سنگ مرمریت هرسین محمدی در بروجرد

این سنگ ساختمانی یکی از انواع سنگ مرمریت است و این نوع سنگ دارای زمینه رنگ روشن و کرم می باشد. خرید و فروش سنگ هرسین به صورت گسترده در بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان رخ می دهد که خود بیانگر کیفیت این محصول در بین خریداران است.

✨این سنگ دارای نمای ظاهری خاص و رگه‌ هایی با طرح های مختلف و بعضا به رنگ های روشن متنوع و زیبا ایجاد کرده که باعث شده آن را برای بسیاری از سازندگان مورد توجه قرار دهد و با توجه به طیف گسترده آن، سلیقه ‌های مختلفی را برآورده نماید.

?کاربرد سنگ مرمریت هرسین چیست ؟

سنگ مرمریت هرسین به دلیل زیبایی، استحکام و مقاومت در برابر آتش و فرسایش، سنگی با ارزش به شمار می رود و برای نمای داخلی ساختمان، کف پارکینگ و سنگ فرش کردن واحد های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

?ویژگی های سنگ مرمریت هرسین چیست ؟

?ساب پذیری سنگ بسیار بالاست و سطحی براق و صیقلی دارد.

?نظافت آن بسیار آسان است و نگهداری آن منوط به نحوه استفاده از آن خواهد بود. در مواردی که سطح کدر میشود با دستگاه ساب زن میتوان سطح آن را مثل روز اول براق و بدون خط و خش کرد.

?این سنگ به دلیل سطح یکدست و رنگ شیکی که دارد، باعث زیبایی فضا خواهد شد.

?مقاومت فشاری نسبتا خوبی دارد و به راحتی نمیشکند.

?قیمت سنگ مرمریت هرسین به عوامل زیر بستگی دارد :

?کیفیت فرآوری و ابعادی سنگ هرسین ممتاز نیز از نظر برش، ساب، و رزین تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت.

?هر چه قدر رنگ سنگ روشن و یکدست تر و کم رگه و کم فسیل تر باشد قیمت آن بیشتر است.

?ضخامت سنگ هرسین تاثیر مستقیم بر روی آن دارد. و معمولاً پرفروش ترین نوع آن را می توان با ضخامت 3 و 4 سانتی متر (پله) دانست.

?ابعاد سنگ هرسین ممتاز بزرگتر و برش‌ های دقیق ‌تر ، تقاضا و قیمت بیشتری در بازار دارد.

به مدیریت:آقای محمدی

شماره تماس:

09166702117

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

سنگ , سنگ مرمریت , سنگ مرمریت هرسین در بروجرد لرستان , سنگ مرمریت هرسین محمدی در بروجرد , ویژگی های سنگ مرمریت هرسین , کاربرد سنگ مرمیت هرسین , قیمت سنگ مرمریت هرسین در لرستان , تولید سنگ مرمریت هرسین محمدی 2 در برجرد لرستان ,