Address & Contact

Our Address

اصفهان،بادرود،خیابان امام خمینی

تزئینات باغ ویلا شیرازی

?اجرای انواع تزئینات و محوطه سازی باغ و ویلا طبق نظر مشتریان گرامی

? از خصوصیات محوطه سازی و فضای سبز می توان به ایجاد فضایی دلنشین، روحیه بخش و جذاب را که برای استفاده کنندگان از آن بوجود می آورد اشاره کرد. همچنین طرح های متفاوت و متناسب با ساختمان یا ویلا در اطراف بنا تاثیر فراوانی در زیبایی و لذت بخش بودن فضا مورد نظر دارد.

? در محوطه سازی (باغ ویلا) همیشه با گیاهان متنوع سروکار داریم چون گیاهانی که در فضای سبز مورد استفاده قرارمی گیرند همیشه علاوه بر شرایط ارثی و ژنتیکی، از شرایط اکولوژی (محیط زیست) نیز متأثر هستند. مانند تغییرات درجه حرارت، حداقل مطلق دما، میانگین و حداکثر مطلق دما، تغییرات میزان رطوبت نسبی هوا، بارندگی ها، تعداد روزهای ابری و آفتابی، کوتاهی و بلندی روز و شب و دیگر پدیده های جوی به دقت توجه شود.

? استفاده از آلاچیق، آبنما، برکه، نهر، استخر، گل کاری، درخت کاری، رواق، باربیکیو و . . . از بخش های مهم محوطه سازی به شمار می روند. که با توجه به مساحت و خواست کارفرما طرح ها و المان های متفاوتی در محوطه سازی (لند اسکیپ) مورد استفاده قرار می گیرند.

به مدیریت:ابوذر شیرازی

 

 

 

طراحی فضای سبز , تزئینات باغ و ویلا در اصفهان , انواع گیاهان فضای سبز , تزئینات باغ ویلا شیرازی در اصفهان , آلاچیق , آبنما , گل کاری , باربیکیو , محوطه سازی در اصفهان , طراحی فضای سبز در اصفهان ,