تهیه و توزیع مواد گالوانیزه و فلزات رنگی امیر احمدی

مواد گالوانیزه امیر احمدی ✳️

 با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت انواع موادآبکاری ، اسیدها ، سیانورها 

 به صورت سیار در سراسر تهران 

 کیفیت و مشتری مداری 
فقط یک تماس

فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد

۰۹۲۱۱۱۰۷۴۰۴
۰۹۳۵۸۸۱۷۲۸۸

لیست قیمت ، کلیک کنید👇🏻

لیست جهانتاب

لیست سپهر افروز

 

⚙️ تهیه و توزیع مواد آبکاری

⚙️ تیم ما در خدمت شماست تا تمامی نیاز خود را در زمینه آبکاری بصورت یکجا و در اسرع وقت تهیه کنید

⚙️ تمامی مواد و تجهیزات مورد نیاز خود در زمینه آبکاری

⚙️ راه اندازی خطوط آبکاری و آموزش صفر تاصد رایگان همراه با پشتیبانی

⚙️ خرید و فروش مواد آبکاری و محصولات آبکاری

⚙️ انواع اسید و سیانور

⚙️ فروش مواد گالوانیزه و فلزات رنگی

⚙️ راه اندازی خطوط آبکاری و آموزش رایگان

گیلانس یک نوع فرچه از جنس نمد است که از لایه‌های متعددی تشکیل شده است؛ تعداد این لایه‌ها چیزی بین ۲۱ تا ۲۴ عدد است و آن‌ها را به یک‌دیگر می‌دوزند تا گیلانس مورد نظر تهیه شود. این وسیله پرداختکاری به نام‌های دیگری مانند فرچه، گیلانس پولیش، نمد پرداختکاری، گیلانس پولیشکاری و … هم شناخته می‌شود.

انواع گیلانس

گیلانس دارای مدل‌ها و انوع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها کاربرد ویژه‌ای دارد. انواع گیلانس در جنس‌های مختلف مانند نخی، پشمی، ارتشی و تلفیقی تهیه می‌شود که کاربران بسته به نیاز خود برای پولیش کردن قطعات باید از آن‌ها استفاده کنند؛ البته مدل نخی یا همان لی، کاربرد به مراتب بیشتری دارد.

فرچه سیمی :

این محصول وسیله ای که در صنعت پرداختکاری استفاده می شود که با آن بر روی سطح فلزاتی از قبیل استیل، آهن و برنج می کشند. فرچه سیمی : در صنعت پرداختکاری فلزاتی مانند : استیل ، آهن و برنج استفاده می شود.

فرچه تخت جهت صنایع پرداخت کاری ، شست وشو ، پولیش کاری ، رنگ زدایی و زنگ زدایی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع برس ها به علت افشان بودن تارهای سیم جهت تمیزکاری ، پرداخت کاری ، پلیسه گیری قطعات و رسوب زدایی سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد مصرف فرچه کنفی:

فرچه کنفی در مواردی همچین ریخته گیری ، سخت بری و همچنین براده برداری مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به این موارد میبایست از واکس مربوط به خود استفاده نمود. که بیشتر در صنایعی همچیون تولیدات شیر الات ،لوازم موتور، دایکاست و در کل هر قطعه استیل ،آهن و برنج مورد استفاده قرار میگیرد. فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری کاربرد زیادی دارد که با توجه به نیاز پرداختکاری آن صورت میپذیرد.

 

تمامی محصولات پویاب فلز

 

توليد كننده سولفات مس ٢٤ درصد ب شرط اناليز با بهترين كيفيت
به شرط خشك بودن بدون بوي اسيد
بصورت پودري و كريستالي براي مصارف صنعتي كشاورزي و خوراک دام موجود ميباشد.
کیفیت تضمینی

⚙️ گالوانیزه کردن یکی از رایج ‌ترین روش‌ های محافظت از فلزات در برابر خوردگی است. فرآیند گالوانیزه کردن شامل ایجاد لایه ‌ای از فلز روی (Zn) بر سطح یک فلز پایه با ضخامت بیشتر، می باشد. وجود این لایه از آلیاژ روی، باعث محافظت از فلز پایه در برابر عوامل فرساینده در محیط اطراف آن خواهد شد. اگر به تابلو های علائم رانندگی یا لامپ‌ ها در خیابان توجه کرده باشید، حتما دیده‌ اید که بسیاری از آن‌ ها رنگ نقره‌ ای دارند. این رنگ در واقع همان لایه روی است.

⚙️ چرا فلزات را گالوانیزه می ‌کنیم؟

⚙️ پاسخ ساده به این پرسش این است که در واقع عملیات گالوانیزاسیون به فلزات خواص ضد خوردگی می‌ بخشد. اگر فرآیند گالوانیزه کردن بر روی سطح فلز انجام نشود، فلز با قرار گیری در معرض پیرامون خود مانند آب یا رطوبت اکسید شده و بسیار سریع ‌تر از روند طبیعی خود فرسوده خواهد شد. گالوانیزه کردن همچنین فلز را در برابر یک نوع خاص از خوردگی که خوردگی گالوانیکی (Galvanic Corrision) نام دارد محافظت می‌ کند. این نوع خوردگی زمانی اتفاق می‌ افتد که دو فلز با آرایش متفاوت الکتروشیمیایی در تماس با یکدیگر قرار گیرند و یک الکترولیت مانند آب شور نیز حضور داشته باشد.

