شرکت ترخیص کاران جنوب

✨ترخیص انواع کالاها 
✨انجام تمام امور گمرکی  
✨ترخیص در اسرع وقت  
✨پاسخگویی 24 ساعته 
«به نام خدا»
🌟ترخیص کاران برادران « طرفی »🌟
🌟ترخیص انواع کالا از گمرک خرمشهر در کمترین زمان ممکن🌟
انواع
«پیچ و مهره»
« سیم بکسل»
«زنجیر فولادی»
«لوازم یدکی»
«یراق الات»
«پارچه»
«مواد اولیه»
«لاستیک»
« لوازم تزئینی »
« تردمیل »
« صندلی ماساژور »
و غیره…..

🔺🔻پروسه ای که کالا برای ورود به کشور و یا خروج از کشور طی می کند را ترخیص کالا می نامند. همچنین برای طی کردن این پروسه نیاز به دانش و تجربه کافی و بهره گیری از مشاورین و ترخیص کار حرفه ای است تا بتوان کارهای پروسه ترخیص را با صرف کمترین وقت و هزینه ممکن انجام داد.

🔺🔻همینطور توجه به نوع کالا در پروسه ترخیص برای اخذ مجوزهای لازم ضروری و مهم می باشد. سازمان هایی که می توان برای دریافت مجوزهای استاندارد برای ترخیص کالا به آنها مراجعه کرد شامل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهداشت برای مجوز استاندارد، کانون پرورش فکری کودکان و سایر سازمان های مربوطه با توجه به نوع کالا هستند.

🔺🔻نیز برای اینکه بتوانید کالای خود را از گمرک آزاد و ترخیص کنید، باید کالای شما در گمرک ارزش گذاری شود. در تمام دفاتر گمرکی کالای موجود به اشکال متفاوتی ارزش گذاری می گردد، که اگر ترخیص کار با تجربه و حرفه ای باشد، به خوبی می تواند ارزش کالا را به صورت واقعی اعلام کند، که این کار در سامانه TSC مشخص می شود.

✳️مراحل ترخیص کالا از گمرک و انجام تشریفات گمرکی 

آزاد سازی کالا از گمرک شامل مراحلی است که در ادامه به شرح هر یک از آنها می پردازیم:

🔰ثبت اظهار در سامانه EPL 

💠در گمرک باید کالا توسط مامورین گمرکی دیده و بررسی شود، که به آن به اصطلاح اظهار می گویند. ثبت اظهار اولین مرحله در مرحله ثبت سفارش و ترخیص کالا است، که فرو یا نماینده قانونی وی باید نسبت به تکمیل اظهارنامه در سامانه EPL و ورود اطلاعات مربوط به کالا به صورت آنلاین اقدام نماید.

💠در سایت رسمی گمرکی با نشانی irica. gov. ir در مورد ترخیص انواع کالا توضیحات لازم ارائه شده است، که برای ترخیص کالا ارائه اظهارنامه گمرکی و کلیه اطلاعات مربوط به کالا و همچنین ارائه مجوزهای قانونی برای اظهار کالا ضروری می باشد.

💠شما می توانید به عنوان مالک کالا یا نماینده قانونی فرم مربوط در سامانه الکترونیکی EPL را تکمیل کنید. زیرا که باید توجه نموده که مبلغ پرداختی برای حقوق ورودی کالا از اطلاعات مهم در اظهارنامه است که در تکمیل فرم اظهارنامه محاسبه می شود. بنابراین درج اطلاعات صحیح باید با دقت انجام شده تا بدون اشتباه پروسه تکمیل اظهارنامه طی گردد.

💠در نهایت از طریق این سامانه نیز شماره سریال و یک شماره عطف دریافت کرده که باید از آن پرینت و برای مراحل بعد نگهدارید.

💠مدارکی که برای اظهار کالا در گمرک نیاز دارید، اظهارنامه واردات قطعی، کپی کارت بازرگانی معتبر قبض انبار، بارنامه، ترخیصیه، گواهی مبدا، فاکتور یا سیاهه خرید، اعلامیه تامین ارز، پروفرما یا پیش فاکتور، مجوز ثبت سفارش، لیست عدلبندی، بیمه نامه، پروانه بهره برداری، کاتالوگ و بروشور هستند.

💠همچنین مجوزهای قانونی و مدارک لازم جهت ترخیص کالا، مواردی از قبیل گواهی بهداشت، استاندارد، انرژی اتمی، قرنطینه نباتی و سایر مجوزهای سازمان های مربوطه، و نیز وکالتنامه رسمی، کارت حق العمل کاری و پروانه صادراتی می باشند.

