تولیدکننده بوجاری برقی،گاو آهن چیزل فنردار،آسیاب دامداری و کشاورزی

?جوتیار صنعت زرین گروس با شماره ثبت 10665

?دارای نشان استاندارد ملی

?دارای گواهی ثبت اختراغ

?پیشرو در تولید ادوات کشاورزی

?ابزارآلات کشاورزی با سازگاری اقلیم ایران

?بالاترین راندمان با محصولات تست شده در خاک میهن

?دستگاه بوجاری چیست؟

?دستگاه بوجاری ( winnow machine ) توسط فشار هوا و حرکات مکانیکی گرد و غبار موجود در حبوبات را برطرف کرده و برای منتقل کردن به مراحل بعدی نظیر پولیش کاری، وزن کردن و بسته بندی آماده می سازد. توسط فن های تعبیه شده ناخالصی های سبک جداسازی شده و سپس به کمک الک کردن بر اساس اندازه های مشخص مواد خالص سازی می شوند.

?این دستگاه قابلیت پاک سازی ۵۰۰ کیلوگرم حبوبات و غلات را دارد. در دستگاه بوجاری مواد در چهار مرحله با توجه به اندازه و وزن تا ۹۸.۵ درصد پاکسازی می شوند.

?بخش های دستگاه بوجاری

این ماشین از پنج بخش اصلی تشکیل شده است که به اختصار شامل موارد زیر است:

?شاسی دستگاه: وزن کلی بخش ها بر روی این قسمت سوار می شود.
?مخزن: اولین بخشی که مواد وارد دستگاه می شود مخزن است. خروجی مخزن توسط دریچه تنظیم کنترل می شود تا مقدار مناسب و یکنواختی از مواد وارد واحدهای تمیز کننده شود.
?محفظه باد: میزان باد با توجه به وزن غلات و ناخالصی ها تعیین می شود.
?واحدها غربالی: شامل بازوهای لنگ و دو واحد تمیز کننده است که خلاف یکدیگر لرزش می کنند. کف واحد های غربالی مانند سینی است که مواد روی آن قرار می گیرد.
?استوانه های حفره دار: همانند الک هایی به منظور یکسان سازی حبوبات و غلات از نظر شکل و اندازه هستند. در اصل تفکیک دانه ها در بخش استوانه های حفره دار انجام می گیرد.

?گاو آهن‌های چیزل (گاوآهن‌های شفره ای):

?کار اصلی یک گاوآهن چیزل نسبت به کاری که با یک چوبدست چنگالی شکل توسط انسان اولیه در هزاران سال قبل انجام می گرفته ، کمی تغییریافته است . آلیاژ فولاد جایگزین چوب شده و تراکتور جایگزین توان بدنی حیوان و انسان گردیده است ، اما هدف از استفاده ، هنوز بهم زدن و تهویه خاک همراه با کمی زیر و رو کردن آن است .

?گرچه به گاو آهن‌های چیزل در بعضی نقاط کولتیواتور مزرعه نیز گفته می‌شود . گاوآهن‌های چیزل دارای ساختمانی سنگین تر می باشند و اصولاً برای خاک ورزی اولیه به کار می روند ، در حالی که کولتیواتورهای مزرعه عمدتاً برای خاک ورزی ثانویه ، از بین بردن علف‌های هرز و تهیه بستر بذر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولتیواتورهای مزرعه از نظر ساختمانی بسیار سبک‌تر از گاوآهن‌های چیزل بوده و برای کار در عمق کمتری طراحی می شوند .

 

✅ گاوآهن چیزل قلمی مدل SA214

?به دلیل مزایای فراوان خاک ورزی حفاظتی کشاورزان درحال تعویض روش شخم زدن مرسوم توسط گاو آهن برگرداندار بروش شخم توسط ادوات خاک ورز حفاظتی از قبیل گاو آهن چیزل ،خاک ورزهای مرکب و سایر ادوات مشابه در مناطق مختلف می باشند.

