کلینیک زیبایی ایرانیان غرب دکتر سعیده اسماعیلی

 

? مرکز تخصصی پوست و مو و لیزر

?کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان غرب سرویس‌های درمانی تخصصی پوست، مو، لیزر، را ارائه می‌دهد
مرکز ایرانیان غرب با بهره‌گیری از پزشک و پرسنل حرفه ای سعی بر ارائه؛ بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد تایید FDA و سازمان غذا و داروی ایران در محیطی فعال زیبا و بهداشتی را دارا می‌باشد.
پیشینه ما در داخل و خارج از ایران راهنمای عملکرد ماست.

❇️تزریق بوتاکس

?یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی که در سال‌های اخیر گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده؛ تزریق بوتاکس است. بوتاکس بر پایه سه هدف اصلی تزریق می‌شود که این اهداف عبارت‌اند از: کنترل اسپاسم و گرفتگی عضلانی،کنترل تعریق شدید(زیربغل ,کف دست ،کف پا و…) و زیباسازی.
تزریق بوتاکس با هدف زیبایی به صورت عملی غیرجراحی است که عضله‌های ایجادکننده چین و چروک صورت، پیشانی، دور چشم و خط اخم را شل و آرام می‌کند. سال‌های زیادی است که تزریق بوتاکس با رعایت کامل ایمنی بر روی بانوان و آقایانی انجام می‌شود که برای دستیابی به پوستی جوان‌تر و صاف‌تر می‌خواهند چین و چروک‌های صورت خود را از بین ببرند و جوانی خود را بازیابند. اگر به دنبال یک درمان زیبایی و جوان‌کننده سریع برای رفع خطوط و چین و چروک‌های صورت هستید، کلینیک زیبایی ایرانیان غرب تزریق بوتاکس را به شما پیشنهاد می‌کند.

❇️مزوتراپی

?مزوتراپی (Mesotherapy)یک روش درمانی کاملا جدید و پیشرفته است که روز به روز به حیطه عملکرد درمانی آن افزوده می‌شود. مزوتراپی در واقع یک درمان موضعی است که دقیقا در لایه میانی پوست که لایه مزودرم است انجام می‌شود و تاثیر درمانی بیشتری نسبت به درمان عمومی و سیستمیک دارد. این روش به دلیل پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر نسبت به دیگر روش‌های درمانی مثل داروهای خوراکی و کم‌بودن عوارض آن به دلیل مصرف بسیار اندک دارو و اثرات کاملا موضعی آن، روز به روز مورد استقبال بیشتر از سوی مردم و پزشکان قرار گرفته است.
این تکنیک برای اولین‌بار سال ۱۹۵۲ میلادی در فرانسه توسط دکتر مایکل پیستور ابداع شد. ۱۰ سال بعد اولین انجمن مزوتراپی در دنیا شکل گرفت و از آن تاریخ به بعد این تکنیک پیشرفت‌های بسیاری کرد و مزوتراپی مدرن که امروز از آن استفاده می‌شود به وجود آمد. از سال۱۹۸۶ مزوتراپی(Mesotherapy) توسط آکادمی ملی پزشکی فرانسه به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از طب سنتی شناخته می‌شود. هر روز، هزاران تن از پزشکان سراسر جهان استفاده از مزوتراپی برای کمک به بیماران استفاده می‌کنند.

