تعمیرات پکیج و تصفیه آب سافت واتر فاروق 

? تعمیرات پکیج تمامی برندها 

? عرضه تمامی قطعات پکیج

? عرضه کلیه لوازم و ابزارهای دستگاه های تصفیه آب 

? تعمیرات دستگاه تصفیه آب

? نصب شیرآلات ساختمانی

? دستگاه تصفیه آب خانگی کم‌کم جای خود را در خانه‌ها باز کرده و این روزها بسیاری از خانواده‌ها از این دستگاه در خانه خود استفاده می‌کنند. دستگاه‌های تصفیه آب هم همانند سایر لوازم خانگی ممکن است به هر دلیل دچار مشکلات و عیب‌هایی بشوند و بر اثر کارکرد زیاد و یا به دلیل اشتباهات کاربران دچار خرابی شوند.

? در چه مواقعی به تعمیرکار دستگاه تصفیه آب احتیاج خواهیم داشت؟

? اساسا اگر دستگاه روشن نمی ‌شود و کار نمی ‌کند، یا با اینکه دستگاه روشن می ‌شود ولی مرتبا خاموش و روشن می‌ شود، یا دستگاه تصفیه آب بدون وقفه کار می‌ کند، یا آب تصفیه دستگاه کم شده یا کم شدن کیفیت مطلوب و مزه خوبی ندارد، یعنی شما باید فکری برای تعمیر تصفیه آب خانگی‌ خود بکنید. مثلا روشن نشدن دستگاه احتمالا یک مشکل برقی‌ست و یا با خرابی سوئیچ کنترل فشار پایین و یا سوئیچ کنترل فشار بالا مواجه هستید. در این حالت تعمیرکار تصفیه آب خانگی ترانس تبدیل برق، برق پمپ دستگاه، فشار ورودی دستگاه و سوئیچ ‌های کنترل فشار بالا و پایین آن را بررسی و درصورت وجود ایراد برطرفش می ‌کند.

???????????????

? ممکن است پکیج شما پس از چند وقت کار کردن دچار نقص شده و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد. نقص در عملکرد پکیج می‌تواند به دلایل مختلفی باشد و یکی از مشخص‌ترین علائم آن، گرم نشدن آب یا صداهای متفاوت از آن است که باید بلافاصله برای رفع آن اقدام نمود. شما می ‌توانید در صورت مشاهده چنین علائمی از طریق سایت ، بهترین متخصصان را درخواست نموده و نسبت به تعمیر یا سرویس پکیج خود اقدام نمایید. 

مدیریت : آقای فاروق صادق زاده

 تعمیرات پکیج , تعمیرات پکیج ایران رادیاتور , تعمیرات پکیج تهران , سرویس و عیب یابی تصفیه آب خانگی , شماره تلفن نصاب دستگاه تصفیه آب , تعمیرکار دستگاه تصفیه آب , تعمیر و نگهداری دستگاه تصفیه آب , تعمیر پمپ تصفیه آب خانگی ,