Address & Contact

Our Address

اصفهان، خیابان قائمیه، بالاتر از بانک صادرات، جن مسجد امام حسن عسکری

تابلو روان- ال ای دی LED

گروه مهندسی سپاهان ال ای دی مجری تخصصی تولید تابلوهای تبلیغاتی با تکنولوژی ال ای دی می باشد .

مفتخریم با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه رایانه و الکترونیک و بالغ بر پنج سال کار تخصصی در زمینه تولید و ارائه تابلوهای تبلیغاتی با تکنولوژی LED (تابلو led در اصفهان ، تابلو ال ای دی ثابت ، تابلو روان اصفهان ، چلینیوم و تلویزیون شهری) توانسته ایم سهمی از بازار را از آن خود قرار دهیم .

کارشناسان مجرب این مجموعه آمادگی لازم جهت ارائه مشاوره رایگان جهت انتخاب یک گزینه مطلوب جهت خرید را اعلام میکنند ، حتی در شهر اصفهان بازدید اولیه از مکان کسب و کار شما و ارائه مشاور در محل نیز به صورت رایگان عرضه می شود . ر

رزومه کاری موفق و رضایتمندی مشتریان ما ضامن بقاء این مجموعه در صنعت الکترونیک و تضمین تعهد ما در قبال ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی می باشد .

طراحی و پیاده سازی پروژه های مرتبط به صنعت الکترونیک نیز از توانمندی های گروه مهندسی سپاهان ال ای دی بوده و در این خصوص آمادگی لازم را برای عقد قرارداد با تولیدکنندگان و صنعتگران محترم داریم .

آشنایی با تابلو روان LED

تابلو روان یک نمایشگر دیجیتالی است که از تعداد زیادی led تشکیل شده و افراد زیادی برای تبلیغ محصولات خود از آن استفاده می کنند.

امروزه تابلوهای led زیادی برای تبلیغات استفاده می شود و بیشترین کاربردی هم که این تابلوها دارند استفاده بر روی سر درب مغازه ها و فروشگاه ها است.

در واقع بروزترین تبلیغات الکترونیکی تابلو روان می باشد که در سال های اخیر افراد زیادی برای تبلیغ کسب و کارشان از آن استفاده می کنند.

این تابلو ها در هر ابعادی که مشتریان بخواهند ساخته می شود و دارای انواع مختلفی است. شامل تابلو روان تک رنگ ، سه رنگ، هفت رنگ و تمام رنگ

تابلو led اصفهان در مکان هایی مثل سردرب مغازه ها، فروشگاه ها، بیمارستان، فرودگاه، پمپ بنزین، نمایشگاه، سالن ورزشی و … کاربرد دارد.

تابلو روان، تابلو led ، تابلو دیجیتالی، تابلو متحرک از نام های این تابلو ها می باشد.

مراحل طراحی تابلو LED

✅۱) طراحی متن با فونت و اندازه دلخواه مشتری توسط کامپیوتر 

✅۲ ) برش و سوراخ کاری لیزری روی ورق های plexy glass 

✅۳ ) جاگذاری LED ها طبق رنگ و نوع دلخواه مشتری 

✅۴ ) انجام اتصالات الکتریکی LED ها و کنترل جریان و ولتاژ 

✅۵ ) طراحی مدار تغذیه متناسب با تابلو 

✅۶ ) طراحی مدار فلاشر و امکانات اضافی میکروکنترلی 

✅۷ ) طراحی برد الکترونیکی و جاگذاری قطعات الکترونیکی 

✅۸ ) برنامه نویسی فلاشر و ایجاد رقص نور های جذاب 

✅۹ ) اتصال قسمت های الکترونیکی و عایق کاری و انتقال برد وقطعات داخل قاب 

مزایای تابلو های LED (ال ای دی )

√ مصرف برق بسیار پایین

√ سبک ، قابل حمل و نصب آسان

√ تنوع رنگ

√ تراکم بالا و شدت نور بی نظیر

√ دید عالی در روز و شب

√ قابلیت طراحی هرگونه شکل و متن

√ قابلیت رقص نور و جلب توجه مشتریان

√ بدون نویز و صدا

√ عمر مفید بیشتر

√ قابل تعمیر وتعویض بودن قطعات

به مدیریت آقای کارگر

?برای اطلاعات بیشتر از سایت رسمی ما دیدن کنید.?

http://sepahanled.com

 

قطعات تابلو روان در اصفهان،محاسبه قیمت تابلو روان در اصفهان، قیمت ماژول تابلو روان در اصفهان،تابلو روان فول کالر،بهترین ماژول تابلو روان،تابلو روان نرم افزار،تابلو روان چیست،آموزش ساخت تابلو روان led، قیمت تابلو روان اصفهان،تابلو سازی در اصفهان،ماژول تابلو روان اصفهان،تابلو چلنیوم اصفهان،قطعات تابلو روان اصفهان،تابلو فلکسی اصفهان، تلوزیون شهری در اصفهان، سفارش تلوزیون شهری در اصفهان، تابلو LED