نمايندگي ١١٨٩سروش رامين 

         نمایندگی بیمه نوین      

                                    کد ١١٨٩                               

       صدور انواع بیمه نامه   

           فقط با يك تماس:    

            ٠٩١٢٠٦٤٦٤١٦    

            ٠٢١٢٢٦٩٤٦٥٤     

 

                                                   

 

          بيمه نوين

 

🔸🔹انتخاب شرکت بیمه مطلوب و عالی می تواند یک پشتیبان مهم در روزهای سخت باشد. نمایندگی 1189 بیمه نوین با پشتیبانی همه جانبه از مشتریان، در جهت کاستن از نگرانی ها و آلام بیمه گزاران خود می کوشند همواره با ارائه برترین ومناسبترین خدمات بیمه ای در راستای حمایت از مشتريان خود باشد

✳️تاریخچه بیمه نوین 

🔸🔹بیمه نوین یکی از برترین شرکت های بیمه در کشور است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد. این شرکت بیمه هجدهمین بیمه گر تاسیس شده در ایران است که پس از اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران فعالیت خود را با مشارکت سه گروه سرمایه گذار آغاز نمود. در حال حاضر %۸۰ از سهمیه شرکت بیمه نوین متعلق به سهام داران حقوقی و مابقی متعلق به سهامداران حقیقی است. از مهم ترین سهام داران بیمه نوین می توان به مواردی همچون بانک اقتصاد نوین و موسسات و شعبات مربوط به آن، شرکت های توسعه صنایع بهشهر و شعبات وابسته به آن و شرکت های سرمایه گذاری همچون ساختمان ایران، شرکت بین المللی استراتوس و شعبات مربوط به آن اشاره کرد. شرکت بیمه معتبر نوین یکی از بهترین موسسات بیمه گر کشور به شمار می رود که جهت رفاه حال مشتریان خود تمامی امور بیمه را در سریع ترین زمان و با بالا ترین کیفیت به آنها عرضه می دارد تا هرچه بیشتر از میزان نگرانی آنان بکاهد.

✳️خدمات بیمه نوین 

🔸🔹هر شرکت بیمه ای دارای قوانین و بیمه نامه های مشخصی از سوی بیمه مرکزی ایران است. تفاوت اصلی که می تواند میزان اعتبار یک شرکت بیمه را بسنجد از میزان کیفیت و سرعت در خدمات پوشش دهی مشخص می شود. از مهم ترین خدمات بیمه معتبر نوین می توان موارد زیر را نام برد:

🔸🔹بيمه هاي اتومبيل، بيمه هاي عمر ، بيمه اشخاص انفرادي

🔸🔹بيمه اشخاص گروهي، بيمه هاي آتش سوزي ،

🔸🔹مسئوليت ، بيمه مهندسي و انرژي ،

🔸🔹بيمه طرحهاي مخصوص

🔸🔹بيمه باربري

✳️از حوادث ایمن بمانید!

🔸🔹نمایندگی 1189 بیمه نوین با کادری مجرب و متخصص در جهت رفاه حال مشتریان خود می کوشد اقداماتی از قبیل مشاوره رایگان بیمه، بازدید فنی و ایمنی از مورد بیمه انجام دهد.

🔸🔹راهنمایی خسارت دیدگان و پرداخت خسارت های وارده در کمترین زمان و …از جمله مهم ترین و برترین خدمات شرکت بیمه گر  نوین است. با انتخاب بیمه معتبر نوین گامی بزرگ برای کاهش نگرانی ها و کنترل حوادث غیر مترقبه بر خواهید داشت و بدون تشویش از زندگی خود لذت خواهید برد.

✳️بیمه اشخاص انفرادی 

🔸🔹بیمه های اشخاص انفرادی شامل عمر انفرادی، حوادث انفرادی و بیمه های درمان مسافرتی خارج از کشور است.

‎✳️انواع بیمه های عمر انفرادی 

🔸🔹 بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری 

🔸🔹بیمه نامه عمر ساده زمانی و مانده بدهکار 

‎الف- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری

🔸🔹برای حفظ ارزش پس‌اندازهای خود بيمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین این امكان را برای شما فراهم آورده است كه با پس‌انداز مبالغ اندك، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و كاهش تبعات سنگین حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، امكان سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی فراهم گردد تا بدین ترتیب ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌ای مطمئن و مناسب برای استفاده شما و یا دیگر اعضای خانواده تشكیل گردد.