⚙️ بسته به نوع ساختار اتمی دو فلز یکی از آن دو آند (قطب مثبت) و دیگری کاتد (قطب منفی) می‌ شود. یک فلز زمانی که آند باشد در مقایسه با زمانی که آند نیست و تنها است زودتر خورده می‌ شود همان ‌گونه که کاتد در مقایسه با روند طبیعی خوردگی دیرتر خورده می شود. از دیگر مزایای انواع گالوانیزه این است که جایگزینی مقرون‌ به ‌صرفه برای فلزاتی مانند فولاد استنیت ضد زنگ یا آلومینیم برای محافظت در برابر خوردگی می باشد.

 

 

 

 

 

 انواع نیکل به قیمت روز موجود میباشد.
از جمله نیکل ژاپن، نروژ و اینکو

 انواع شمش روی عیار بالا ۹۹:۹۹ و۹۹:۹۸ همه روزه به قیمت روز به صورت بندیلی و قالبی موجود میباشد. با آنالیز مناسب جهت آبکاری اسیدی و سیانوری و انواع کارهای ریخته گری.

 سیانور مس کره ای اصل
در حلب های ۱۵ کیلویی
 سیانور روی کره ای اصل در حلب های ۱۵ کیلویی
 کلراید روی چینی به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی و بشکه های ۵۰ کیلویی
 نشادور تیانجین اصل چین به شرط کیفیت کالا و اصل بودن
 نشادور ایرانی
 اسید بوریک ترک
 اکسید روی پارازینوکس

 

ریکتیفایر ونوس

?ریکتیفایرهای ونوس مزایای زیادی دارند که به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم.

?با ریکتیفایرهای ونوس دیگر نگران گودی ها و خلل و فرج ها نباشید که تو تایم معقول همه این خلل ها رو به راحتی میشه آبکاری کرد.زمان پوشش دهی در ریکتیفایرهای سوئیچنگ ونوس نصف می شود و سرعت و کیفیت کار بالا میرود برای مثال اگر زمان مورد نیاز در ریکتیفایرهای روغنی 10دقیقه باشد با این ریکتیفایر نصف میشود و به 5دقیقه کاهش میابد و این یعنی 5ذقیقه صرفه جویی در مصرف نیکل و آندهای دیگرو همینطور مصرف برق و دیگر مواد افزودنی به وان.

?در آبکاری هایی مثل آندایز و الکتروپلیش میتوان ولتاژ را تا 3مرحله تنظیم کرد که به راحتی بتوان به قطعه شوک داده بشه. مزیت دیگر ریکتفایر ونوس تنظیم زمان کارکرد آن میباشد که بعد از موعد مققر ریکتیفایر به صورت اتوماتیک خاموش میشود.تلفات برق در ریکتیفایرهای ونوس در بدترین شرایط 5درصد است ولی در ریکتیفایرهای روغنی حتی اگر وان کارنکند تلفات برق تا 30درصد میباشد.

?یکی دیگر از مزایای این دستگاه سبک بودن آن می باشد که یه دستگاه 2500 حدود 60 کیلو وزن دارد و به راحتی قابل حمل و نقل و جابجایی می باشد.یکی از آپشن های عالی ریکتیفایرهای ونوس تنظیم آمپرساعت کارکرد وان می باشد که بعد از تنظیم میزان کار کرد وان رو میشه فهمید و با چراغی که اخطار میده میشه افزودنی ها رو به وان اضافه کرد.

?با ریکتیفایرهای ونوس دیگه برای شارژ قطعه و برداستن قطعه در صورت روشن بودن ریکتیفایر نگران سوختن قطعه نباشید و به راحتی وان رو تخیله و شارژ کنید از قطعه چون این دستگاه با توجه به قطعه داخل وان ولتاژ رو به صورت اتوماتیک تغییر میده.

⚡️دارای دوسال گارانتی
⚡️خدمات پس از فروش کمتر از 24ساعت
⚡️آموزش کامل و پشتیبانی عالی.

✨بهترین فرصت است که با یک تماس به کار خودتون سرعت بدید و آبکاری خودتون رو به روز کنید.

⚙️ روش ‌های گالوانیزه کردن

فرآیند گالوانیزه کردن به روش ‌های مختلفی انجام می‌ شود که در همگی آن‌ ها از فلز روی مورد استفاده قرار می گیرد. علت استفاده از روی در فرآیند گالوانیزه کردن این است که این فلز وقتی در تماس با بسیاری از انواع فلزات قرار می ‌گیرد تمایل به سمت آند بودن دارد. از آنجا که لایه روی موجود بر روی سطح فلز گالوانیزه شده، در تماس با فلز زیر خود معمولا آند می‌ شود باعث دیرتر خورده شدن فلز زیر خود (کاتد) خواهد شد. در ادامه به انواع فرایند گالوانیزه سازی اشاره می ‌کنیم.

