اجرای آجرکاری، پلاستر، کاشی کاری و تاسیسات لوله کشی و برق کشی ساختمان

?اجرای تیرچه بلوک?

✨دارای اکیپ مجرب✨

?بازسازی ساختمان

✳️بازسازی خانه، کاری لذت بخش و جذاب است. تغییر دکوراسیون خانه می‌تواند نقش مهمی‌در کیفیت زندگی و روحیه ی ساکنان آن ایجاد کند. اما در اینجا باید به این نکته توجه کنید که نداشتن طرح و برنامه مشخص برای این کار باعث می‌شود روند بازسازی خانه فرسایشی و موجب خستگی و ناامیدی شما گردد. برای داشتن خانه ای با دکوراسیون و نقشه ی جدید، باید برنامه ریزی و ایده پردازی کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید. برای هر کاری اول باید ایده ی آن را در ذهن خود بسازید تا در حین کار به مشکل بر نخورید.

?دیوارهای باربر

✳️دیوارها در خانه به دو نوع اصلی باربر و غیرباربر تقسیم می شوند. امروزه برخلاف گذشته همه دیوارهای ساختمان غیر باربر می باشند و دیگر نقش سازه ای ندارند. یک دیوار باربر، ساختاری است که ممکن است وزن سقف و وزن طبقات فوقانی را تحمل کند در واقع کار مقاوم سازی را انجام می دهد. بار ساختمان از سقف طبقات به دیوار باربر و سپس به پی (فونداسیون) منتقل می گردد.

✳️به طورکلی دیواره های بیرونی ساختمان باربر هستند. بسته به نحوه طراحی خانه، دیوارهای داخلی نیز ممکن است باربر یا غیرباربر باشد. در راه پله خانه های قدیمی، ممکن است یکی یا هر دو دیوار راهرو باربر باشند. بسته به تعداد طبقات، دیوارهای باربر پایین ترین طبقه ساختمان بیشترین تحمل بار را دارند و در تخریب آنها باید حداکثر ملاحظات را لحاظ کرد.

?نکات ضروری هنگام تخریب دیوار حمال

?در هنگام تخریب دیوار باربر حتماً به این نکات توجه داشته باشید و آن ها را رعایت کنید.

?در ساختمان هایی که دارای همسایه از دو طرف هستند ، جهت تخریب دیوار بیرونی لازم است که مسیر هر کدام از المان های افقی و ستونی را در دیوار کنده و در جای خود قرار دهید. برای انجام این کار بعد از ایجاد سوراخ تیر، برای قرار گیری شمع ها در زیر تیر باید مسیر آن ها در دیوار ایجاد شود.

?نکته دیگری که باید به آن توجه داشت ، این است که قبل از هر چیزی دیوار را از جهت سیم کشی برق یا لوله کشی مورد بررسی قرار دهید. قطع برق و سیستم آب رسانی در هنگام تخریب دیوار ضرورت دارد . در غیر این صورت خسارات جبران ناپذیری را ممکن است، به همراه داشته باشد.

?تاسیسات ساختمان

✳️تاسیسات ساختمان از نیازهای اساسی و مورد نیاز هر ساختمان می‌باشد. به بیان دیگر، تاسیسات ساختمان، اجزای حیاتی هر ساختمان را تشکیل می‌دهند. این سیستم‌ها مربوط به شرایط حرارتی، دیداری، شنیداری و بهداشتی که برای راحتی، آرامش و آسایش ساکنان ساختمان لازم و ضروری می‌باشد، را فراهم می‌کنند.

✳️تاسیسات ساختمان بایستی به خوبی طراحی شوند تا به درستی کار کنند. همچنین این سیستم‌ها می‌بایستی با سیستم ساختاری ساختمان هماهنگ باشند که این امر مستلزم دانش و تخصص مهندسان و معماران حرفه ای ساختمان است.

به مدیریت : محمد بهرامی

 

 

تعمیرات و بازسازی ساختمان و برداشتن دیوارهای باربر بهرامی در اهواز , برداشتن دیوارهای باربر , آجرکاری ,  پلاستر , کاشی کاری ,تاسیسات لوله کشی ساختمان , برق کشی ساختمان , اجرای تیرچه بلوک ,