ب- بیمه نامه عمر ساده زماني
🔸🔹ما همواره نگران وضعيت خانواده خود هستيم و براي بهبود شرايط زندگي آنها تلاش ميكنيم .
🔸🔹برای كاهش این نگرانی‌ها راه حلی وجود دارد بیمه عمر ساده زمانی برای شما بهترین گزینه است اگر
🔸🔹 نان‌آور خانواده‌تان هستید
🔸🔹 بدون شما، خانواده‌تان زندگی سختی خواهند داشت
🔸🔹صاحب مشاغل پر مخاطره هستید
🔸🔹 بیمه‌ای با حداقل پوشش ها و كمترین هزینه را جستجو می‌كنید

✳️بیمه نامه عمر مانده بدهکار

🔸🔹این بیمه نامه در راستای جبران تعهد بازپرداخت وام در بانك ها و مؤسسات مالی تهیه و ارائه شده است. در وام هایی كه به اقساط مستهلك می‌شوند، اگر بیمه‌شده قبل از پایان مدت وام فوت شود، بدیهی است كه پرداخت بقیه اقساط به عهده بازماندگان قرار می‌گیرد. در بیمه عمر مانده بدهكار، بیمه‌گر متعهد می‌شود كه در صورت فوت وام گیرنده در هر زمان از دوره بازپرداخت وام، مابقی تعهدات وام وی را به بانك یا مؤسسه مالی مورد نظر بپردازد.

✳️ویژگی های بیمه نامه عمر مانده بدهکار

🔸🔹 پرداخت مانده بدهی وام بیمه شده در صورت فوت.
🔸🔹 ایجاد احساس آرامش خاطر در خصوص عدم انتقال بدهی های فرد وام گیرنده به خانواده وی پس از فوت فرد.
🔸🔹 اطمینان مؤسسات وام دهنده از دریافت كامل وام های پرداختی به افراد، در صورت فوت آنان.

✳️بیمه عمر و بازنشستگی نوین 

🔸🔹بانوان خانه دار اگر نگران آتیه خود و خواهان داشتن مستمری درسنین بازنشستگی هستید

🔸🔹دارندگان مشاغل آزاد اگر نگران نداشتن مستمری در زمان بازنشستگی خود می باشید

🔸🔹کارمندان،کارگران و حقوق بگیران اگر نگران کاهش حقوق خود به هنگام بازنشستگی هستید

🔸🔹همه اقشار جامعه اگر نیازمند پشتوانه مالی برای آینده خود و همچنین تامین خانواده تان در زمان فوت یا از کارافتادگی خود می باشید

🔸🔹شرکت بیمه نوین مفتخر است طرح بیمه عمروبازنشستگی خود را در راستای ایجاد آرامش خیال امروز و رفاه زمان بازنشستگی شما و نیز تامین پشتوانه مالی برای بازماندگان در غیاب سرپرست خانواده  ارائه کند

✳️بیمه مسافرین خارج از کشور  

🔸🔹این بیمه‌نامه اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند تحت پوشش قرار می‌دهد و اعتبار آن با خروج بیمه شده از ایران آغاز می‌شود.

🔸🔹خدمات موضوع این بیمه‌نامه با توجه به قرارداد مطابق با شرایط عمومی بیمه‌نامه تضمین و ارائه است.

✳️طرح درّین:

🔸🔹در این بیمه‌نامه، بیمه شده در قبال وقوع حادثه (پیش‌آمد ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون اراده وی محقق می‌شود) که منجر به فوت، نقص عضو یا از کارافتادگی دائم (کامل یا جزئی) وی گردد، تحت پوشش قرار می‌گیرد. که در سه طرح، با حق بیمه معین و پوشش‌هایی به شرح زیر ارائه می‌شود:

🔸🔹پرداخت مستمری ماهانه به مدت 10 سال به مبلغ تعیین شده در طرح، در صورت فوت بیمه‌شده در اثر حادثه 
🔸🔹پرداخت سرمایه نقص عضو یا ازکارافتادگی (کل سرمایه یا درصدی از آن) در صورت نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم (کامل یا جزئی) بیمه‌شده در اثر حادثه 
🔸🔹جبران هزینه‌های پزشکی ناشی ازوقوع حادثه 

✳️بیمه های اتومبیل 

🔸🔹بیمه های اتومبیل شامل بیمه بدنه اتومبیل، بیمه نامه حوادث راننده و بیمه نامه شخص ثالث بوده و به طور کلی جبران کننده خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی به اتومبیل و نیز سرنشینان آن و اشخاص ثالث است. بنابراین بیمه‌های اتومبیل را می توان به سه گروه زیر تقسیم کرد:

الف) بیمه نامۀ شخص ثالث

🔸🔹خطرهای تحت پوشش بیمه نامه شخص ثالث:

🔸🔹جبران خسارت های مالی و بدنی وارد بر اشخاص ثالث تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه در تعهد بیمه‌گر است.