⚡️مرحله احراز هویت و تعیین مسیر

🔰اسناد در مرحله احراز هویت به خوبی بررسی شده و در صورت تایید به صاحب کالا یک شماره ثبت یا کوتاژ اختصاص داده می شود. دریافت کوتاژ به معنی آن است که اظهارنامه واردات یا صادرات کالا با یک شماره که مختص به صاحب کالا است، ثبت و مهر می گردد.

مرحله کنترل کالا

🔰در مرحله ترخیص در هنگام کنترل کالا نیاز است که کالا برای ارزیابی یکی از سه مسیر سبز، زرد و قرمز را طی کند.

🔰چنانچه کالا در مسیر زرد و قرمز قرار بگیرد، توسط کارشناسان و بازرسان، کالا باید مورد بازرسی قرار گرفته و اسناد توسط صاحب کالا ارائه و از طرف بازرسان مقایسه و مطابقت داده شود.پس از طی کردن ارزیابی اولیه در بخش دایره ارزش، ارزش اظهاری، سوابق گمرکی و غیره کالا مجدد بررسی می گردد.

⚡️اخذ مجوزهای لازم 

🔰کالای شما چه در زمره کالاهای ویژه و یا غیر آن باشد، باید جهت آزاد سازی و ترخیص آن گواهی نامه های تعیین شده توسط کارشناسان اخذ گردد. مجوزهایی از جمله استاندارد، بهداشت، مخابرات، قرنطینه، انرژی اتمی، تجهیزات پزشکی، جهاد، وزارت راه، مالیات و غیره از این قبیل گواهی ها برای آزادسازی کالا هستند.

مرحله بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس 

🔰در این مرحله تعرفه گمرکی کالا توسط کارشناسان بررسی و با اسناد کالا مطابقت داده می شود. همچنین کارشناسان مجوزهای مرحله قبل را مجدد نظارت نموده و بررسی و مطابقت می دهند، و در صورت عدم مشکل آن را امضا و تایید می کنند.

⚡️صندوق و صدور سند ترخیص 

🔰صاحب کالا باید پس از تایید نهایی گمرک هزینه ای را به صورت نقدی پرداخت کند، و بعد از اینکه گمرک فیش پرداخت را دریافت نمود، فیش پروانه سبز گمرک باری برای صاحب کالا صادر می گردد. با پرداخت این هزینه و صدور پروانه سبز صاحب کالا می تواند کالا را از گمرک خارج کند.

انبارداری و اجازه بارگیری 

🔰پس از صدور سند ترخیص از طرف گمرک، صاحب کالا باید کارهای مربوط به حمل و نقل کالا را انجام داده و با شرکت حمل و نقل نیز تسویه کند. بعد از دریافت قبض انبار و مدارک مورد نیاز، گمرک مجوز بارگیری را برای فرد صاحب کالا صادر می کند، که در این صورت صاحب کالا باید هزینه های انبارداری که در گمرکات مختلف وجود دارد و شامل هزینه تخلیه و بارگیری، بیمه کالا، مدت زمان رسوب کالا در انبار و غیره است را بپردازد.

⚡️خروج کالا از گمرک 

🔰در مرحله نهایی صاحب کالا بیجک انبار را از انباردار گمرک دریافت می کند. در این مرحله انباردار پس از کنترل پروانه سبز گمرکی مهر درب خروج، بیجک انبار را صادر کرده و به صاحب کالا اجازه می دهد تا وسیله نقلیه مورد نظر خود را برای بارگیری وارد گمرک کند.

به مدیریت:علی شنان طرفی 

شماره های تماس:
09169501481
09364342991

 

ترخیص پیچ و مهره از گمرک خرمشهر

ترخیص صندلی ماساژور ترخیص شده از گمرک خرمشهر
طرفی

 

ترخیص تمام کالا ها در کمترین زمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترخیص انواع کالاها , انجام امور گمرکی , ترخیص در اسرع وقت , پاسخگویی 24 ساعته  , شرکت ترخیص کاران جنوب , ترخیص انواع کالا در آبادان , شرکت ترخیص کاران جنوب شنان طرفی در آبادان , شرکت ترخیص کالا شنان طرفی , هزینه ترخیص کالا , گمرک , صادرات کالا , واردات کالا  , ترخیص انواع کالا در آبادان ,