Address & Contact

Our Address

لرستان ، شهرستان الیگودرز ، میدان شهید فهمیده ، جنب گاراژ سرلک

تعمیر و پخش روغن موتور غیاثی 

? پخش روغن موتور بهران ، ایرانول ، پارس ، سپاهان 

? فیلتر ، روغن ، هواکش سبک و سنگین به صورت کلی و جزئی 

? موتور خودرو برای هر چه بهتر کار کردن و افزایش طول عمر به روغن موتور نیاز دارد. روغن موتور انواع متفاوتی دارد و دارای کیفیت‌های متفاوت است. روغن موتور به‌طورکلی از سایش همه‌ی سطوح فلزی در موتور و فرسایش آن‌ها در اثر اصطکاک جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در تنظیم دمای موتور دارد. درواقع این روغن‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی قطعات ریزودرشت موتور از هرگونه خوردگی و آسیب‌دیدگی جلوگیری می‌کنند و فرآیند روانکاری را به‌خوبی انجام می‌دهند.

? این روغن گرما را از فرآیند احتراق دور نگه می‌دارد و از ایجاد مشکلات جلوگیری می‌کند. روغن موتور از اکسیداسیون در دماهای بالا جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در درست کار کردن موتور ماشین دارد. کیفیت روغن موتور بر روی شتاب و سرعت ماشین هم تأثیر می‌گذارد از این رو استفاده از یکی از بهترین‌های آن به همه‌ی افراد توصیه می‌شود.

? روغن موتور تمامی کار خود را در گرما و فشار بسیار بالا انجام می‌دهد از این رو کیفیت آن بسیار مهم است. برخی از روغن‌ موتورها مناسب چهارفصل هستند و با خیال راحت می‌توان در سرما و گرما از آن‌ها استفاده کرد. بهتر است پیش از خرید به ویژگی‌های هر روغن موتور که بر روی بدنه‌ی آن در جدول مشخصات نوشته‌شده، دقت کرد. برای مثال عدد 10w40 نشان می‌دهد این روغن در زمان سرد مانند یک روغن ساده‌ی درجه‌ی 10 و در زمان گرما بیش از روغن درجه‌ی 40 روان نمی‌شود.

? روغن‌های موتور در شرایط متفاوت و از طریق روش‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از رایج‌ترین روش‌های ساخت آن‌ها روش سنتتیک است. روغن‌های موتور در بسته‌بندی‌های متفاوت به فروش می‌رسند. آن‌ها در اندازه‌های دو لیتری، چهار لیتری و هشت لیتری برای ماشین‌های مختلف تولید و تهیه می‌شوند و به‌طور غیرمستقیم از ماشین محافظت می‌کنند

مدیریت : آقای شایان غیاثی

روغن موتور , انواع روغن موتور , قیمت روغن موتور کاسترول ,