Address & Contact

Our Address

تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، کوچه عباس اناری، مرکز خرید آریا، طبقه همکف ، واحد ۱۸

محسن اسماعیل زاده ( کد :٣٨٢۶)

مشاوره و خدمات به صورت آنلاین با تماس با ما

آتش سوزی

شکستگی و ضرب

نوسان برق

آب خوردگی 

 

گارانتی بدنه موبایل معلم چیست؟

در دنیای مدرن و دیجیتالی امروز گوشی موبایل تنها ابزاری جهت مکالمه نیست بلکه مورد اعتمادترین و نزدیک ترین همدم شماست که روزانه ساعتهای زیادی را باهم وقت می گذرانید. این ابزار قدرتمند جادویی و همه کاره که کار زمانبندی امور روزانه دوربین دیجیتال، کتاب، روزنامه، تلویزیون، رادیو، ضبط صوت، کنسول بازی خود قراردهد. معلم، … و ثبت خاطرات زندگی را به عهده دارد باعث شده تا شما را همیشه در کنار در حال حاضر تلفن همراه بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما را تشکیل داده است. در موبایل معلم مابه این واقعیت رسیدیم که تلفن همراه بخشی از وجود شما را تشکیل داده و کار ما محافظت از این ابزار جادویی در مقابل خطرات و حوادثی همچون ضربه و شکستگی ، سقوط از بلندی ، آبخوردگی ، انفجار و … است.

?بیمه معلم کد ۳۸۲۶?

نمایندگی آنلاین صدور و پرداخت خسارت گارانتی بدنه کلیه برندهای معتبر در ایران است

آیا می دانید ؟! طبق آخرین آمار گرفته شده از مراکز خدمات پس از فروش تلفن همراه بیش از ۶۱ . ۵ % مراجعات به این مراکز بابت شکستگی صفحه نمایش و آبخوردگی دستگاه است که تحت پوشش گارانتی نمی باشد.

سامانه پرداخت خسارت گارانتی بدنه
Www.moalem3826.ir
مرکز تماس مشتریان
۸۸۳۸۵۴۵۹
۰۹۱۲۳۴۶۶۳۳۴

بخشی از شرایط خصوصی بیمه تجهیزات الکترونیکی اخذ مجوزهای لازمه منوط به رویت کارشناس بازدید از تجهیزات در متن بیمه نامه می باشد. مرجع تعیین سرمایه ارزش مورد بیمه در صورت عدم اظهار بیمه گذار و یا بروز اختلافات کمترین مبالغ مندرج در سایت های معتبر می باشد.

سقف تعهد در پرداخت خسارت احتمالی معادل ارزش معلاملاتی مورد بیمه تعهد بیمه گر مندرج در شرایط خصوصی بیمه نامه هر کدام کمتر باشد مورد محاسبه قرار می گیرد. در صورت بروز حادثه، بیمه گذار پیش از مراجعه به مراکز پس از فروش مراتب را به بیمه گر اطلاع داده و در صورت لزوم مورد بیمه تحت بازدید کارشناس بیمه گر واقع شده و پس از آن نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می نماید.

محاسبه خسارت قابل پرداخت بر اساس فاکتور ارائه شده از مراکز گارانتی یا خدمات پس از فروش و اخذ هزینه تعمیرات با تائید کارشناس بیمه گر تا سقف مذکور انجام می پذیرد. فرانشیز جزئی ۲۰ درصد هر خسارت حداقل ۱۰۰.۰۰۰ ریال، فرانشیز کلی ۴۰ درصد ارزش مورد بیمه.

سایر شرایط خصوصی طبق روال بیمه های مهندسی خواهد بود. علیرغم تمام موارد مندرج در شرایط عمومی بیمه نامه و با رعایت تمام مقررات مربوطه در خصوص موارد موضوع بیمه نامه، خطرات تحت پوشش بیمه شامل شکست فیزیکی ناشی از ضربه، آبدیدگی، آتش سوزی (مازاد بر هرگونه بیمه نامه آتش سوزی موجود) و نوسانات برق شهری می باشد.

