تزئینات خودرو آس رو

?مرکز تخصصی خدمات زیبایی خودرو?

?ارائه انواع خدمات :

?صفرشویی تخصصی داخل خودرو و موتورخودور

?تولید روکش صندلی چرم و برزنت

?نصب هدلایت تخصصی

?دوخت روکش صندلی و تودوزی انواع خودرو

?پخش انواع کف پرسی و سه بعدی و 5 بعدی

?پخش هدلایت ، هدلایت های تک حالته ، 3 و 4 حالته

?پولیش واکس بدنه خودرو، پولیش ایرانی و آلمانی

?شیشه دودی دولایه ضد خش

?سرامیک بدنه خودرو

?باند میدرنج ،ضبط سیستم خودرو، باندهای فابریک

?نصب برچسب و لیزر ساده

?ترمیم و لیسه کشی رنگ بدنه خودرو کاملا تخصصی

?ترمیم چراغ های جلو خودرو به صورت دائم

?ترمیم ابری و تعویض ابر صندلی و پشتی صندلی

?تعویض فنرهای نشیمن صندلی

?دوخت روکش به صورت فابریکی و بادوام بدون پارگی روکش دقیقا همانند تودوزی

?طراحی رودری و چرم دوزی رودری ، تعویض رودری

?نمایندگی هدلایت mzm در اردبیل?

?روکش صندلی چیست چه کاربردی دارد؟

?روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین می‌باشد که با توجه به رنگ ماشین می‌توان خریداری کرد و سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خودرو می‌شود و بر دمای داخل خودرو نیز تاثیر می‌گذارد.. روکش صندلی خودرو تنوع گسترده ای دارد و انتخاب آن نیز سلیقه ای می‌باشد. یکی از مواردی که باعث زیبایی خودرو می‌شود روکش صندلی خودروها است که نه تنها باعث زیبایی می‌شود بلکه از روکش اصلی صندلی نیز محافظت می‌کند.

?روکش‌‌‌های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی‌و پارچه ای تقسیم می‌شوند که مهمترین ویژگی‌‌‌های هریک از روکش‌‌‌های صندلی عبارتند از:

?مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

✳️از مهم ترین مزیت‌‌‌های روکش‌‌‌های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است. این روکش‌ها برخلاف روکش‌‌‌های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی‌شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند همچنین این روکش‌ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می‌کند و باعث گرم شدن سرنشین می‌گردد.

?مزایای روکش صندلی چرم خودرو

✳️روکش‌‌‌های چرم نوع دیگری از روکش‌ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن‌ها است، در این نوع از روکش‌ها با یک دستمال مرطوب نیز می‌توان کثیفی‌ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده‌‌‌های دارای فرزندان خردسال است.

?خصوصیات بهترین روکش صندلی برای خودرو

?مقاومت روکش صندلی در برابر ساییدگی.

?رنگ پارچه مناسب، این رنگ باید سبب خستگی چشم نشود.

?عدم تغییر رنگ روکش در برابر تابش نور خورشید

?تعریق کمتر

?تودوزی خودرو

✳️از مزایای قرار دادن تودوزی بر روی صندلی و بخش‌‌‌های مختلف فضای داخلی خودرو، می‌توان به زیبایی دکوراسیون خودرو، محافظت از صندلی در برابر کثیفی و آلودگی، شیک شدن صندلی و موارد دیگر می‌باشد

✳️امروزه با واردات خودروی لوکس به داخل کشور، کیفیت فعالیت تودوزی نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیاری از صاحبان خودروی لوکس، برای محافظت از تودوزی اصلی صندلی خودرو، نیاز به تودوزی دوم دارند. از جنس‌‌‌های تودوزی می‌توان به مخمل، پارچه، چرم، ابر و فیبر اشاره نمود. از مزیت استفاده از تودوزی خودروهای لوکس، افزایش زیبایی و عمر طولانی روکش صندلی اولیه می‌باشد.

?کفپوش سه بعدی

✳️کفپوش سه بعدی خودرو در راستای پیشرفت تکنولوژی‌‌‌های ساخت و توانایی اسکن لیزری دقیق کف خودرو یکی از جدیدترین انواع کفپوش خودرو است که به طور کامل و قالبی کل کف خودرو را پوشش داده و از نفوذ خاک و مایعات و کثیفی‌‌‌های مختلف به کف خودرو جلوگیری می‌کند. شیارهای طراحی شده در کف کفپوش، باعث افزایش اصطکاک بین مایعات ریخته شده در کف و کفپوش شده و حرکت سیالات در هنگام رانندگی را به حداقل می‌رساند.

?صفرشویی خودرو

✳️اگر می‌خواهید ماشین شما واقعا تمیز شود، باید علاوه بر شستشوی کامل ماشین، عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید.صفرشویی خودرو، عملیات شستشوی ماشین است که در آن تمام قطعات داخل اتاقک‌‌‌های ماشین، بدنه خودرو، رودری‌ها و کاپوت ماشین شسته می‌شود.

✳️به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می‌شود، صفرشویی گفته می‌شود. هدف از صفرشویی ماشین این است که نواقص و مشکلات خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودرو، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می‌شود. شما می‌توانی یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود.

به مدیریت : آقای جعفری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

تزئینات خودرو آس رو در اردبیل , تزئینات خودرو  , شیشه دودی در اردبیل ,  پلیش خودرو در اردبیل ,  واکس خودرو در اردبیل , صفرشویی تخصصی , تولید روکش صندلی در اردبیل , نصب هدلایت تخصصی , دوخت روکش صندلی خودرو  در اردبیل , تودوزی انواع خودرو , پخش انواع کف پرسی و سه بعدی ,  پخش هدلایت ,  پولیش واکس بدنه خودرو , روکش صندلی چرم و برزنت , شیشه دودی دولایه ضد خش خودرو در اردبیل , سرامیک بدنه خودرو در اردبیل , ترمیم چراغ های جلو خودرو , باند میدرنج , ضبط سیستم خودرو , طراحی رودری و چرم دوزی رودری خودرو ,  نمایندگی هدلایت mzm در اردبیل  ,