Address & Contact

Our Address

اصفهان ،خیابان آتشگاه ،روبه روی آتش نشانی

Telephone

تابلوسازی امین 

✅طراحی و ساخت و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی(ال ای دی، روان،چلینیوم،برجسته و…)

✅تحویل تابلوی شما در کوتاه ترین زمان،کیفیت اورجینال یا ضمانت نامه کتبی،بهترین قیمت موجود در بازار ، می توانید مقایسه کنید

✅تمامی کارهای ما با ضمانت دوساله می باشند

✅لوازم تابلوسازی دسته اول از تولید کننده بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

✅ثابت میکنیم که بهترینیم

✅تحویل در محل و نصب رایگان متناسب با محل

✅ساخت تابلو های تبلیغاتی با دستگاه های پیشرفته

✅تابلوسازی یا به صورت بیلبورد در میادین و عبورگاه‌ها و بزرگراه‌ها و یا در سردر محل کسب وکار، یا برفراز پشت بام‌ها نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

✅تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آحاد مردم به طرز چشم‌گیری توسعه و رواج یافته است به گونه‌ای که تابلوسازی دیگر یک هزینه محسوب نمی‌شود بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای کسب وکار به شمار می‌آید.

✅تابلو و تابلو سازی یکی از مهمترین ابزارها برای دیده شدن می باشد. یک تابلو سر درب مغازه علاوه بر اینکه به دیده شدن و معرفی شما کمک خواهد کرد باعث خواهد شد در صورتی که نکات مهم و اساسی در ساخت تابلو توسط تابلو ساز رعایت شود , یک تبلیغ بسیار ویژه و مناسب برای شماست که باعث هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن شما می شود.

✅تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت.

✅تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی‌شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابجایی و نقل مکان شوید می‌توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا کرد.

به مدیریت:امین نصر

 

 

تابلوسازی امین در اصفهان , تابلوسازی , تابلوهای تبلیغاتی , تابلوهای چلینیوم , تابلوهای روان , تابلوهای برجسته , تابلوسازی امین ,