✅نماینده رسمى و مشاور صدور انواع بیمه نامه هاى:
✅ثالث بدنه به صورت نقد و اقساط
✅بیمه هاى عمر ، مستمرى ، بازنشستگى و سرمایه گذارى
✅بیمه هاى آتش سوزى منازل مسکونى، کارخانجات و شرکت هاى تجارى
✅مسئولیت ساختمانى ، ثالث ساختمانى و عمرانى
✅مسئولیت حرفه اى و جامعه محترم پیراپزشکان و پزشکان
✅بیمه هاى مهندسى تمام خطر پیکانکاران، تمام خطر نصب و عیوب اساسى و پنهان ساختمانى
✅بیمه هاى مسافرتى خارج از کشور

بیمه عمر معلم

بیمه عمر یکی از انواع ‌بیمه‌های اشخاص است. در این بیمه فرد بیمه‌گذار بر اساس قرارداد، مبلغی تعیین شده را در اقساط مشخص پرداخت ‌می‌کند. این پرداخت‌ها تا زمان معین ادامه خواهد داشت و در صورت بروز اتفاقاتی مثل: مرگ، بیماری لاعلاج یا احتیاج شخص به مراقبت‌های ویژه پزشکی، شرکت بیمه وظیفه دارد سرمایه بیمه‌شده را به شکل یک جا یا مستمری به او یا به شخصی که تعیین کرده است، بپردازد.

مزایا و تعهدات دوران تشکیل سرمایه :
✔️امکان دریافت اندوخته تشکیل شده بصورت یکجا در پایان دوره.
✔️امکان انتخاب سرمایه فوت عادی برای هر یک از بیمه شدگان تا مبلغ ۴ میلیارد ریال.
✔️امکان انتخاب سرمایه فوت حادثه تا سه برابر سرمایه فوت عادی جمعا تا مبلغ ۶ میلیارد ریال.
✔️پوشش غرامت نقص عضو و از کارافتادگی جزئی و کلی دائم ناشی از حادثه.
✔️پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی کامل و دائم به هر علت.
✔️پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه.
✔️پوشش هزینه بیماری های امراض خاص به بیمه شده تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال.
✔️امکان دریافت وام از محل اندوخته بیمه نامه تا ۹۰% ارزش بازخریدی.
✔️امکان افزایش سرمایه و حق بیمه، به منظور جبران آثار منفی تورم.
✔️معافیت مالیاتی اندوخته های سرمایه گذاری بیمه زندگی.
✔️معافیت از مالیات بر ارث سرمایه بیمه زندگی.
✔️پرداخت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمین شده.
✔️امکان انتخاب ذینفعان و سهم ایشان به دلخواه.
✔️مزایا و ویژگی های بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی شرکت بیمه معلم

پس از پایان مدت بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری، بیمه شده می تواند به بیمه‌گر مراجعه و درخواست مستمری مادام العمر و یا دریافت یکجای سرمایه نماید.

بیمه گذار می تواند میزان مستمری سالانه را ۵% و یا ۱۰% افزایش دهد.
مدت تضمین مستمری ۳۰ سال و از تاریخ پرداخت مستمری آغاز می گردد.

در بیمه نامه مستمری و مکمل بازنشستگی مدت تضمین به این معنا است که مستمری بیمه شده تا پایان آن زمان، حتی در صورت فوت بیمه شده پرداخت خواهد شد. به عبارتی اگر بیمه شده در مدت تضمین زنده باشد، شخصاً و چنانچه در زمان تضمین فوت نماید، مبلغ مستمری از تاریخ فوت تا پایان مدت تضمین به ذینفع مشخص شده در بیمه نامه پرداخت خواهد شد.

-پرداخت سرمایه فوت : در صورت فوت بیمه شده در طول مدت مستمری ، سرمایه فوت معادل اندوخته اولیه بیمه نامه به شرط این که از ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بیشتر نشود به ذینفع مشخص شده در بیمه نامه پرداخت خواهد شد.
-بیمه شده علاوه بر دریافت مستمری می تواند در صورت تمایل پس از مدت تضمین ۳۰ ساله نسبت به دریافت اندوخته اولیه در شروع مستمری اقدام نماید.(درصورت عدم تمایل به دریافت اندوخته اولیه سود به اندوخته اولیه تعلق گرفته و متعلق به بیمه شده و ذینفع بیمه نامه در هر زمان بعد از مدت زمان ۳۰ ساله خواهد بود)
-در صورت فوت بیمه شده در طول مدت تضمین ، ذینفع می تواند علاوه بر دریافت مستمری تا مدت تضمین ، در انتهای دوره تضمین، اندوخته اولیه بیمه نامه را نیزدریافت نماید.
– هر فرد شاغل و غیر شاغل می تواند این بیمه نامه را خریداری نماید .

