Address & Contact

Our Address

اصفهان شاهین شهر،خیابان عطار،فرعی ششم،پلاک 27

شیشه سکوریت و درب آلومینیوم رضا

✨صفر تا صد تعمیرات انواع:

?شیشه سکوریت

?درب های شیشه ای

?درب آلومینیوم

?پنجره های upvc

?شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه‌‌‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می‌آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش‌‌‌های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.

?انواع شیشه‌‌‌های سکوریت

⚡️شیشه‌‌‌های سکوریت فلوت در انواع رنگ ها

⚡️ شیشه‌‌‌های سکوریت مشجر در ابعاد و رنگ‌‌‌های مختلف

⚡️شیشه‌‌‌های سکوریت رفلکس در انواع رنگ ها

?تعمیر درب شیشه سکوریت

درب شیشه ای بدون فریم و با قاب از زیباترین ورودی های ساختمان محسوب می شود. طبق قوانین موجود استفاده از شیشه های معمولی در نقاط خاص ممنوع است اما شیشه های سکوریت را می توان در همه قسمت های ساختمان نصب کرد. برای مثال درب ورودی مجتمع را نمی توان از شیشه های معمولی ساخت. درب شیشه ای نشکن ( Tempered glass) از شیشه سکوریت تولید شده و برای نصب در مناطق پر رفت و آمد ایده آل است. جالب است بدانید که این درب های بزرگ و سنگین قابلیت تعمیر و نوسازی را دارند. یکی از رایج ترین مشکلات در این سازه، به هم خوردن تنظیمات و از رگلاژ خارج شدن درب است.

?شیشه دوجداره:

?شیشه دوجداره شیشه ای می‌باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می‌شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه‌ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می‌باشد شیشه دوجداره در میل ‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. 

?یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

?در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

?گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

به مدیریت:احمد رضا یوسفی

 

 

 

شیشه , شیشه سکوریت , انواع شیشه سکوریت , تعمیرات شیشه سکوریت در شاهین شهر اصفهان , درب آلومینیوم در اصفهان , پنجره های upvc  , درب های شیشه ای , تعمیرات شیشه سکوریت و درب آلومینیوم رضا در شاهین شهر اصفهان , قیمت انواع شیشه سکوریت ,