فروش دستگاه قهوه ساز صنعتی و خانگی کاووسی 

? پخش و فروش عمده قهوه کلمبیا در بهبهان

? تهیه رُست و فرآوری قهوه و تجهیزات در بهبهان

? فروش انواع دستگاه صنعتی ،نیمه صنعتی و خانگی به قیمت عمده

? پخش انواع قهوه به صورت عمده

? انواع اسپرسوساز متناسب با نیاز شما

اسپرسوساز خانگی: اگر خوردن قهوه عادت هر روزتان است وجود اسپرسوساز خانگی باعث می شود در کنار اعضای خانواده قهوه روزتان را میل کنید و از خوردنش لذت ببرید. فقط توجه کنید که دستگاه اسپرسو باید از بدنه محکمی ساخته شود و قدرت کافی برای درست کردن یک فنجان قهوه را داشته باشد.

اسپرسوساز کپسولی: دستگاه اسپرسوساز کپسولی درواقع یک دستگاه کاملا حرفه ای برای تهیه قهوه اسپرسو است. روش کارش هم به این صورت است که قهوه بعد از آنکه توسط کپسول فشرده شد داخل مخزن قهوه ساز اسپرسو قرار می گیرد و در زمان کوتاهی قهوه شما را آماده میل کردن می کند.

اسپرسوساز مینی: مزیت اسپرسوساز مینی این است که نیازی به برق ندارد و در همه حال همراهتان است. چه در سفر یا محل کار یا وقتی که در منزل در حال تماشای تلویزیون هستید اسپرسوی شما در یک چشم برهم زدن آماده می شود.

اسپرسوساز برقی: شاید همیشه فرصت این نباشد که به کافه مورد علاقه تان بروید و قهوه تان را میل کنید اما می توانید با یک نسپرسوسازبرقی کافه کوچکی در گوشه منزلتان درست کنید که هر وقت هوس قهوه کردید در زمان کمی آن را آماده کنید. آماده کردن اسپرسو با دستگاه به این صورت است که کمی آب به داخل مخزن می ریزید و سپس فیلتر را از دستگاه جدا می کنید و بعد از تمیز کردن آن بسته به اینکه تک شات یا دابل شات اسپرسو می خواهید 7 الی 14 گرم پودر قهوه به آن اضافه می کنید و بعد از صاف کردن سطح قهوه کمی آن را فشرده می کنید و سپس دستگاه را روشن می کنید تا شات قهوه تان حاضرشود.

اسپرسوساز مسافرتی: در دسترس نبودن قهوه برای کسانی که عادت کردند هر روز اسپرسو بنوشند باعث می شود در سفراحساس کنند که چیزی کم دارند. در این بین اسپرسو ساز مسافرتی بوجود آمده تا در بیرون منزل و هرجا که دلتان هوس قهوه کرد شما را به یک قهوه داغ دعوت کند. دستگاه های اسپرسوسازمسافرتی می توانند برقی یا غیر برقی باشند که مدل برقی این دستگاه توسط برق ماشین نیز شارژ می شود.

مدیریت : آقای کاووسی

 

 

 

قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی , دستگاه قهوه ساز خانگی , قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی دست دوم , بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی , بهترین قهوه ساز خانگی , بهترین دستگاه قهوه ساز صنعتی , دستگاه صنعتی خوزستان , فروش عمده دستگاهای قهوه ایتالیایی ,