Address & Contact

Our Address

تهران،18 کیلومتری اتوبان ساوه،شرکت صنعتی صباشهر،خیابان امام رضا،پلاک18

Telephone

تولید و پخش تجهیزات آشپزخانه صنعتی سهند استیل در تهران

❇️گروه صنعتی سهند استیل ، طراح و تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی با سایز های سفارشی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد . تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی تولید شده در گروه صنعتی سهند استیل بوسیله مجرب ترین کارشناسان و بروزترین دستگاه های CNC تولید می گردد . کلیه تجهیزات آشپزخانه تولید شده در داطا دارای گارانتی معتبر و تضمین تامین قطعات پس از فروش می باشند .

?تولید و پخش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

?تولید تجهیزات استیل صنعتی و پخش به سراسر کشور

?تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل تجهیزات در بخش نگهداری و آماده سازی مواد اولیه، تجهیزات پخت و پز و تجهیزات نظافت و شستشو هستند.

❇️تجهیزات بخش پخت

در بخش تجهیزات پخت و پز از تجهیزات آشپزخانه صنعتی با دستگاه‌هایی چون دیگ برنج پز، دیگ خورشت پز، کباب پز تابشی، دستگاه گریل صنعتی، سرخ کن صنعتی، فر پیتزا ریلی و …. مواجه هستیم.

❇️تجهیزات بخش شستشو و نظافت

در بخش تجهیزات شستشو آشپزخانه‌های صنعتی، سینک ظرفشویی، سیخ کباب شور و … را داریم.

?سهند استیل

?گستره تنوع محصولات سهند استیل قابلیتی استثنایی را فراهم ساخته است به طوری که در پاسخگویی به نیازهای مختلف بازار توانمند است.

?دسته‌بندی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

?دقت داشته باشید که برخی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تمامی رستوران‌ها و یا تهیه غذا بایستی موجود باشند؛ ولی برخی دیگر از آن‌ها می‌توانند در دسته‌های تخصصی دسته‌بندی شوند و ممکن است برای مثال برای یک فست فود نیاز به یک سری تجهیزات باشد که برای رستوران غذای سنتی نیازی به آن‌ها نخواهید داشت. علاوه بر این نوع دسته‌بندی، ما وسایل و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به پنج دسته اصلی آماده‌سازی غذا، پخت غذا، سرو غذا، شست‌وشو و تجهیزات خنک‌کننده و انبار دسته‌بندی کرده‌ایم. در ادامه به بررسی کدام از این دسته‌ها خواهیم پرداخت.

?دسته اول تجهیزات آماده‌سازی

?تجهیزات آماده‌سازی آن دسته از تجهیزاتی هستند که به طور مستقیم با پخت غذا در ارتباط نیستند ولی برای آماده کردن غذا پیش از پخت و یا انجام مراحلی که در حین پخت انجام می‌شود نیاز است برخی از این تجهیزات نیز می‌توانند تجهیزاتی باشند که برای مراحل پیش از پخت غذا استفاده خواهند شد. برخی از این تجهیزات عبارت‌اند از:

⁃ دستگاه خلال کن رومیزی

⁃ چرخ گوشت رومیزی

⁃ چرخ گوشت صنعتی

⁃ خمیر پهن کن صنعتی

⁃ دستگاه اسلایسر

⁃ خمیر گیر

⁃ دستگاه سلفون کش

⁃ ترازوی رومیزی

⁃ اره استخوان بر

⁃ باسکول دیجیتال

⁃ دستگاه قالب همبرگر دستی

⁃ دستگاه کاتر مرغ و ماهی

⁃ دستگاه مرینیتور

⁃ قلاب آویز گوشت

⁃ سیب زمینی پوست کن

⁃ سیخ گیر

⁃ شیرینگ پک

⁃ طبقه نگهداری سیب زمینی و پیاز

⁃ طبقه نگهداری کیسه برنج

⁃ قفسه بندی انبار

⁃ دستگاه سبزی خردکن صنعتی

⁃ مخلوط کن ایستاده صنعتی

⁃ میز ظروف کثیف

⁃ میز پاک کردن مرغ و ماهی

⁃ میز برنج پاک کنی

⁃ میز کار برای خرد کردن گوشت

⁃ میکسر گوشت

?دسته دوم تجهیزات پخت

?تجهیزات پخت در دسته تجهیزات آشپزخانه صنعتی به تجهیزاتی گفته می‌شود که به طور مستقیم در فرایند پخت و آماده‌سازی غذا دخیل هستند. برخی از این تجهیزات عبارت‌اند از:

