Address & Contact

Our Address

سبزوار

Telephone

تاسیسات سراج 

? لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب در سبزوار

? اجرای لوله کشی سرد و گرم، موتورخانه، لوله کشی

? سیستم گرمایش از کف

? نصب چیلر استخر، سونا، جکوزی، نصب و تعمیر پکیج، آبگرمکن، پمپ آب و شیر آب

? انجام کلیه امور تاسیسات ساختمان با بالاترین کیفیت در کلیه مناطق

? لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب، تعمیر موتورخانه و مشعل

? تعمیر پکیج و شوفاژ، نصب شیرآلات و توالت فرنگی

? تعمیرات لوله کشی و بازسازی حمام و توالت

? عایق کاری و قیرگونی سرویس‌ها، تعمیر پمپ آب و …

? لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب

? بازسازی منازل با کمترین هزینه با بهترین مجریان

? تعمیرات موتورخانه، شوفاژ و رادیاتور

? نصب شیرآلات و والهنگ

? نصب هواساز، تعویض لوله سرد و گرم

? نصب پمپ و لوله کشی آتشنشانی

? تعویض و لوله کشی رادیاتورهای ساختمانی

? نصب، اجرا و راه اندازی چیلر

? با کادری مجرب و دوره دیده

??????????????

? هدف ما آسایش و ارائه بهترین خدمات می‌باشند و برای رسیدن به هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود?

? تاسیسات ساختمان شامل لوله کشی ساختمان

? لوله کشی فاضلاب ساختمان

? لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان

? لوله کشی فاضلاب و آب سرد و گرم ساختمان خود را به ما بسپارید? 

? لوله کشی فاضلاب در ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لوله کشی فاضلاب به وسیله لوله های پولیکا توسط چسب و لوله های پوش فیت انجام می شود. امروزه به دلیل استقامت بالا و اجرای آسان تر از لوله های پوش فیت بیشتر استفاده می شود.

این لوله ها از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند که نوع جدید آنها دارای امکان بازکردن سیفون است، که می توان با کمترین خسارت گرفتگی لوله ها را رفع کرد.

در لوله کشی فاضلاب باید مسئله سایزبندی و شیب لوله ها با دقت بسیار زیادی انجام شود. لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان و فاضلاب از ساختارهای بسیار اصلی ساختمان می باشد که برای تعمیرات تخصصی و رفع هر گونه عیب آن نیاز به حضور لوله کش باتجربه است.

? انواع لوله کشی آب سرد و گرم چه هستند؟

? لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان به دو روش کلی انجام می شود، روش اول لوله کشی به روش روکار است که در این روش لوله ها به صورت روکار کشیده می شوند و در ظاهر ساختمان مشخص هستند و روش دوم به روش توکار است که در این روش تمامی لوله ها از داخل دیوار یا از کف ساختمان کشیده می شوند و با استفاده از بتن و… پر می شوند و مشخص نخواهند بود.

در ادامه معایب و مزایای هرکدام از این روش ها را باهم بررسی می کنیم تا بتوانید با انواع لوله کشی آب سرد و گرم آشنا شوید.

? لوله کشی آب سرد و گرم روکار:

لوله کشی روکار همانطور که از نامش پیداست، از روی دیوار رد می شود و به صورت روی کار انجام می شود و خود این روش به دو دسته مختلف تقسیم می شود.

شما می توانید لوله کشی روکار را به صورت داخلی یا خارجی انجام دهید. در روش داخلی لوله ها از داخل ساختمان عبور می کنند و روی دیوار مشخص هستند و ممکن است در نمای داخلی ساختمان دیده شوند، اما در لوله کشی روکار خارجی، لوله ها از دیوارهای بیرونی ساختمان کشیده می شوند و تاثیری روی دکوراسیون داخلی ندارند، اما می توانند روی نمای بیرونی ساختمان تاثیرگذار باشند.

? مزایای لوله کشی روکار چیست؟

۱- تعمیر راحت تر:

لوله کشی توکار اگر دارای مشکلی باشد و یا ترکیدگی در لوله ها ایجاد شود، می تواند دیوار خانه را خراب کند و شدیدا روی این موضوع تاثیر می گذارد. اما لوله کشی روکار این ایراد را ندارد و به محض خراب شدن لوله ها می توانید متوجه شوید و از آن جلوگیری کنید تا هیچ خرابی ایجاد نکند.

