متافورس چیست؟

یک پلتفرم در قالب قرارداد هوشمند است که بربستر بلاکچین فعالیت میکند یک کسب و کار غیر متمرکز که به شما امکان میدهد بصورت روزانه ارز دیجیتال رایگان کسب کنید و در آمد دلاری داشته باشید.

در نتیجه متافورس را میتوان یک اکوسیستم ارز دیجیتال جهانی دانست که در آن اعضا بهم کمک می‌کنند تا به رفاه مالی برسند.

در این پلتفرم پی اوت یا سود ۱۰۰٪ در لحظه می‌باشد و واریزها بصورت همتا به همتا یا همان  واریز از یک کیف پول به کیف پول دیگر انجام میشود که به لطف بلاکچین و قرارداد هوشمند این عملیات بدون دخالت انسان و بدون نیاز به دکمه برداشت توسط خود برنامه بصورت هوشمند در لحظه انجام میشود.

از متافورس میتوان بعنوان یک برنامه خود اجرا نام برد که متعلق به هیچ کمپانی  یا شخص خاصی در دنیا نیست و اعضای آن مالکین آن هستند (چرخه ای مانند بیت کوین).

یک پروژه غیرمتمرکز ،شفاف، مادام العمر ،غیر قابل تغییر ،غیرقابل توقف.

✔️نحوه پورسانت گیری در متافورس

Meta Force دارای سه طرح ماتریسی است –

classic 

Boost و

 UniteVerse، که دو مورد آخر هنوز در حال توسعه هستند. هر کدام منطق متفاوتی برای قرار دادن شرکت کنندگان در ساختار و توزیع جوایز دارند. هر پلن از تعدادی سطح تشکیل شده است که می توانید به تدریج به آن ها حرکت کنید و سود بیشتری به دست آورید. 

                      پلن کلاسیک

طرح کلاسیک ساده ترین پلن در متافورس هست.

با این طرح میتوانید با از لول اول یعنی ۵ دلار استرات کار خودتون رو بزنید فقط توجه داشته باشید که اگه با ۳۵ دلار یعنی سه لول رو برای خودتون باز کنید قطعا رشد بهتری خواهید داشت.

به تعداد نامحدود میتوانید افراد را به این پلن معرفی کنید.و نامحدود هم درآمد کسب میکنید.

پلن کلاسیک از ماتریس های شیش تایی و سه تایی تشکیل شده به تصویر دقت کنید 👆 این ماتریس ۶ تایی هسن یعنی در این لول شما میتونید در هر دور ۶ نفر وارد کنید که نفرات اول و دوم دایره های قرمز پورسانت به آپلاین یا بالاسری شما داده میشه

و نفرات سون و چهارم و پنجم [ دایره های سبز پورسانت کامل به کیف پول خودتون واریز میشه و نفر ششم هم برای سرمایه گذاری مجدد پرداخت میشه یعنی یه دسته شش تایی دیگه در همون لول بهتون میده که بتونید افراد جدید رو وارد کنید.

 

و اما در ماتریس های ۳ تایی یعنی لول های سه ، شش ، نه و دوازده شما در هر دور فقط سه جایگاه دارید که نفرات اول و دوم [دایره های سبز ] پورسانت کامل به خودتون داده میشه و نفر سوم هم ریسایکل میشه و یه جایگاه جدید در همون لول بهتون میده که افراد جدید وارد اون لول بشن.

⛔️ عزیزان توجه داشته باشید که شما فقط یکبار لول ها رو برای خودتون خریداری میکنید و تا ابد میتونید به ازای وارد شدن افراد پورسانت های بالایی به دست بیارید🤑

آموزشات بیشتر 👇👇

لینک کانال تلگرام👇

(با فیلترشکن باز کنید)

https://t.me/metaforce_202

لینک کانال روبیکا👇

https://rubika.ir/metaforce_202

 

😎 دوستان توجه داشته باشید که ما ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم و کسانی که در پروژه با لینک ما ثبت نام کنند از پشتیبانی کامل و دائمی برخوردار می‌شوند.

 

 

⁉️ کسانی که نمی‌توانند از طریق لینک های بالا وارد کانال بشند به شماره های زیر در تلگرام یا روبیکا پیام بدید.

09014627097

09210184208

تماس هم پاسخگو هستیم.😜

راستی یادم رفت خودمو معرفی کنم بنده[ کامبیز عزتی ] هستم از استان کردستان.😘😘😍

 

 

متافورس چیست؟،متافورس،ارزدیجیتال، آموزش،رایگان،کسب،درآمد