✳️خسارت‌های تحت پوشش:
🔸🔹جبران خسارت‌های وارد به موضوع بیمه و هزینه‌های مربوط، به شرح زیر در تعهد بیمه‌گر خواهد بود:
 خسارت‌هایی که ناشی از برخورد خودرو به یك جسم ثابت یا متحرك و با برخورد اجسام دیگر به خودرو و یا واژگونی و سقوط خودرو باشد و یا چنانچه در حین حرکت ، اجزا و یا محمولات خودرو به آن برخورد نماید و موجب بروز خسارت شود.
 خسارتی که در اثر آتش سوزی، صاعقه و یا انفجار به موضوع بیمه و یا لوازم یدکی اصلی همراه آن وارد شود.
 در صورتی‌که موضوع بیمه دزدیده شود و یا در اثر عمل دزدی یا شروع به دزدی به وسیله نقلیه و یا وسایل اضافی آن که در بیمه‌نامه درج شده است خسارت وارد شود.
 
✳️خطرات اضافی:
🔸🔹بیمه گذار می تواند با پرداخت حق بیمه اضافی، تمام یا تعدادی از خطرهای مشروحه زیر را به بیمه‌نامه اصلی خود اضافه نماید:
سرقت درجای قطعات و لوازم خودرو
 هزینه ایاب ذهاب در دوره تعمیرات
 شکست خود به خودی شیشه
 پاشیده شدن مواد شیمیایی و اسیدی
 خطرات حوادث طبیعی (سیل، زلزله و آتشفشان)
 افزایش ارزش وسیله نقلیه (تا سقف ٢٥، ٥٠و ١٠٠ درصد ارزش خودرو)
 افت قیمت وسیله نقلی

✳️توصیه به بیمه‌گذاران بیمه بدنه:
🔸🔹 هرگونه تغییر کاربری را به اطلاع شرکت بیمه برسانید.
🔸🔹 در صورت نصب لوازم اضافی، مراتب را به بیمه‌گر اعلام فرمائید.
🔸🔹 برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای بیمه بدنه با پرداخت حق بیمه اندکی، خطرات اضافی را به خطرات اصلی بیمه‌نامه اضافه فرمایید.
🔸🔹 برای آشنایی بیشتر و پاسخگویی به سؤالات احتمالی باشماره موبايل 09120646416 تماس بگيريد.

✳️بیمه بدنه اتومبیل 

🔸🔹در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل، بیمه‌گر متعهد می‌شود خسارتهایی را که بر اثر واژگونی ،آتش سوزی، صاعقه ، انفجار ، تصادف و سرقت یا دزدی به وسیله نقلیه موتوری وارد می‌شود، جبران نماید

🔸🔹پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل: برخورد دو وسیله نقلیه، برخورد اشیا به اتومبیل، واژگون شدن و سقوط اتومبیل، حریق (آتش سوزی، صاعقه و انفجار)، سرقت کلی خودرو، خسارت باطری و لاستیک، خسارت در جریان نجات یا انتقال خودرو آسیب دیده.

🔸🔹پوشش‌های تکمیلی و اختیاری: شکست شیشه، سرقت در جا، هزینه ایاب و ذهاب ناشی از حادثه، نوسان قیمت بازار، حوادث طبیعی (سیل، زلزله، طوفان)، مواد شیمیایی (رنگ و اسید و …)، حوادث راننده

 

✳️بیمه شخص ثالث 

🔸🔹نام دقیق این نوع از بیمه، بیمه مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری در مقابل اشخاص ثالث است و خسارتهای مرتبط با اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. منظور از شخص ثالث، فردی است که در اثر وقوع حوادث مرتبط با وسایل نقلیه موتوری (مانند خودرو یا موتورسیکلت) آسیب می‌بیند؛ به جز راننده مسبب حادثه اعم از این که در داخل یا خارج از وسیله نقلیه باشند

✳️تعریف حوادث:

🔸🔹منظور از حوادث، مواردی است از قبیل تصادف، سقوط، واژگونی، انفجار و آتش‌سوزی است.

