Address & Contact

Our Address

تهران خیابان سعدی شمالی ، کوچه دیبا ، پلاک 4 ، واحد 5

تجهیزات کشاورزی و صنعتی کشت کالا گستر

شرکت “کشت کالا گستر” مرجع تخصصی تجهیزات صنعتـی و مخابراتی یکی از عمده ترین واردکنندگان و تأمین کنندگان از جمله دیزل ژنراتور، موتور های دیزلی، ژنراتور، موتور برق های بنزینی و موتور برق های دیزلی می باشد.

این گروه با بهره گیری از نیروهای ارشد فنی و مهندسی خود محصولاتی با کیفیت بالا و منطبق بر استانداردهای جهانی ارائه نموده است. امیدواریم که توانسته باشیم گام های نوینی در عرصه صنعت ملی و بین المللی کشورمان برداشته باشیم.

شرکت “کشت کالا گستر” با توجه به داشتن بخش فنی و مهندسی، قادر به برطرف نمودن نیازهای خاص مشتریان خود در زمینه های مختلفی نظیر شرکت های مخابراتی، کارخانجات صنعتی، نیروگاه ها و بسیاری صنایع دیگر می باشد که در این راستا با شرکت های بزرگی نظیر پالایشگاههای نفت و گاز، پتروشیمی ها، بهره برداریهای نفت و گاز، صنایع مخابرات و … در حال همکاری می باشد

این شرکت جهت رسیدن به اهداف خود با دیدگاه برقراری ارتباط و همکاری با سایر شرکتهای فعال در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی و کشاورزی در سراسر جهان معتقد است که در همکاری های مجموعه ها که در یک راستا فعالیت دارند می توان به نتایج بهتر وسریعتر دست یافت و از این رو با انعقاد قرارداد با سایر شرکتها به توانمندی خود خواهد افزود.

? شیر برقی آب
? فروش ویژه انواع شیر برقی آب 
? شیر برقی ۱۲V
? شیر برقی ۲۴VAC
? شیربرقی ۲۲۰ ولت 
? شیر برقی آبیاری
? شیر برقی برنجی
? شیر برقی ترک
? شیر برقی آب ۱/۲ 
? شیر برقی آب کوچک 
? شیر برقی هانتر 
? شیر برقی آب هانتر
? کنترلر شیر برقی HUNTER
? شیر برقی ۲۴ ولت 
? شیر برقی گلخانه و شیر اتوماتیک آبیاری در شرکت کشت کالا گستر،

 

شیر آلات کشت کالا گستر در تهران,شرکت شیرآلات در تهران, فروش شیرآلات برقی در تهران,