تزئینات ساختمانی پاسارگاد ملکی

? طراحی و اجرا انواع تزیینات ساختمانی با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت با بیست سال تجربه کاری? 

?اجرای کاغذ دیواری، سنگ آنتیک، شومینه، روشویی، پارکت

?کاغذ دیواری

✳️رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می‌کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه‌‌‌های دیگری باشید. کاغذ دیواری‌ها از حیث رنگ در دسته‌‌‌های ذیل قرار می‌گیرند:

?کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های روشن
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های متنوع
?کاغذ دیواری با رنگ تیره
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های کلاسیک و …

?سنگ آنتیک

✳️سنگ آنتیک سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند.

?پارکت

✳️پارکت نوعی کفپوش است که در ساخت آن از چوب استفاده میشود. نصب پارکت بسیار حائز اهمیت است و نصاب پارکت باید باید کار خود را به درستی و با دقت انجام دهد. پارکت به دلیل مزایای زیادی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. پارکت در هر مکانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. خانه، اداره، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری از جمله این مکان ها هستند. پارکت های زیادی توسط شرکت های معتبر دنیا تولید میشوند که هر سلیقه ای را راضی میکند.

? پوستر سه بعدی 

کاغذ دیواری‌ های سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است ، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی اصطلاحا کاغذ دیواری سه‌ بعدی می گویند. کاغذ دیواری‌‌‌ های سه بعدی در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه های زیادی را داشته باشد. کاغذ دیواری‌‌ های سه بعدی‌ را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و… نصب و استفاده نمود.

بُعدی جدید بر روی دیوار

به دلیل این که طرح های این دسته از کاغذ دیواری‌‌‌‌ ها از لحاظ سایه پردازی و رنگ، نمایی بسیار واقعی و باور پذیر ایجاد می شود. به عوان مثال طرح هایی مثل دیوار آجری که چند آجر آن شکسته شده است یا تصویر جنگلی که عمق دارد، گویی که واقعاً پشت این دیوار جنگلی سرسبز وجود دارد. یا مثلاٌ کاغذ دیواری‌‌‌‌ های طرح گچ بری سه بعدی هم شباهت زیادی به گچ بری واقعی دارند به طوری که نمی توان آن را با نمونه ی واقعی متمایز کرد. این دسته از کاغذ دیواری‌‌‌‌ ها مناسب برای افرادی است که فضایی دلباز را در خانه می پسندند. یکی از مزیت های کاغذ دیواری‌‌‌‌ های سه‌ بعدی این است که فضای خانه را بسیار پرنشاط تر نشان می دهد و محیط هایی که کوچک هستند را بزرگ تر نمایان می کند. از جمله پارامتر هایی که در قیمت کاغذ‌ دیواری‌‌‌ های سه بعدی تاثیر گذار است می توان به جنس کاغذ دیواری‌ و کیفیت آن، کیفیت چاپ و طرح اشاره کرد.

? آسمان مجازی

تا به حال شاید چیزی راجع به آسمان مجازی به گوشتان نخورده باشد ولی باید گفت که آسمان مجازی جزئی از سقف های مجازی کاذب بوده است که از جدیدترین این سقف های کاذب به شمار می آید.آسمان مجازی به صورت تایل هایی برگرفته از طرح هایی از طبیعت ، ابر و آسمان ، جنگل ها ، ساختمان ها و نماها و… بوده که توانسته با تکیه بر ویژگی برتر خود یعنی نورپردازی آسمان مجازی که در پشت تایل ها تعبیه می شود و می تواند نور محیط را علاوه بر زیبایی خارق العاده برآورده نماید.

? سقف معرق چیست؟

نام دیگر این سقف cnc که مخفف کلمه computer numerical controlبه معنی ماشین یا همان دستگاه کنترل عددی می باشد. این سقف به وسیله دستگاه هایی با دقت و ظرافت بسیار بالا طراحی و برش داده می‌شود. یعنی طرح ‌های مورد نظر شما بر روی ورق های pvc و ورق های mdf برش داده شده و نقش و نگار هایی دلنشین به وجود می‌آید. پس از برش این ورق ها سقف معرق ساخته می‌شود. این سقف ها به صورت تایل های ۶۰ در ۶۰ بوده و در کنار یکدیگر نصب می شود. زیبایی سقف کاذب معرق cnc زمانی مشخص می ‌گردد که این تایل ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند و طرح مورد نظر شما نمایش داده شود.

? جنس ‌تایل سقف معرق cnc

معمولاً جنس رویه تایل مورد استفاده در این صسقف از پی وی سی که با انواع مواد پلاستیکی فشرده شده ترکیب می شوند، می باشد. روکش پشتی آن ها نیز از جنس طلقی لکسی ساده می باشد. طلق پشت سقف pvc به گونه ای طراحی می شود تا بتواند نور را به صورت غیر مستقیم برای نور روشنایی محیط به چشم بیننده برساند. به عنوان مثال در سالن‌ های پذیرایی که نیاز به نور بیشتری است از این طلق ها در پشت سقف استفاده نمی گردد و تایل معرق با رنگ سفید و خام اجرا می شود.

به مدیریت : حمید ملکی

 

 

 

 

بازسازی ساختمان پاسارگاد , دکوراسیون داخلی پاسارگاد , تزئینات ساختمانی پاسارگاد ملکی در گناوه , تزئینات ساختمانی , تزئینات ساختمانی پاسارگاد , اجرای کاغذ دیواری در گناوه , اجرایسنگ آنتیک در گناوه , اجرای شومینه در گناوه , اجرای روشویی در گناوه , اجرای پارکت  در گناوه  ,