🔸🔹بیمه حوادث، به مجموعه گسترده‌ای از بیمه‌نامه‌های فردی یا گروهی اطلاق می‌شود که طی آن افراد بیمه شده در مقابل بروز حوادث مختلفی از جمله تصادف، سقوط و غیره بیمه می‌شوند. منظور از حادثه، مجموعه ای از اتفاقات غیرعمدی و غیرقابل پیش‌بینی‌است که موجب ضرر یا زیانی شود . خسارت پرداختی از سوی بیمه‌گر به بیمه شده ممکن است به صورت پوشش فوت، غرامت نقص عضو، هزینه‌های پزشکی و مواردی از این دست باشد

✳️خسارت مالی:

🔸🔹زیان هایی است که به سبب حوادث مشمول بیمه به اشخاص ثالث وارد می‌شود.

✳️خسارت بدنی :

🔸🔹هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه، شکستگی، نقص عضو یا دیه فوت اشخاص ثالث به سبب حوادث تحت پوشش 

✳️بیمه حمل و نقل کالا 

🔸🔹بیمه حمل و نقل کالا، بیمه‌ای است که به‌موجب آن، بیمه‌گر متعهد می‌شود چنانچه کالا در هنگام جابجایی از بین برود یا دچار خسارتی شود، زیان وارده را جبران نماید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️بیمه های آتش سوزی 

🔸🔹بیمه آتش‌سوزی، رشته‌ای از بیمه است که بیمه‌گر طی آن در قبال دریافت حق بیمه، جبران خسارت‌های وارد شده بر ساختمان‌ها و دارایی‌های بیمه‌گذار در اثر آتش‌سوزی ،انفجار و صاعقه را تعهد می‌نماید. همچنین بیمه آتش‌سوزی پوشش‌های تبعی همچون سیل زلزله، طوفان ،تگرگ و سرقت را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد

🔸🔹بیمه آتش سوزی با هدف تأمین امنیت خاطر شما در برابر بیم ناشی از احتمال وقوع حریق و به منظور حفظ سرمایه هایتان از خسارات ناشی از وقوع خطرهای تحت پوشش بیمه نامه ارائه می گردد.

✳️انواع بیمه های آتش سوزی 
۱- بیمه آتش سوزی منازل مسکونی
۲- بیمه آتش سوزی واحدهای تولیدی و مراکز صنعتی
۳- بیمه آتش سوزی انبارها و مراکز غیر صنعتی (مانند اماکن تجاری، اداری، مطب پزشکان و…..)

✳️خطرات تحت پوشش:
الف) خطرهای اصلی : شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار
ب) خطرهای اضافی یا تبعی که بیمه گذار به اختیار می تواند انتخاب کند و رایج ترین آن ها عبارتند از :

زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان و تندباد، سرقت با شکست حرز، ترکیدگی لوله های آب، ضایعات ناشی از بارش باران و ذوب برف، سقوط هواپیما و بالگرد، شکست شیشه، ترکیدگی ظروف تحت فشار صنعتی، هزینه پاکسازی ضایعات، رانش زمین، شورش و بلوا و …

✳️مدت بیمه نامه:
مدت بیمه نامه معمولاً یک سال است، ولی این امکان وجود دارد تا بیمه نامه برای مدتی کمتر یا بیشتر از یک سال نیز صادر شود.

✳️بیمه مسافرتی 

🔸🔹بیمه مسافرتی یا همان بیمه سفر خارج از کشور، بیمه‌ای است که به‌موجب آن، بیمه‌گر متعهد می‌شود چنانچه مسافر در مدت بیمه نامه در کشور مقصد خود دچار حادثه، مفقودی بار یا گذرنامه و … حتی فوت شد تا سقف مبلغ بیمه نامه به عنوان کمک‌رسان به بیمه شده یاری رساند. امروزه بیمه مسافرتی یکی از الزامات گرفتن ویزا برای خیلی از کشورها بالاخص شینگن می‌باشد.

✳️بیمه طرح‌های مخصوص 

🔸🔹بیمه طرح‌های مخصوص بیمه طرح‌های مخصوص شامل بیمه کشتی(شناور)، پول(وجوه)، هوایی است.
🔸🔹بیمه پول (وجوه) 
🔸🔹بیمه کشتی (شناور)
🔸🔹بیمه‌های هوایی 

✳️بیمه کشتی 

🔸🔹بیمه کشتی یا بیمه دریایی، نوعی از پوشش بیمه است که خطرهای مرتبط با حمل و نقل دریایی را پوشش می‌دهد. این خطرات شامل بدنه کشتی، محموله، مسوولیت و ناحیه درون دریا است. این نوع بیمه سهم اندکی از بازار را دارا می‌باشد و تنها در حدود دو درصد از بیمه‌های غیرعمر در دنیا به این نوع بیمه‌نامه اختصاص دارد.

