Address & Contact

Our Address

همدان ، میدان امام ، خیابان شریعتی ، کوی حمام قلعه ، کوچه اکبری ، پلاک111

 

تعمیرات لوازم خانگی همدان برقی و گازسوز 

✨تعمیرات ماکروویو جاروبرقی توستر چرخ گوشت همزن یخچال لباسشویی ظرفشویی✨

🔸🔹با نگاهی به اطراف ده ها وسیله برقی خانگی را می بینیم که روزانه مورد استفاده هستند.یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر و …. از پر مصرف ترین لوازم در خانه ها هستند. استفاده مداوم از این لوازم موجب می شود تا برخی از قطعات داخلی و به ویژه قسمت های موتوری دستگاه های برقی آسیب ببیند.

🔸🔹با توجه به مشکلات ترافیک و حمل و نقل لوازم برقی بزرگتر به تعمیرگاه هگمتان تعمیر درب منزل ارائه می دهد. تعمیرات لوازم برقی خانگی هگمتان تعمیر در همه ایام سال فعال است. این خدمات توسط بهترین تعمیرکاران با تجربه درخشان، ارائه می شود. اگر به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید. هزینه تعمیر لوازم خانگی منصفانه و طبق نرخ تعرفه است.

🔸🔹مرکز تخصصی فروش و تعميرات لوازم گازسوز و برقی خانگی هگمتان تعمیر فعاليت خود را از سالها پيش به صورت محدود شروع کرد.با گذشت سال ها و کسب تجربه توانستيم جايگاه ويژه ايي در خدمت رساني به شما هم ميهنان پيدا کنيم.

🔸🔹ما در اين مسير از افراد متخصص و حرفه ايي استفاده کرديم و توانسته ايم رضايت مشتريان خود را جلب نماييم. همچنان در حال گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفيت خدمات خود هستيم.

🔸🔹مشاوره در زمينه فروش و خدمات و ارتباط مستقيم با مشتريان و حذف دلالان ، ارائه آخرين اخبار و مقالات تخصصي

🔸🔹چشم انداز آينده مرکز تخصصی فروش و تعميرات لوازم گازسوز و برقی خانگی هگمتان تعمیر

🔸🔹اميدواريم در اين مسير بتوانيم همواره رضايت شما مشتريان عزيز را جلب نماييم.

مدیریت:آقای محمدصادق نجفی نام آور 
۰۹۳۵۵۷۶۰۵۵۳ همدان، میدان امام، خیابان شریعتی، کوی حمام قلعه، کوچه اکبری

 

 

 

درامد ماهانه تعمیر لوازم خانگی , میز کار تعمیر لوازم خانگی , اجرت تعمیر لوازم خانگی , نرخنامه تعمیرات لوازم خانگی , درامد تعمیر لوازم خانگی , نرخنامه اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی , نرخنامه تعمیرات لوازم خانگی , دستمزد تعمیر برد ,