-زنان خانه دار نیز می توانند برای خود این بیمه نامه را خریداری نمایند.
در این بیمه نامه ، به بانوان بیمه شده در صورت فوت و بدون داشتن افراد تحت تکفل ، مستمری به ذینفع انتخاب شده ، پرداخت خواهد شد.
-در صورت فوت ذینفع مشخص شده در طول مدت تضمین ، مبلغ مستمری به ذینفع دیگری که از طرف ایشان مشخص شده است پرداخت خواهد شد.
*در صورت انصراف بیمه شده از دریافت مستمری، وجه باقیمانده، طبق جدول مستمری به ایشان پرداخت می شود*

بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم، علاوه بر پشتوانی مالی در دوران بازنشستگی، می تواند به صرف هزینه های درمانی، مسکن، تحصیلات فرزندان و … کمک نماید.

باکنار گذاشتن بخش کوچکی از درآمد دوران اشتغال، در قالب پوشش بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم می‌توان دوران بازنشستگی را به یک زندگی همراه با آسـایش و آرامـش تبدیل نمود.

بیمه نامه بدنه اتومبیل

در بیمه نامه بدنه، وسایل نقلیه بیمه شده در مقابل خطرات اصلی حادثه، سرقت آتش سوزی، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار می گیرد. خسارت های جزئی و کلی وارد شده به وسیله نقلیه بیمه شده اعم از دستمزد تعمیرکار، تعمیرات و ارزش قطعات تعویضی به قیمت روز حادثه پرداخت می شود.

علاوه بر موارد فوق، بیمه گذار می تواند با پرداخت حق بیمه اضافی و مطابق با شرایط و مقررات مندرج در بیمه نامه، اتومبیل را در مقابل خطرات سرقت در جای قطعات اصلی و اضافی، خطرات ناشی از بلایای طبیعی، خسارت ناشی از شکست شیشه به تنهایی، خسارت ناشی از مواد اسیدی و شیمیایی و غرامت عدم استفاده از وسیله نقلیه در طول مدت تعمیرات بیمه کند.

بیمه هاى آتش سوزى منازل مسکونى، کارخانجات و شرکت هاى تجارى

 

انواع بیمه آتش سوزی:
به طور کلی اماکن و مراکزی که در بیمه آتش سوزی تحت پوشش قرار می گیرند به ۴ بخش تقسیم می شوند:
✔️بیمه نامه منازل مسکونی
✔️بیمه نامه مراکز صنعتی
✔️بیمه نامه مراکز غیر صنعتی
✔️بیمه نامه انبارها

بیمه آتش سوزی منازل مسکونی:

به موجب این بیمه نامه، ساختمان، اثاثیه و تاسیسات واحدهای مسکونی می توانند در برابر خطرات اصلی و خطرات اضافی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی:

مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی ها، دخانیات، نساجی پوشاک، چرم، چوب، کاغذ، مقوا، چاپ و صحافی شیمیایی، کانی غیر فلزی، فلزات اساسی و صنایعی از این قبیل و … است و ساختمان، تاسیسات، ماشین آلات، مواد اولیه، موجودی و محتویات هر یک از مراکز یاد شده را می توان در مقابل خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و همچنین کلیه خطرهای اضافی ذکر شده بیمه کرد.

بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی :

مراکز غیر صنعتی شامل کلیه فروشگاه های تجاری، تعمیرگاه ها، بیمارستان ها، اماکن عمومی، ساختمان های اداری، بنگاه های معاملاتی، مراکز پخش دارو، فروشگاه های غذایی و پروتئینی، آموزشگاه ها، مراکز خدماتی و سایر موارد مشابه می باشد و ساختمان، تاسیسات، موجودی، اثاث ثابت و دکوراسیون هر یک از مراکز یاد شده را می توان در مقابل خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و نیز کلیه خطرهای اضافی ذکر شده بیمه کرد.

بیمه انبار

در این بیمه نامه، خسارت های ناشی از آتش سوزی، بر اساس مبلغ مندرج در بیمه نامه و به میزان زیان وارده به بیمه گذاران جبران خواهد شد که خود بر دو نوع است:
بیمه اظهارنامه ای: با توجه به اینکه موجودی برخی از انبارها دائما در حال نوسان است، این نوع بیمه نامه برای انبارهای با موجودی های متغیر قابل ارائه است.
بیمه نامه مرهوناتی: این نوع بیمه نامه که تمامی انواع بیمه نامه های آتش سوزی یاد شده را در بر می گیرد، برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی که از بانک وام های کوتاه مدت یا بلند مدت دریافت می کنند، با ارائه فاکتور و یا سند تایید شده قابل ارائه است.

