Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار،شهرک صنعتی هفت چوبی،خیابان ایرانیان،پلاک 13

Telephone

خرید و فروش دستگاه های سنگ شکن و تعمیر کلیه معادن و هیدروکن فراز سنگ شکن در تهران

?تعمیر دستگاه های سنگ شکن(مخروطی،هیدروکن،فکی،چکشی)خردآیش 
?Ripairer of jaw and cone crusher at iran and azarbaijan and iraq?
شماره  تماس:
09127383182

?در برخی از شهرهایی که تولید کنندگان صنعتی مشغول به فعالیت هستند، وجود برخی مشاغل و یا کارگاه ها برای تکمیل آن شغل های تولیدی الزامی و تکمیل کننده است. در صنعت تولید انواع دستگاه سنگ ‌شکن‌ هیدروکن، گاهی را گذشت زمان و توقف تولیدی چند مدل از دستگاه ترس سنگ ‌شکن‌ هیدروکن، وجود تعمیرکار و محلی جهت ارائه خدمات مهم و ضروری است.

?هزینه کم تعمیرات سنگ شکن 

?در محل کارگاه تعمیر سنگ ‌شکن‌ هیدروکن یعقوبی ، به تعمیر و یا تعویض برخی از قطعاتی که امکان تولید مجدد آن قطعه وجود ندارد و یا اینکه برخی از مشتریان نیازمند ارتقا دستگاه هستند و در کنار آن نمی توانند هزینه بالایی برای آن بپردازند، با تعمیر یا تعویض این امکان برای آنها مهیا می شود. گاهی برخی از سازندگان و تولید کنندگان دستگاه سنگ ‌شکن‌ هیدروکن در ابعاد و نحوه بستن برخی تغییرات اعمال کنند و دستگاه سنگ شکن هیدروکن را و نوع عملکرد دستگاه تغییراتی را ایجاد کنند تا در کنار صرف هزینه کمتر، کاربرد و کارآیی مورد نظر خود را نیز دریافت کنند.

?تمام این موارد ذکر شده در صورتی امکان پذیر است که در شهر و محل زندگی شما محلی تعمیر سنگ ‌شکن‌ هیدروکن موجود باشد و در کنار تعمیرات دستگاه سنگ ‌شکن‌ هیدروکن، نسبت به ایجاد تغییرات و اصلاحات بر روی دستگاه از هیچ خدماتی کوتاهی نکرده و همچین یک تعمیر کار حرفه ای بر روی دستگاه کار کند تا خدمات ارائه شده تضمین شده و با کیفیت باشد.

?پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن 

?هدف از پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن در برخی از مراکز، کمک به جلوگیری از صرف هزینه بالا جهت خرید مجدد یک دستگاه سنگ شکن است که با پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن کمک بزرگی به تولید کنندگان صنعت معدن می کنند.

?یکی از خدماتی که در مرکز پذیرش تعمیر و فروش، فروش قطعات سنگ شکن تولید کننده های دستگاه آلات معدن ارائه می شود، بدین صورت که در صورت خراب شدن یکی از قطعات دستگاه سنگ شکن، به صورت تکی و یا در تعداد مختلف، قطعات سنگ شکن را به فروش می رسانند تا هم مشکل خرابی دستگاه سنگ شکن رفع شود و هم از این خدمات بهره مند شوند.

?برای فروش قطعات دستگاه سنگ شکن، نمایندگی و مراکز فروشی به صورت رسمی راه اندازی شده تا ضمن خرید راحت و دسترسی آسان به این قطعات، از اصل و با کیفیت بودن قطعات به فروش رفته مطمئن باشند.

?خردآیش 

?خردایش فرآیندی است که طی آن مواد معدنی در مراحل مختلفی از جمله سنگ شکنی و آسیا به محصولی با ابعاد مورد نظر تبدیل م یشوند تا نه تنها حمل و نقل آن به مراحل بعدی ساده تر شود، بلکه دستیابی به درجه آزادی که مهم ترین اهداف خردایش است را نیز تامین کند.

?این فرآیند یکی از مراحل پرهزینه موجود در کارخانه های فرآوری است،به نحوی که بیش از ۵۰ درصد هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین طراحی، انتخاب مدار مناسب، بهینه سازی و کنترل از پارامترهای مربوط به مدار خردایش است که با در نظر گرفتن آ نها م یتوان نه تنها بازدهی مکانیکی را افزایش داد بلکه محصول مطلوب تری را برای مراحل پرعیارسازی آماده کرد.

?عملیات خردایش در صنایع مختلف مثل صنایع معدنی، عمران، صنایع شیمیایی ، مهندسی مواد، کشاورزی، صنایع غذایی و نظایر آن کاربرد فراوان دارد. اگر چه هدف از خردایش در این صنایع از جنبه های زیادی مشابه هم است ولی از خیلی از جنبه ها نیز متفاوت است. این تفاوت در آزمایشگاه و صنعت نیز وجود دارد.

?سنگ شکن فکی 

?سنگ شکن فکی ماشینی سنگین است که سیستم فشرده سازی دارد. جنس قاب اصلی عمدتا از چدن یا فولاد است.سنگ شکن فکی ازیک قسمت فکی متحرک و یک قسمت فکی ثابت تشکیل شده است.جنس این صفحات از استیل سخت ساخته شده است و هردوصفحه میتواند ساده ویا موج دار باشد.

?قسمت متحرک این دستگاه مواد را دربرابر قسمت ثابت فشرده میکند تا به اندازه دلخواه برسد.این فشار توسط صفحه فلزی، شافت برقی و موتکر رانندگی ایجاد میشود.این نوع سنگ شکن در مرحله اولیه خرد کردن مواد در سنگ،شن وماسه سنگ،استخراج معادن وبازیافت،مصالح ساختمانی و صنایع شیمیایی استفاده دارد.بسته به نوع کاربرد این سنگ شکن در شکل های ثابت،قابل حمل باچرخ وجود دارد.

?سنگ شکن مخروطی – هیدروکن

مزايای مهم اين دستگاه در مقايسه با انواع سنگ شكن های ديگر عبارت است از :

?سيستم كنترل اتوماتيك دهانه خروجی جهت تنظيم ابعاد محصول بدست آمده 
?سيستم ايمنی مطلوب كه از صدمات وارد بردستگاه جلوگيری می نمايد 
?هزينه های نگهداری بسيار ناچيز 
?کاركرد ساده و راحت، استفاده حتی برای اپراتورهای كم تجربه

?ویژگی های هیدروکن  

?استفاده به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه در معادن
?قابلیت بسیار بالا در خرد ایش سنگ های سخت
?مناسب برای تولید زیاد شن و ماسه
?ظرفیت بالا به واسطه داشتن دهانه بزرگ ورودی بار
?ساختمان بسیار مستحکم و مقاومت بالا در هنگام عمل خردایش
?ساخت قطعات سایشی از فولاد منگنزی
?راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری با سه سیستم روغنکاری اتوماتیک
?سهولت در حمل و نصب بدلیل وزن پائین

به مدیریت:مهدی یعقوبی 

 

 

خرید دستگاه های سنگ شکن در تهران , فروش دستگاه های سنگ شکن در تهران , تعمیر معادن , تعمیر هیدروکن , تعمیر سنگ شکن مخروطی در تهران , تعمیر سنگ شکن فکی , تامین قطعات خردآیش در تهران , تامین قطعات خردآیش یعقوبی , دستگاه سنگ شکن , سنگ شکن چکشی,  تامین قطعات سایت های خردآیش در تهران ,