تعمیرات ماشین آلات راه سازی کارن

? تعمیرات بلدوزر ، لودر ، بیل ، ژنراتور ، گریدر و قلطک 

? ماشین آلات راهسازی و عمرانی عموماً در شرایط سخت و تحت شدیدترین تنشها و فشارهای فیزیکی به کار گرفته می‌شوند و خرابی‌های ناگهانی بخشی از ذات کار با این تجهیزات است. ماشین آلاتی که عموماً تمام یا حداقل بخشی از خط تولید پروژه های عمرانی، معدنی و راهسازی و حتی صنایع دیگر را تشکیل می‌دهند، با خرابی نابهنگام میتوانند خدشه های بسیاری را بر ساختار درآمدی کسب و کارها وارد آورند. در چنین شرایطی است که وجود یک مجموعه قابل اطمینان که بتواند در عین تعهد و تخصص وقفه های ناشی از خرابی را از طریق سرویس عیب یابی و تعمیرات ماشین آلات به حداقل برساند بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

? در کنار شما و ماشین آلاتتان هستیم!

? تعمیرات ماشین آلات راه سازی کارن با در اختیار داشتن کادری مجرب، تعمیرگاه مجهز به ابزار روز و خودروهای ماموریتی آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان متخصص ترین افراد خود را برای حل خرابی پیش آمده در اختیار شما بگذارد. گرچه در بسیاری از کارگاه‌های عمرانی و معدنی و انبارها بسته به تعداد ماشین آلات مشغول به کار، کادر فنی مسئول نگهداری و تعمیرات حضور دارند، اما در بسیاری از موارد خرابی پیش آمده نیاز به تخصص بیشتر و یا زمان کمتر برای عیب یابی و رفع عیب دارد. در چنین زمانی است که امکانات و تخصص ما به عنوان یک تیم چابک و با انگیزه می تواند گره گشای مشکلات شما باشد.

مدیریت:آقای کاظم یزدانی

09118844061

 

 

آموزش تعمیرات ماشین آلات راهسازی , تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهسازی , ماشین آلات راهسازی و معدنی , تعمیرات کوماتسو , سرویس و نگهداری ماشین آلات راهسازی , تعمیرات و نگهداری ماشین آلات , دستورالعمل تعمیر و نگهداری ماشین آلات , انواع تعمیرات ماشین ,