?این گاو آهن مناسب برای انجام عملیات مربوط به خاک ورزی حفاظتی و همچنین عملیات نهایی آماده سازی بستر کاشت ور خاک ورزی مرسوم است.

?توان کششی مورد نیاز دستگاه منطبق با تراکتور های ۴ سیلندر و ۶ سیلندر داخلی بوده و دارای شاخه های فنر دار با ساختمان ساده.موثر و ایمن است.

?گاو آهن پیزل با دارا بودن مدل های 7 و 9 و11 قلمی در اندازه ها و شرایط مختلف می تواند نیاز کشاورزان را شرایط گوناگون فراهم کند. ایمنی کاربر دستگاه به تاییدیه سازمان استاندارد ایران رسیده و نسبت به مدل های قدیمی ایمنی و امنیت کامل کاربران را به ارمغان آورده است.

 

✅ بوجاری برقی SA219

?بوجاری برقی شرکت جوتیار صنعت زرین گروس با داشتن موتور تک فاز خانگی حفاظت شده در برابر کاهش قدرت برق و نوسانات برقی، بهترین گزینه برای استفاده طولانی در کارگاه ها و مناطق مرطوب و بسته برای استفاده از حداکثر کارکرد و طول عمر است.

?بوجاری های برقی-بادی و بوجاری های برقی-الکی دو نوع غالب هستند.کار جدا کردن پوسه و دانه در بوجاری های برقی-بادی در مقایسه با نمونه های برقی الکی دارای معایب و مزایایی هست.به نوعی که برای هر بذر خاص استفاده از هر دستگاه بهتر عمل می کند.

?در شرایطی دیگر ممکن است استفاده از بوجاری برقی-بادی بهتر باشد و در شرایطی دیگر بوجاری برقی-الکی بهتر عمل کند.

?مزایای دستگاه نسبت به دستگاه های موجود در بازار:
1-سبک بودن دستگاه
2-ارزان قیمت بودن دستگاه
3-کارایی بالا و توان تفکیک بزر و مواد زائد به میزان یک تن و دویست کیلو گرم در ساعت
4-با برق خانگی کار کرده و نیاز به حمل با تراکتور ندارد
5-از یک نفر نیوری انسانی به عنوان اپراتور بهره میگیرد و نیروی کار انسانی پایینی را می طلبد.
6- تقسیم موارد شکسته و زائده و خاک و کاه به 5 حالت مختلف از لحاظ اندازه به دلیل سبک وزن بودن دستگاه نسبت به دستگاه های قدیمی ، حمل و نقل دستگاه برای کشاورزان راحت بوده و هر کشاورز می تواند در خانه یک دستگاه برای تمیز کردن بزر در خانه داشته باشد.

 

✅ آسیاب خوراک دام

?جهت خرد کردن مواد در آسیاب و واردکردن سیلوهای بچینگ استفاده می شود. با توجه به نیاز دام ها برای بهره وری غذایی چبیشتر در تسهیل فرایند تغذیه، آسیاب کردن مواد نقش بسزایی در بهره وری عالی و بهینه نیاز به آسیاب در تمامی صنعت های دامی و طیور احساس می شود.

?آسیاب خوراک دامی جوتیار صنعت زرین گروس با قیمت استثنایی و بهره وری عالی گزینه مناسب جهت استفاده است.

?خدمات فنی و مشاوره تخصصی، راهنمایی بعد از فروش و خدمات پس از فروش و مستندات کامل دستگاه برای هرگونه رفع ایراد و اشکال احتمالی پس از سالیان متمادی کار کرد، از ویژگی های برتر این محصول می باشد.

به مدیریت:آقای ولی زاده

http://maib.ir

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

ادوات کشاورزی , تولید ادوات کشاورزی جوتیار صنعت در سنندج , تولید بوجاری برقی , تولید گاو آهن چیزل فنردار , تولید آسیاب دامداری و کشاورزی , تولیدکننده ادوات کشاورزی جوتیار صنعت در سنندج , قیمت انواع ادوات کشاورزی در سنندج , کاربرد بوجاری برقی ,