Address & Contact

Our Address

تهران، افسریه، بین 15 متری اول و اتوبان کوچه 44، پلاک 250

Telephone

تخته شاسی مدرن 

فروش تخته شاسی MDF به صورت عمده جهت چاپ عکس در ضخامت های ۸ میلی متر ، ۱۶ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر انجام میپذیرد . از آنجا که چاپ آثار هنری و یا عکسهایی از خاطرات روزمره به امری متداول تبدیل شده است ، کیفیت و ماندگاری کار نهایی مورد توجه خریداران محترم می باشد . از اینرو علاوه بر کیفیت بالای چاپ های گروه ، تهیه تخته شاسی هایی با استانداردهای لازم و کیفیت بالا نیز در دستور کار قرار دارد . در تهیه تخته شاسی های ام دی اف از دستگاه های مکانیزه پیشرفته جهت صیقلی نمودن سطح MDF استفاده میگردد .

در کنار این مورد استفاده از چسب های دوطرفه معتبری چون پارادایز ( Paradise ) و T.A.T در کیفیت نهایی تخته شاسی اثر زیادی دارد و یکی از عواملی است که در عدم ایجاد حباب بعد از چسباندن نقش بسزایی را دارد . حاشیه و لبه های بیرونی تخته شاسی به صورت رنگ شده و یا استفاده از توار پی وی سی قابل تهیه می باشدو در صورت درخواست مشتری از نوارهای رنگی نیز در تزئین لبه ها می توان استفاده کرد .

با توجه به اینکه این مجموعه بصورت عمده مشغول به فعالیت می باشد ، لذا از انجام سفارشات زیر ۱۰۰ هزار تومان معذوریم . بتابراین پس از بررسی مبلغ نهایی سفارش خود اقدام به تماس نمایید.

 

مدیریت: آقای سایوند

 

تخته شاسی مدرن در تهران, تخته شاسی در تهران, فروش تخته شاسی در تهران, عرضه مستقیم تخته شاسی در تهران