Address & Contact

Our Address

ستان فارس،شهرستان داراب،بخش فسارود،روستای کوهجرد

Telephone

تور لیدر محلی تنگه رغز گردشگری و دره نوردی آصف یزدان پناه

? لیدر تورهای گردشگری و دره نوردی ?

? دره نوردی یکی از هیجان انگیزترین ورزش های روز بشمار میرود . ترکیب ورزش همراه با گشت و گذار در دل دره ها هیجان این ورزش را دو آنقدر افزایش داده است. در یک تعریف ساده میتوان دره نوردی را اندازه گیری دره ها معرفی نمود.

? ورزش دره نوردی در کنار این که بعنوان یک ورزش حرفه ای و جهانی پیگیری ميشود یک تفریح و سرگرمی مهیج هم بشمار مي‌ايد . نه تنها علاقمندان میتوانند بصورت حرفه ای این ورزش را پیگیری کنند بلکه امکان پیگیری آن از طريق تورهای ورزشی بعنوان یک تفریح هفتگانه و موردی هم مقدور است که در اینصورت با نام دره پیمایی میتوان آنرا معرفی نمود.

? اصول دره نوردی براي دره های مختلف کاملاً متنوع است، به عنوان مثال دره نوردی در دره های خیس با دره نوردی در دره های خشک کاملاً متفاوت است و هر کدام شرایط و نیازمندی های خاص خودشان را هم در روش و هم در ابزارآلات می طلبند. در یک نگاه کلی اصول دره نوردی به انتخاب درست محیط براي انجام دادن این ورزش باز می گردد. درصورتی که در انتخاب خودتان صواب نزد بروید، قطعاً مطابق با اصول می توانید به دره نوردی بپردازید.

? وسیله و تجهيزات دره نوردی 

? دره نوردی را می توانیم بعنوان یک ورزش سخت از نظر ابزار و تجهيزات معرفی کنیم! در حالیکه شما می بایست فوق العاده سبک و سریع باشد نیاز است تا تجهيزات ضروری زيادي را همراه خویش حمل کنید. احتمالا این یک وجه دشوار در این ورزش محسوب شود.

? در مرحله اول می بایست وسایل ضروری را براي در نظر گرفتن شرایط احتمالی بهمراه داشته باشید. قدری اذوغه، وسایل بهداشتی و همين‌ طور وسایل اولیه براي درمان و اما لباس مناسب که در صورت نیاز تعویض کنید در کنار تمامی این وسیله ها باید تجهيزات دره نوردی را هم در نظر بگیرید. یک دره نورد نیاز به کفش و لباس مناسب، طناب، وسایل ایمنی، گاهی مواقع عصا ویژه و… براي عملکرد راحت و ایمن در بین دره ها دارد.

آقای آصف یزدان پناه

 

پیمایش دره , تور فارس گردی , آب نوردی شیراز , آموزش دره نوردی , گروه دره نوردی , راهنمای دره نوردی , تور لیدر گردشگری دره نوردی ,