تعمیر تخصصی اکسل و تعمیر تخصصی جلوبندی انواع خودرو به صورت سیار رضایی 

? تعمیر تخصصی انواع اکسل 206 ، 207 ، رانا و 405

? تعمیر تخصصی جلوبندی انواع خودروهای ایرانی و خارجی در تمام نقاط تهران

? فروش انواع قطعات جلوبندی 206 ، 207 و رانا با مارک اصلی امیرنیا

? مهم ترین ویژگی های تعمیرگاه خودرو رضایی

? تخصص و تجربه

? رضایت مشتری

یکی از اصول اخلاقی این مرکز توجه کامل به موضوع رضایت مشتری بوده که این امر در تعمیرگاه بر دو اساس هزینه و کیفیت استوار است. ما تمام تلاش خود را میکنیم که هزینه تمام شده شما تا حد ممکن کم باشد و ضمن اینکه موتور تعمیر شده استاندارد های لازم را داشته باشد. 

?  تجهیزات برتر

مطمئنا هر چه در زمینه تعمیرات خودرو ماهر باشید ولی تجهیزات در اختیار نداشته باشید نتیجه کار عالی نخواهد بود. تجهیزات مختلفی در زمینه تعمیرات موتور وجود دارد که تهیه این لوازم مشکل و پر هزینه است و ما در نهایت با هر تلاشی سعی کرده ایم این تجهیزات را تهیه کرده و آنها را در تعمیر موتور خودروی شما بکار بگیریم.

? تعمیر اکسل انواع خودروهای داخلی وخارجی در مرکز تعمیرگاه خودرو رضایی

اکسل در یک تعریف ساده محوری است که جهت نصب چرخ ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین انتظار نمی رود که پیچیدگی خاصی در مکانیزم آن وجود داشته باشد ولی هنگامی که وظایف جنبی دیگری مانند مکانیزم فرمان ، انتقال قدرت ، کاهش دور ، تعدیل اثر جاده ، آزادیهای حرکتی خاص و … به عهده اکسل گذاشته شود طرح و ساختمان آن از پیچیدگی قابل توجهی برخوردار گردیده است.
لذا می توان برحسب وظایف مذکور می توان اکسل ها را به انواع مختلف طبقه بندی نمود. البته تنوع اکسل در خودروهای سواری به علت سادگی مکانیزم ، محدودیت مکانی ، مکتب های متنوع طراحی و … بسیار گسترده تر از خودروهای تجاری می باشد.

تعمیرگاه رضایی که تخصص ویژه ای در تعمیر انواع اکسل خودروهای خارجی و داخلی دارد همواره سعی در کسب رضایت مشتری با استفاده از تجربه چندین ساله کارشناسان خود در عیب یابی و تعمیر و استفاده از قطعات مرغوب تعویضی در اکسل را دارا می باشد.

 

مدیریت : آقای محمد رضایی
شماره تماس ها
09352649617 – 09353166652

 

                                                                           

 

تعمیر تخصصی مربوط به اکسل 

تعمیر تخصصی جلوبندی 

 

 قطعات جلوبندی ۲۰۶.برند امیر نیا

 

تعمیرگاه های خودرو , تعمیرگاه تخصصی خودرو , تعمیرگاه خودرو , لیست تعمیرگاه خودرو , تعمیرات تخصصی خودرو , تعمیرگاه آنلاین , تعمیر موتور خودرو , تعمیرگاه خودروهای لوکس ,