Address & Contact

Our Address

مشهد ، اندیشه 7 ، شهید بیات 7 ، پلاک 45

تزئینات داخلی قوام

?نصب و فروش پوستر سه بعدی

?نصب و فروش انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی ضد آب و قابل شستشو

?طراحی و اجرای آینه های دکوراتیو و طرح شکسته

?طراحی فضاهای مختلف منزل ، محل کار ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق کار ، اتاق کودک و پذیرایی

?نصب کابینت و پارکت

?اجرای نقاشی ساختمان  و دکوراسون مغازه

?طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

⚜️پوستر دیواری سه بعدی

?پوستر دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی یکی از بروزترین محصولات دکوراسیون داخلی در این روزهاست که طرفداران زیادی پیدا کرده است . این پوسترها با طراحی خاصی که دارند جلوه ای سه بعدی و برجسته ایجاد میکنند که بسیار جالب توجه است و حتی در مواردی به جای مجسمه های گران قیمت و یا دیوارپوش های سه بعدی که هزینه بسیار بیشتری دارند استفاده می شود که جایگزین بسیار مناسبی برای این محصولات گران قیمت می باشد .

⚜️انواع کاغذ دیواری از نظر رنگ

?رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه های دیگری باشید. کاغذ دیواری ها از حیث رنگ در دسته های ذیل قرار می گیرند:

?کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ های روشن
?کاغذ دیواری با رنگ های متنوع
?کاغذ دیواری با رنگ تیره
?کاغذ دیواری با رنگ های کلاسیک و …

❇️هر کدام از کاغذ دیواری های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. توجه به این امر لازمه انجام یک خرید مطمئن و اصولی است.

 

به مدیریت : مرتضی قوام دوست

 

 

 

 

تزئینات داخلی قوام در مشهد  , تزئینات داخلی ,  نصب و فروش پوستر سه بعدی در مشهد , نصب کابینت و پارکت در مشهد , کاغذ دیواری ,  آینه دکوراتیو  , نقاشی ساختمان  , دکوراسون مغازه ,