همچنین برای تعمیر لوله کشی آب سرد و گرم توکار، باید آن قسمت دیوار را خراب کنید تا لوله ها مشخص شوند و پس از تعمیر هم مجددا به تعمیر دیوار خانه نیاز خواهید داشت که این کار می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

اما در لوله کشی روکار این مشکل وجود ندارد و به راحتی می توانید لوله ها را تعمیر و ترمیم کنید و هیچگونه تخریبی نیاز نیست.

۲- راحتی در ایجاد انشعاب جدید:

یکی دیگر از مزیت های لوله کشی به صورت روکار، این است که شما بعدها می توانید به راحتی از آن انشعاب جدید دریافت کنید و نیازی نیست دیوار را خراب کنید و یا کارهای هزینه بر انجام دهید. تنها کافیست که لوله های جدید را به همان لوله کشی قبلی متصل کنید و انشعاب جدید خودتان را ایجاد کنید.

این موضوع هم یکی از مزیت های مهم دیگری است که در لوله کشی آب سرد و گرم روکار وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

۳- عمر بیشتر لوله کشی:

در لوله کشی روکار چون لوله ها به صورت روکار اجرا می شوند و داخل دیوار قرار ندارند، فشاری روی آنها وجود ندارد و این موضوع باعث می شود که عمر بیشتری داشته باشند و تا سالها خیال شما را از بابت لوله کشی راحت کنند.

لوله هایی که در داخل دیوار قرار می گیرند، ممکن است تحت فشار بتن و دیوار قرار داشته باشند و این موضوع می تواند روی کاهش عمر مفید آنها بسیار تاثیرگذار باشد.

? لوله کشی آب سرد و گرم توکار:

لوله کشی آب سرد و گرم توکار هم برخلاف روش قبلی، از داخل دیوار یا کف ساختمان عبور می کند و پس از انجام این روش، می توانید روی آن را با استفاده از بتن و مواد دیگر بپوشانید تا مشخص نباشد. این روش هم مانند روش قبلی مزایا و معایب خودش را دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

? مزایای لوله کشی توکار چیست؟

۱- نمایان نبودن در ظاهر ساختمان:

اولین مزیت لوله کشی آب سرد و گرم توکار این است که دیگر مانند روش قبلی در ظاهر ساختمان مشخص نخواهد بود و به راحتی می توانید این لوله ها را با استفاده از بتن و مصالح دیگر بپوشانید.

این مزیت باعث می شود که دیگر نمای داخلی یا خارجی ساختمان شما خراب نشود و بتوانید به راحتی ایرادات موجود در نما را بپوشانید که برای خیلی از افراد این کار یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

۲- نبودن در معرض عوامل آسیب زا:

لوله کشی آب توکار، به خاطر اینکه با استفاده از بتن و مصالح دیگر پوشیده می شود و معمولا در داخل دیوار یا کف ساختمان اجرا می شود، دیگر در معرض نور خورشید و عوامل آسیب زای دیگر نخواهد بود و این موضوع باعث می شود که بتواند ماندگاری بیشتری در برابر چنین عواملی داشته باشد و خورشید نتواند آسیبی به آن وارد کند.

این موضوع هم می تواند باعث شود که ماندگاری و عمر مفید لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان بیشتر شود.

۳- مقاومت در برابر ضربه و…:

پوشیده بودن لوله های توکار با استفاده از مصالح ساختمانی، باعث می شود که ضربه به آنها وارد نشود و همین موضوع می تواند از آنها در برابر ضربه ها و… محافظت کند و خوبی این روش این است که وقتی لوله کشی انجام شد، به راحتی می توان آن را با مصالح پوشاند تا در معرض خطر نباشد و عملیات های دیگر ساختمانی نتوانند آن را خراب کنند.

مدیریت : آقای علی سراج

 

 

لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان , قیمت لوله آب سرد و گرم , تشخیص لوله آب سرد و گرم , محاسبه لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان , پلان لوله کشی آب گرم و سرد , استاندارد لوله کشی آب ساختمان ,