تولیدکننده میز مکش اتو قایقی و مستطیلی و ویشی سپنتا

? گروه صنعتی سپنتا سازنده انواع میز های مکش اتو با ابعاد مختلف مستطیلی،قایقی،ویشی،سیلتر؛

? سپنتا مستقیم و بدون واسطه

? امکان بازدید ساخت در محل کارگاه

?  ورق ۱ میل رنگ کوره ایی موتورحلزونی الکتروژن تبریز ۱۷۵ وات ۲۷۵۰ دور و مکش عالی المنت ۱۰۰۰ وات دارای طیاره و متعلقات نگه داری وسایل اتو و غیره

? ارسال به تمام نقاط و تسویه بعد از تحویل دارای ۱ سال گارانتی

 

 

 

مدل ویشی

مدل مستطیلی

مدل قایقی

 

 

? میز مکش اتو حرفه ایی برای اتو کردن انواع البسه در کارگاه های تولیدی و مراکز صنعتی استفاده می شود استفاده از میز مکش قایقی یا میز مکش مستطیلی منجر می شود که لباس ها هنگام اتو شدن خیس نشوند. میز های مکش قایقی و میز های مکش مستطیلی برای صاف کردن بهتر و بیشتر لباس ها، مجهز به فن مکش بخار شده اند.میز مکش در جهت اتو کردن انواع پارچه و لباس در کارگاه ها و مزون های لباس مورد استفاده قرار گرفته و مانع خیس شدن پارچه هنگام عملیات اتو کشی می باشد و کاربرد آن هنگام اتو کشی به شرح زیر می باشد این نوع اتو ها دارای فن قوی تعبیه شده در زیر اتو می باشد که وظیفه مکندگی پارچه هنگام اتو کشی می باشد که موجب می شود پارچه به طور مناسب بر روی میز قرار گرفته و اتو کشی خیلی راحت انجام گیرد در بازاردو نوع میز مکش وجود دارد که اولین نوع آن میز مکش قایقی بوده که بیشتر برای تولید مانتو و لباس شب زنانه قرار گرفته و نوع دیگر آن میز مکش مستطیلی بوده و برای تولید پیراهن،شلوار،کت ، و….. بکار گرفته می شود .

? یکی از مهمترین لوازم در تولیدی ها و مزون ها وجود یک اتو و میز مکش پر قدرت و بادوام است که در عین مصرف کم و دوام بالا و اثر گذاری خوب و بدون آسیب بر روی پارچه داشته باشد. بدون شک یکی از بهترین برندهای مطرح در این عرصه میز مکش ویشی است. این مجموعه عظیم و معروف در کشور چین با تلاش و برنامه ریزی به مرور و با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

مدیریت : آقایان فرزاد ، بهزاد و امیر مرتضایی

 

 

 

میز مکش , خیاطی , اتو , ژانت , ژانت دار , موتور الکتروژن حلزونی ,