❇️پاک کردن تاتو یا خالکوبی

?جوهر تاتو در زیر لایه سطحی پوست قرار می‌گیرد که حذف آن با مواد عادی کمی دشوار است و اغلب نیاز به جلسات متعدد لیزر دارد. حذف تاتو با لیزر یک عمل غیرتهاجمی است که با استفاده از اشعه لیزر، اقدام به شکستن رنگدانه‌های زیر پوست می‌کند و کمترین احتمال آسیب برای سلول‌های اطراف رنگدانه را دارد. برای پاک کردن خالکوبی و تاتوها امروزه بیشتر از لیزرهای کیوسوئیچ (Qswitch) مختلف بهره میجوئیم. مزیت این نوع از لیزرها تاباندن انرژی نوری بالائی در فاصله زمانی بسیار کوتاهی به پوست است. بعد از بی‌حسی موضعی و خنک کردن پوست با توجه به رنگ بکار رفته در خالکوبی، نوع لیزر کیوسوئیچ (Qswitch) انتخاب شده و شلیک اشعه آغاز می‌شود. با تاباندن اشعه لیزر رنگ بکار رفته در خالکوبی به ذرات کوچکتر تقسیم شده و به مرور زمان این ذرات بوسیله سلول‌های سیستم ایمنی هضم شده و از منطقه دور می‌شوند. گذشت حداقل یک سال از عمر خالکوبی، استفاده از رنگ‌های تیره در خالکوبی و تک رنگ بودن آن از جمله عواملی هستند که راندمان و سرعت بهبودی را بالا می‌برند. خالکوبی‌های چندرنگی، خالکوبی‌هایی که رنگ روشن دارند و نمونه‌هایی که رنگ‌های متالیک در آنها بکار رفته‌اند به تعداد دفعات بیشتری برای پاک شدن نیازمند هستند.

❇️هایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

?از پیشرفته ترین تکنولوژی های قرن، میتوان به هایفو (HIFU) اشاره کرد. همانطور که می دانید هایفو (HIFU) روشی است برای لیفتینگ صورت بدون جراحی. هایفو (HIFU) عمل لیفتینگ را در یک جلسه انجام می دهد. همچنین برای لاغر کردن سایر اندام های بدن هم مورد کاربرد قرار گرفته است.

❇️هایفو و مکانیزم انجام آن

?در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند(مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته (توسط وسایلی شبیه به عدسی که می توانند صوت را در نقطه ای کانونی مجتمع نماید) در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماقی دقیق از پوست و بافت زیرین می باشد و بقیه کار با همان توضیح قبلی تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید می باشد.
این طول‌ موج، به‌همراه خود حرارت و انرژی معینی را به SMAS وارد نموده و در‌طی مراحل زیر، باعث جوانسازی (Rajeunissement) و کشیــد‌گی و لیــفت پـوست (No Surgical Lifting) می‌شود:

❇️موارد استفاده از هایفو:

? بالا کشیدن ابروها

? رفع افتادگی پلک

? رفع چین و چروک اطراف چشم

? درمان تیرگی و سیاهی دور چشم

? لیفت گونه ها

? لیفت چانه

? رفع خط خنده

? از بین بردن خط اخم

? رفع غبغب

? لیفت صورت

? لیفت گردن

? لیفت پیشانی

? درمان منافذ باز پوست

? زاویه دار کردن فک و مشخص شدن آن

? لاغری

❇️بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

?امروزه دستگاه‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند نتایج خیلی خوبی برای شما ایجاد کنند. در بین برندهای سازنده‌ی دستگاه‌های لیزر، آریون دستگاه‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

?کلینیک مجهز به دو نوع دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه ۳طول موج الکساندرایت ،دایود،ان دیاگ اورجینال آمریکا کمپانی آلما
دستگاه الکساندرایت ۲۰۲۰اورجینال آمریکا بدون تماس با بدن دستگاه مجزا خنک کننده

به مدیریت:دکتر سعیده اسماعیلی

شماره جهت مشاوره پزشک :۰۹۱۸۳۳۵۷۶۵۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تزریق ژل در کرمانشاه , بوتاکس در کرمانشاه , کلینیک زیبایی ایرانیان دکتر سعیده اسماعیلی در کرمانشاه , دستکاه لیزر موهای زائد , هایفو چیست , کاربرد هایفو , مزوتراپی , پاک کردن خالکوبی , مرکز تخصصی پوست مو و لیزر ایرانیان غرب در کرمانشاه , کلینیک زیبایی در کرمانشاه ,