✳️بیمه هواپیما 

🔸🔹بیمه هواپیما یک نوع بیمه است که بیمه‌گر متعهد می‌شود در قبال دریافت حق بیمه بعضی از خسارت‌های سانحه‌های هوایی از جمله سقوط هواپیما را پرداخت کند. بیمه هواپیما معمولا دارای چند بخش بدنهو مسولیت می باشد . مهتمرین مسولیت های تحت پوشش مسافر و شخص ثالث است.

✳️بیمه مهندسی 

🔸🔹بیمه مهندسی یکی از انواع بیمه‌های معمول امروزی است که انواع مختلفی دارد:

بیمه مهندسی تمام‌خطر پیمانکاران

بیمه مهندسی تمام‌خطر نصب

بیمه مهندسی تجهیزات الکترونیک

بیمه ماشین‌آلات پیمانکاری

بیمه عیوب اساسی و پنهان

🔸🔹در هر کدام از انواع بیمه‌های مهندسی تمام خطرات، به استثنای خطراتی که صراحتاً استثنا شده، تحت پوشش بیمه‌نامه است. در بیمه‌نامه‌های مهندسی پوشش‌ها و استثنائات به‌وسیله کلوزهای اضافی یا کلوزهای محدودکننده به بیمه نامه الحاق می‌شود. کلوزهای اضافی باعث افزایش و کلوزهای استثناکننده باعث کاهش حق بیمه می‌شود. در بیمه‌های مهندسی تمام‌خطر پیمانکاران ارزش مصالح موجود پای کار از مصالح اجرا شده بیشتر می‌باشد؛ مثلاً در ساخت سد، به مقدار زیادی شن و ماسه و سیمان نیاز است که درصورتی‌که با هم مخلوط نشوند، ارزش ریالی بیشتری نسبت به وقتی بتن حاصل از مخلوط آن‌ها دارند. برعکس، در بیمه‌نامه مهندسی تمام خطر نسب ارزش مصالح از ارزش ترکیبی آن‌ها کمتر است؛ مثلاً در ساخت یک توربین بادی وقتی قطعات به‌صورت تفکیکی خریداری می‌شود، باید هزینه مونتاژ را هم متحمل شد.

✳️بیمه‌های مهندسی و انرژی را می‌توان در دو گروه دسته بندی کرد 

🔸🔹گروه اول: بیمه‌نامه‌هایی‌ که طرح‌های عمرانی و صنعتی و کشاورزی و زیربنایی به‌ویژه طرح‌‌های نفت، گاز و پتروشیمی در هنگام ساخت و نصب و اجرای کار را دربر گرفته و تحت پوشش تمام‌خطر قرار می‌دهد. مدت این گروه از بیمه‌های مهندسی و انرژی بستگی به ویژگی سرمایه و بزرگی طرح و برنامه زمان‌بندی اجرایی بستگی دارد که معمولاً چند سال به درازا می‌کشد. این بیمه­‌نامه پروژه را از زمان تجهیز کارگاه، تا تحویل موقت کار و به دنبال آن در دوره راه اندازی و نگهداری تحت پوشش قرار می‌دهد.

🔸🔹گروه دوم: بیمه­‌نامه‌هایی را در بر می­‌گیرد که برای بهره‌­برداری از کارخانه­، پل، راه­، مترو، پالایشگاه، نیروگاه، سد، فرودگاه، سازه­‌هایی مهندسی، ماشین­‌آلات و تجهیزات راه‌سازی، ساختمانی، کشاورزی و دیگر ماشین­‌ها و تجهیزات پیمانکاران، شکست ماشین­‌آلات، رایانه و تجهیزات الکترونیکی و… طراحی شده‌اند. مدت این بیمه­‌نامه­‌ها سالانه است.

