضی مسکن) ارایه می دهند سبب قرار گرفتن در ردیف مشاغل خدماتی می شوند.

ویژگی های مشاور املاک خوب

مشاوره املاک، شغل اولتان باشد
شنونده باشید نه شروع کننده بحث

بدترین کار در مشاوره املاک این است که بدون اینکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب کرده باشید شروع به صحبت و رهنمود بکنیم، بنابراین مشاور املاک خوب همیشه اول شنونده خوبی است. بگذارید مشتریان حتی از مشکلات بازار ملک و مسکن گله و شکایت بکنند اما هیچگاه حرف آنها را قطع نکنید. خود را در نقش یک مشاور برای حل مشکل مسکنِ مشتری خود ببینید.

برای ملک، مشتری پیدا کنید نه برای مشتری، ملک

رسم کهنه مشاوران املاک در این بازار این است که مشاور املاک به جای اینکه برای مشتری ملک پیدا کند، برای ملک مشتری پیدا می کند. ما باید بیاموزیم که به هر قیمتی مشتری را مجاب به خرید ملک مورد نظر خود نکنیم. با یکسری واژه های مردم پسند و مشتری جذب کن همچون «ملک اکازیون است»، «اگر نخرید از دستتان رفته است»، «طرف پول لازم شده و می توانید ملکش را زیر قیمت بخرید»، «قیمت ها شروع به بالا کشیدن کرده، باید عجله کنید» و در نهایت «بهترین آپارتمان محله را برای شما خرید کردیم» خریداران مسکن به صورت ناآگانه جذب نکنیم بلکه برای هر مشتری، با توجه به وسع مالی و شان اجتماعی ملک مناسبی پیشنهاد دهیم.

در زمین فروشنده مِلک، توپ نزنید

آنچه که هم اکنون در اکثریت قریب به اتفاق بنگاه های مسکن رایج شده، حرکت از ته خط به سرخط است. مشاوران املاک عادت کرده اند در زمین فروشنده ملک توپ بزنند به این صورت که بازاریابی هایشان را کاملا به نفع مالک یکطرفه کرده اند. مشاوران املاک عادت کرده اند قیمت مسکن را از روی آنچه فروشنده اعلام می کند، تعیین می کنند و همین شیوه غلط در قیمت گذاری، امروز باعث نوسان های غیرمنطقی قیمت مسکن شده است تا جاییکه در سال های نه چندان دور، آنچنان حبابی وارد قیمت ملک گردید که بخاطر ناتوانی در خرید، بازار در رکود فرو رفت. متاسفانه سطح پایین سواد آکادمیک در بین اکثر مشاوران املاک و مدیریت قیمت گذاری ملک توسط این افراد، ضعف اصلی حرفه مشاوران املاک محسوب می شود.

خدمت به مشتری در حد پورسانت!

برخی مشاوران املاک به جای پرداختن به اصول حرفه ای مشاوره ملک –شناسایی خواسته خریدار و سپس مدیریت عرضه همه توان شان را به کار می برند تا دو طرف را پای میز مذاکره فرا بخوانند. برای برپایی این میز، مشاور بعد از آنکه آپارتمان فایل شده را به خریدار نشان داد و قیمت فروش را اعلام کرد و بلافاصله با تعجب خریدار بابت قیمت بالا روبرو شد، با این وعده که فروشنده پای میز مذاکره، تا حد رضایت خریدار تخفیف خواهد داد، نظر او را برای رو در رو شدن با فروشنده سر یک روز مشخص، جلب می کند.

مشاور املاکی از طرف دیگر به فروشنده با بیان اینکه خریدار از قیمت و ملک رضایت دارد، زمان مشخصی را برای مذاکره نهایی اعلام می کند.همه این وعده ها به دو طرف در شرایطی اعلام می شود که طرفین در حقیقت هنوز به هیچ اشتراک نظری بابت قیمت نرسیده اند!

در این حالت، در پشت میز مذاکره معمولا دو اتفاق خواهد افتاد. در اغلب مواقع با دوره کردن خریدار توسط مشاوراملاک و فروشنده، وی به قبول قیمت پیشنهادی فروشنده، راضی می شود و گاهی اوقات هم بدون آنکه معامله انجام شود، خریدار و فروشنده از بنگاه خارج می شوند. اما در صورتیکه میز مذاکره به نوشتن قولنامه ختم شود، خریدار و فروشنده بلافاصله بعد از امضای قراردادی که معمولا تا لحظه امضاء، طرفین از متن آن هیچ اطلاعی ندارند (!) موظف می شوند حق کمیسیون یا همان حق الزحمه یا به عبارتی پورسانت مشاوراملاک را پرداخت کنند.

 

 

 

 

اجاره آپارتمان در صومعه سرا,املاک شمال صومعه سرا,فروش آپارتمان در صومعه سرا,املاک صومعه سرا,ارزان در صومعه سرا,خرید خانه در صومعه سرا,قیمت زمین در صومعه سرا, بنگاه املاک شمال در صومعه سرا