Address & Contact

Our Address

تبریز ، چهارراه لاله ، خیابان سعدی غربی ، فروشگاه سهند

تاسیسات علی

✅فروش انواع پکیچ شوفاژ دیواری ، رادیاتور پنلی و پرده ای

✅لوله کشی سرد و گرم (فلزی و سبز)

✅پکیچ و فاضلاب پوش فیت ، نصبیات بهداشتی

✅تاسیسات ساختمانی و صنعتی به همراه کلیه تجهیزات مدرن

✅تاسیسات مکانیک ساختمان با تایید نظام مهندسی

به مدیریت آقای علی نصیری

**************

نکاتی برای انجام اصولی لوله کشی ساختمان

الف ) در ساختمان های مسکونی یا اداری ، باید فشار حداقلی برای ساکنین تامین گردد ، در غیر این صورت ، لوله کشی آب کارایی خود را از دست خواهد داد. برای تامین فشار در ساختمان های بلند ، می توان از پمپ استفاده کرد.

ب ) در نصب تجهیزات بهداشتی مثل دستگاه های گرمایشی که از آب استفاده می کنند یا خود آبگرمکن ها ، این نکته را از قلم نینداخت که حتما و حتما انبساط آب در اثر گرما باعث آسیب رسیدن به تجهیزات نشود.

ج ) یکی از نکاتی که به شدت در لوله کشی مهم است ، خوردگی لوله ها می باشد . متاسفانه استفاده از لوله های قدیمی آهنی باعث می شود که خوردگی در لوله های آهنی بیش تر رخ دهد. این خوردگی ها ، در صورتی که در طول زمان ادامه یابد ، می تواند مشکلاتی جدی ایجاد کند ( مثل ریزش سقف !) لذا حتی الامکان می بایست از لوله های پلیمری استاندارد استفاده شود.

د ) یکی از نکات بسیار مهم دیگر شیب بندی لوله هاست . این مورد بیش تر در مورد لوله های فاضلاب مطرح می شود ، اما در مورد لوله های آب نیز صادق است . به طور کلی وقتی در یک شبکه می خواهیم ، آب را توزیع کنیم ، محلی که منبع یا مخزن قرار دارد باید بالاتر از محلی باشد که آب نهایتا به آن می رسد . لذا همه ی لوله ها به همین دلیل یک شیب در دل خود دارد.