الف:بیمه‌نامه‌های دوره ساخت در رشته مهندسی
‎1. بیمه‌نامه‌های تمام خطر پیمانکاری
‎2. بیمه‌نامه‌های تمام خطر نصب

ب: بیمه­‌نامه‌­های دوره بهره­‌برداری در رشته مهندسی
‎1. بیمه‌­نامه سازه­‌های تکمیل شده
‎2. بیمه‌نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان
‎3. بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات پیمانکاران
‎4. بیمه‌­نامه شکست ماشین آلات
‎5. بیمه عدم‌النفع ناشی از شکست ماشین‌آلات
‎6. بیمه فساد کالا در انبار سردخانه
‎7. بیمه تجهیزات الکترونیکی

ج: بیمه نامه های انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) :

‎🔸🔹پروژه‌های بزرگ و گسترده (نفت، گاز و پتروشیمی) كه جهت استخراج، اكتشاف، حفاری، پالایش و… نفت، گاز و پتروشیمی در دریا و خشكی ساخته و اجرا می‌شوند چه هنگامی كه در حال ساخت و نصب هستند و چه هنگام بهره‌برداری به عنوان پروژه های انرژی تحت پوشش این بیمه‌نامه­‌ها  قرار می‌گیرند.

✳️بیمه مسئولیت 

🔸🔹انواع بیمه‌های متنوع مسئولیت در ایجاد نظم اجتماعی، تأمین حرفه ای و مشاغل و فعالیت‌ها، جبران زیان‌های مالی و جانی وارد بر اشخاص ثالث و از همه مهم‌تر در حل مسالمت آمیز اختلافات افراد بدون مراجعه و طرح دعاوی در محاکم قضایی نقش اساسی را ایفا نماید. بیمه‌های مسئولیت ، یکی از رشته‌های اصلی بیمه است و در کنار بیمه‌های اموال و اشخاص قرار دارد. بر این اساس، موضوع این بیمه‌نامه، جبران زیان وارد به اشخاص ثالث در هر دو بخش خسارت‌های مالی و صدمات بدنی ناشی از فعل یا ترک فعل غیر عمده بیمه‌گذاران است.


✳️بیمه اشخاص گروهی 

🔸🔹بیمه اشخاص گروهی جبران هزینه‌های بیمارستانی و عمل‌های جراحی و هزینه‌های پاراکلینیکی بیمه‌شدگان مازاد بر مبلغ پرداختی توسط سازمان بیمه خدمات درمانی یا سازمان تامین اجتماعی، تا سقف‌های مندج در قرارداد .

✳️بیمه درمان 

🔸🔹موضوع بیمه درمان، تأمین و جبران هزینه‌های درمان، اعم از درمان سرپایی یا بستری است. علت هزینه ممکن است بروز بیماری یا حادثه باشد. یکی از پوشش‌های متداول بیمه درمان، بیمه تکمیلی درمان است که هزینه‌ای مازاد بر تعرفه‌های بیمه‌های اجتماعی (مانند خدمات درمانی یا تامین اجتماعی) را پوشش می‌دهد.

🔸🔹اخیرا با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی از شرکت های بیمه، از جمله شرکت های ایرانی به ارائه بیمه درمانی و فوت ناشی از کرونا اقدام کرده اند.

✳️بیمه باربری 

🔸🔹بیمه‌ای است كه به موجب آن بیمه‌گر در مقابل حق بیمه ای كه از بیمه‌گذار دریافت می كند متعهد می‌شود چنانچه در جریان حمل كالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه كالا تلف شده و یا دچار خسارت شود و یا بیمه‌گذار هزینه‌هایی در رابطه با این خطرات متحمل شود زیان وارده را جبران نماید.

به مدیریت : سروش رامین

شماره های تماس :
٠٩١٢٠٦٤٦٤١٦📞
۰۲۱۲۲۶۹۴۶۵۴☎️
آدرس ایمیل :ramin.novininsurance@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

دفتر بیمه نوین کد ۱۱۸۹ در تهران , بیمه نوین , نمایندگی بیمه نوین , خدمات بیمه نوین, بیمه عمر ,بیمه در تهران ,بیمه آتش سوزی در تهران  , بیمه خودرو در تهران , بیمه شخص ثالث بیمه نوین در تهران , بیمه بدنه خودرو بیمه نوین در تهران , بیمه مسافرتی بیمه نوین در تهران ,  بیمه مسئولیت بیمه نوین در تهران,  بیمه مهندسی بیمه نوین در تهران ,  بیمه راننده بیمه نوین در تهران ,  بیمه باربری بیمه  نوین در تهران ,  بیمه عمر و سرمایه بیمه نوین در تهران , بیمه عمرو بازنشستگی بیمه نوین ,

دفتر بیمه نوین کد ۱۱۸۹