تامین ورق های سقفی و دیوارپوش نما پوشش خوش اخلاق

♣ تامین کننده ورق های سقفی ، رابیتس ، دیوارپوش و چوب روسی 

♣ دیوارپوش با توجه به جنس مورد استفاده در پروسه ی تولید و ویژگی های ظاهری به گروه های مختلفی تقسیم بندی میشود، که همین امر سبب میشود تا کاربرد و در نتیجه قیمت متفاوتی داشته باشد. به طور کلی دیوارپوش از جنس هایی همچون : پی وی سی ، چوب ، گچ ، کامپوزیت ، فوم و چرم ، بتن و آجر تولید میشود که تغییر در ظاهر و یا قالب آن سبب میشود تا لیست بلندبالایی از انواع دیوارپوش پیش روی شما قرار بگیرد.

♣ انواع ورق های رنگی 

نامگذاری ورق های روغنی را اصطلاحی عامیانه و بر مبنای وضعیت ظاهری این نوع ورق شکل داده است. ورق های فولادی (فلزی) به دو صورت کلی نورد (تولید) می شوند.نوردسرد (ورق روغنی ) نورد گرم (ورق سیاه ) نام دیگرورق روغنی ورق با نورد سرد است.

♣ ورق گالوانیزه 

آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. ماهیت ورق گالوانیزه در ورق گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می‌شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند و آهن به عنوان کاتد بکار می‌رود. روش گالوانیزاسیون :در گالوانیزاسیون ، فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده شود. مثلا ورقه های نازک آهنی را در مذاب فلز روی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آنها از فلز روی پوشیده شود و ورق سفید یا ورق گالوانیزه تهیه شود. معمولاً ورق های گالوانیزه را در کوره های خاص رنگ پاشی می کنند تا ورق رنگی تولید شود. ورق های رنگی در سقف سالن ها و کانکس مورد استفاده است.

♣ ورق های موج دار (کروگیت)

♣ ورق های موج دار (کروگیت) در سازه های صنعتی و سقف سازه های فلزی و سوله ها با توجه به همپوشانی با گام های ساندویچ پنل ها و ورق های گالوانیزه جایگزین مناسب برای فولاد ضد زنگ می باشد.

♣ خاصیت انتقال نور و بهینه سازی مصرف انرژی, مقاومت در برابر شرایط بد جوی, صرفه جویی اقتصادی و خواص ویژه ی مکانیکی و انعطاف و وزن سبک و ایمنی بالا از مزایای این ورق ها می باشد.

09117049518?

 

مدیریت : آقای عارف خوش اخلاق

 

انواع رول های رنگی و گالوانیزه

??????????????
ورق سینوسی رنگی و گالوانیزه
??????????????
ورق آنتی اسکراچ رال ۳۰۰۹
زیبایی دو چندان ویلا
ورق های آنتی اسکراچ( رنگ برجسته ) جدیدترین محصول شرکت نماپوشش
??????????????
ورق آنتی اسکرچ
ضخامت های ۰۳۰. ۰۳۵ ۰۳۸ ۰۴۵
زیبایی را از ما بخواهید
ورق های خاص را از ما بخواهید.
ورق های آنتی اسکراچ ( رنگ برجسته) با توجه به زیبایی قیمت بسیار مناسب

??????????????
ورق طرح چوب
ضخامت ۰.۲۴ عرض یک وزن ۳.۷۰۰
قیمت باورنکردنی
جایگزین مناسب برای نما سفید در ساختمانهای ویلایی
??????????????
ورق طرح سنگ
ضخامت ۰.۲۴ عرض یک وزن۳.۷۰۰
قیمت باورنکردنی…
کاهش هزینه نما ساختمان.
این روزها که در بازار ورق به شدت ورق رنگ سفید کمیاب و گران است جایگزینی ورق طرح سنگ بهترین پیشنهاد ماست
??????????????

 

 

ورق شیروانی , قیمت ورق سایبان پارکینگ , قیمت پلیت گالوانیزه , وزن ورق شیروانی رنگی , رابیتس , دیوارپوش , چوب روسی ,