 

-مسئولیت ساختمانى ، ثالث ساختمانى و عمرانى
-بیمه هاى مهندسى تمام خطر پیکانکاران، تمام خطر نصب و عیوب اساسى و پنهان ساختمانى

بیمه مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان

 

(حق بیمه سالانه آسانسور بر اساس ظرفیت)

“آیا می دانید بخشی از مسئولیت حوادث آسانسور در مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری به عهده مدیر ساختمان
و بخشی دیگر به عهده شرکت نگهداری کننده آسانسور است؟”

این بیمه نامه برای پرداخت دیه و هزینه های نقص عضو و پزشکی استفاده کنندگان داخل کابین آسانسور در حوادث به جای مالکان ساختمان می باشد.

یکی از دوستان که مدیر آپارتمان مسکونی خود بود ، یک روز با اضطراب تماس گرفت و گفت آسانسور آپارتمان ما با سوارشدن مهمان یکی از واحدها کابل اتاقکش رها شده و با سرعت تمام به چاهک آسانسور سقوط کرده است .

با توجه به سیستمهای ایمنی آسانسور برای قفل ترمز در حین سقوط هیچکدام از آنها عمل نکرده است !

هر دستگاه آسانسور مشغول به کار در ساختمانهای اداری ، تجاری و یا مسکونی توسط شرکتی ساخته میشود و توسط عده ای بهره برداری میگردد و ممکن است این آسانسور توسط پیمانکاری بصورت دوره ای بازرسی و نگهداری شود.

در صورت بروز حادثه میتواند چهار مقصر داشته باشد:

۱- سازنده آسانسور که از استاندارها و قطعات مناسب استفاده نکرده باشد.

۲- نگهداری کننده آسانسور که بموقع و صحیح نگهداری نکرده باشد.

۳- مدیر مجتمع اداری یا تجاری و مسکونی که نظارت بر عملکرد آسانسور نداشته است.

۴- استفاده کننده آسانسور که بطور ناصحیح از آسانسور استفاده کرده باشد.

در صورت بروز حادثه ممکن است تقصیر بصورت ترکیبی و درصدی شامل کلیه ۴ مقصر باشد که هریک باید بر اساس قوانین جبران خسارت جانی و مالی را بعهده بگیرند.

مقصر یا مقصرین حادثه در صورت داشتن بیمه نامه متناسب و معتبر میتوانند از طرق شرکت بیمه نسبت به پرداخت خسارت اقدام نمایند.

امروزه‌ آسانسورها در ساختمان‌های‌ تجاری‌ و مسکونی ‌، جزء تاسیسات‌ اساسی‌ به‌ شمار می‌روند. هر چند که‌ تعمیر و نگهداری‌ دوره‌‌ای‌ آسانسورها از ط‌رف‌ مالکین‌ انجام‌ می‌ شود و لیکن‌ بروز حوادث‌ ناشی‌ از سهل‌‌انگاری‌ در نگهداری‌ آنها سبب ورود صدمات‌ جانی‌ به‌ استفاده‌کنندگان‌ از آسانسور می‌‌گردد. بیمه مسئولیت مدنی نگهداری آسانسور‌ غرامت‌ فوت‌ و نقص‌عضو سرنشینان‌ آسانسور را در صورت‌ وقوع‌ حوادث‌ جبران‌ می‌نماید.

با توجه به شرایط مندرج در بیمه نامه ممکن است خطرات در یکی از سطوح ذیل مورد پوشش قرار گیرد:

غرامت فوت ، نقص عضو و هزینه پزشکی

بیمه مسئولیت حرفه اى و جامعه محترم پیراپزشکان و پزشکان

مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان

این بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشک را در مقابل بیماران پوشش می دهد. چنانچه پزشک به طور غیر عمد و بعلت اشتباه یا غفلت و قصور در انجام معالجه، تجویز نادرست و اعمال جراحی موجب صدمات جسمانی، روانی و یا فوت بیمار گردد و طبق قانون مسئول شناخته شود، بیمه گر آنرا جبران خواهد نمود. لازم به یادآوریست که کلیه کسانیکه با پزشک در حین معالجه و عمل جراحی همکاری می کنند مانند ( پرستار، تکنسین و…) و طبق دستور پزشک انجام وظیفه می نمایند نیز تحت پوشش این بیمه نامه تحت عنوان بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان صادر می گردد.

تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، کوچه عباس اناری، مرکز خرید آریا، طبقه همکف ، واحد ۱۸