⚙️ روش آبکاری گالوانیزه گرم

یکی از انواع گالوانیزه، روش غوطه‌ وری گرم (Hot-Dip Galvanizing) است که در آن فلز را در حوضچه‌ ای از روی مذاب فرو می‌ کنند. در فرآیند گالوانیزه کردن به این روش، ابتدا سطح فلز را یا به صورت دستی یا با دستگاه و یا به شیوه شیمیایی کاملا تمیز می‌ کنند تا مطمئن شوند که امکان برقراری پیوند قوی بین فلز و روی وجود دارد. سپس فلز را داخل یک حمام مذاب از روی داغ قرار می ‌دهند تا پیوند متالورژیکی بین دو فلز شکل گیرد.

روی به ‌کار رفته در اینجا دارای درجه ASTM B6 بوده که حداقل ۹۸ درصد خلوص دارد. گاهی ممکن است برخی از فلزات دیگر نیز اضافه شوند تا لایه گالوانیزه شده حائز برخی ویژگی‌ های خاص شود. دمای دیگچه روی بین ۴۳۸ تا ۴۶۰ درجه سانتی‌ گراد است، یعنی همان دمایی که در آن روی به حالت مذاب در می ‌آید.

قطعات استیل با زاویه وارد حوضچه روی شده، سپس زمان داده می شود که دمای استیل هم دمای حمام شود. وقتی واکنش هم‌ آمیزی آهن و روی کامل شد، قطعه استیل را از حوضچه خارج می کنند. مدت زمان این عملیات بسته به میزان ضخامت قطعه استیل معمولا کمتر از ۱۰ دقیقه طول می ‌کشد. تنها عیب این روش این است که در آن لایه نهایی روی در مقایسه با سایر روش ‌های گالوانیزه کردن ناموزون است.

? اکسید روی سپیده مهر قم
? اسید کرومیک ترک
? سولفات نیکل بلژیک
? کلراید نیکل فرانسه
? انواع سیانور سدیم ها

 

مدیریت : آقای مصطفی امیر احمدی

 

 

 

آبکاری گالوانیزه چیست , ابکاری گالوانیزه سرد , خدمات گالوانیزه سرد در تهران , خدمات آبکاری گالوانیزه سرد , قیمت آبکاری گالوانیزه سرد , آموزش آبکاری گالوانیزه سرد , آبکاری گالوانیزه کروماته , آبکاری گالوانیزه گرم , گالوانیزه، گالوانیزه در تهران، مواد گالوانیزه ،مواد گالوانیزه در تهران، راه اندازی خطوط آبکاری، آموزش صفر تا صد ،خرید و فروش مواد و محصولات آبکاری، انواع اسید و سیانور، سیانور، اسید، فروش مواد گالوانیزه و فلزات رنگی، محصولات پویاب فلز ، انواع نیکل ژاپنی، انواع کارهای ریخته گری ،نشادور ایرانی، نشادور اصل چین، اسید بوریک ترک، فروش فروش ویژه ۲۰۰ تن اکسید آهن، گالوانیزه گرم، گالوانیزه گرم در تهران، گالوانیزه سرد، گالوانیزه سرد در تهران، اکسید سپیده مهرقم ،اسید کرومیک ترک، سولفات ،نیکل بلژیک ،کلراید، نیکل فرانسه، اکسید آهن، خدمات آبکاری ،آبکاری طلا، آبکاری طلا در تهران، آبکاری کروم،آبکاری کروم در تهران، آبکاری صنعتی، آبکاری فانتاکروم، سود، چربیگیر، اسید بوریک، قلع ،ضایعات فلزی ،خزانه بخارایی، نیکل مشکی، نمک ،ضایعات فلزی در تهران ،قلع در تهران، خرید مواد گالوانیزه فروش، مواد گالوانیزه، مواد آبکاری امیر احمدی در تهران، آموزش صفر تا صد آبکاری، تجهیزات آبکاری،محصولات آبکاری با بهترین برند، سبد خشک کن،سبد نیکل، نیکل،آند روی ممتاز، براقی، مواد شیمیایی، مواد آبکاری، نشادور چینی، سود پرک ،اسید آهن، آبکاری،آبکاری طلا،آبکاری کروم، آبکاری صنعتی ،آبکاری گالوانیزه،شمشروی، شمش روی، نیکل،سیانور سدیم، نشادور، سود، کرومیک ،چربی گیر، سولفور، اسید بوریک، راه اندازی خط آبکاری، پرداختکاری، قلع، ضایعات فلزی ،بخارایی ،سولفات روی، سولفات منیزیم، اکسید روی، سفید مهر قم، آبی کننده، کروماته آبی، نیکل مشکی، آندروی