⁃ گاز

⁃ اجاق چینی

⁃ اجاق دیزی پز

⁃ اجاق گاز فردار

⁃ اجاق گاز رومیزی

⁃ اجاق گاز پلوپز دو ردیفه

⁃ پیتزا پز ریلی

⁃ تابه گردان

⁃ گرمکن

⁃ چهار شعله فردار

⁃ چهار شعله رومیزی

⁃ دستگاه دونر کباب

⁃ دمکن برنج

⁃ دیگ پخت به وسیله بخار

⁃ دیگ سرخ کن

⁃ سرخ کن صنعتی

⁃ فر پیتزا پز

⁃ کباب پز اتوماتیک

⁃ کباب پز تابشی

⁃ کباب پز ذغالی

⁃ کباب پز گازی

⁃ کباب پزی نواری

⁃ گرمخانه برقی

⁃ گرمخانه گازی

⁃ گریل برقی رومیزی

⁃ گریل ذغالی

⁃ گریل شیاردار رومیزی

⁃ هات پلیت

⁃ هات داگ پز

⁃ هود

دسته سوم تجهیزات سرو غذا

تجهیزات سرو غذا در دسته تجهیزات آشپزخانه صنعتی مربوط به قسمتهای می‌شود که معمولاً به طور مستقیم با مشتری رودررو است. برخی از این تجهیزات عبارت‌اند از:

⁃ بوفه سرد

⁃ بوفه گرم

⁃ ترولی حمل خوراکی

⁃ ترولی حمل ظروف

⁃ کانتر قاشق و چنگال

⁃ کانتر گرم کن بین اجاقی

⁃ کانتر صندوق

⁃ گرمخانه متحرک برقی

⁃ کانتر نان

 

?اجاق گاز صنعتی

?اجاق گاز صنعتی می‌تواند با فر یا بدون فر باشد. بسته به نوع کاربری مورد نظر شما، احتمالا نیاز به خرید یک اجاق گاز یا بیشتر خواهید داشت و توصیه می‌شود که از هر دو مدل این اجاق گازها تهیه نمایید. همین طور نوعی از اجاق گاز صنعتی را داریم که همراه با گرم‌کن بوده و پس از پخت غذا، می‌توان جهت نگهداری، از بخش گرم‌کن آن استفاده کرد. به علاوه انواع دیگری از اجاق گاز، مانند اجاق گازهای رومیزی صنعتی، اجاق پلوپز زمینی و غیره را نیز در این فهرست داریم.

 

 

 

?سبزی خرد کن صنعتی

?بدیهی است که انتظار نداریم در یک رستوران یا آشپزخانه بزرگ، خرد کردن سبزی‌ها به صورت دستی انجام شود. از طرفی دیگر تهیه سبزی آماده و خرد شده نیز هزینه‌ها را افزایش خواهد داد. به این جهت هر آشپزخانه حرفه‌ای و صنعتی به یک دستگاه سبزی خرد کن نیاز دارد.

 

 

?هود صنعتی

?هود صنعتی دارای قدرت مکش فوق العاده‌ای بوده و در عین حال عملکردی مشابه هودهای خانگی دارد. این هودها را در بخش پخت غذا نصب کرده و بخار و بوی پخت انواع غذاها را به این شکل از فضای آشپزخانه خارج می‌سازند

 

 

میز کباب‌کشی از لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر انواع کباب یا جوجه کباب در منوی غذایی رستوران یا آشپزخانه قرار داشته باشد که غالبا همین طور است، یک میز کباب‌کشی استیل نیاز خواهد بود. این میز به شکلی طراحی شده است که می‌توان تمام سیخ‌ها را در طبقه پایین آن قرار داده و با آماده کردن هر سیخ کباب، آن را در بخش بالایی به شکلی مطمئن جای داد. اگر چه می‌توان این میز را از شمار لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی ضروری حذف کرد، اما وجود آن سرعت عمل را بالا برده و به بهداشت نیز کمک می‌کند.

 

به مدیریت:رضا نصیری

 

 

 

 

 

 

آشپزخانه صنعتی , انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران , تولید و پخش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران , پخش تجهیزات استیل صنعتی در تهران , تجهیزات آشپزخانه صنعتی سهند استیل در تهران , تجهیزات بخش پخت , تجهیزات بخش شستشو ,