تولیدکننده هواکش صنعتی و سانتریفیوژ میقانی

✨ گروه تولیدی میقانی صنایع تهویه فن تکنیک در تهران

✨ تولیدکننده هواکش های صنعتی سانتریفیوژ میقانی در تهران

✨ هواسازهای بکسوارد و فوروارد

✨ هواکش های سقفی ، سانتریفیوژهای دمنده یا بلوئه

✨ سانتریفیوژهای فشارقوی و انتقال مواد

? هواکش سانتریفیوژ چیست؟

? هواکش های سانتریفیوژ از پرکاربردترین انواع هواکش ها در صنعت تهویه مطبوع می باشند که از دیگر نوع هواکش ها (یعنی هواکش های محوری) ارزان تر بوده و ساختاری به مراتب ساده تر دارند. از این هواکش ها برای جابجایی گازها در ساختمان ها و خودروها استفاده می شود و در صنایع نیز دارای کاربردهای بسیاری از جمله کنترل آلودگی هوا می باشند.

? نحوه کارکرد هواکش های سانتریفیوژ

? کارکرد هواکش های سانتریفیوژ بدین شکل می باشد که پروانه های فن با چرخش خود انرژی جنبشی هوای موجود در لبه تیغه های پروانه را افزایش داده و باعث پرتاب ذرات هوا به سمت بیرون هواکش می شوند. فشار هوای پرتاب شده پس از ورود به کانال خروجی هواکش به دلیل مقاومت ایجاد شده توسط بدنه هواکش و کانال خروجی افزایش می یابد.

? اما این عمل افزایش انرژی جنبشی و پرتاب ذرات هوا در لبه پروانه باعث کاهش فشار در آن منطقه (یعنی لبه پروانه) و ایجاد نوعی خلأ یا وکیوم در آن قسمت هواکش می شود که اختلاف فشار آن منطقه با قسمت محوری پروانه، هوا را از قسمت محور پروانه به سمت لبه های آن می کشاند و باز انرژی جنبشی و سرعت ذرات هوا افزایش می یابد و پرتاب این ذرات به بیرون هواکش صورت می گیرد.

? این عمل بدین شکل دائما تکرار می شود و باعث ایجاد جریان هوا در کانال ورودی و هواکش می شود. ضمنا قابل ذکر است که در هواکش های سانتریفیوژ ورود جریان هوا به کانال ورودی هواکش هم محور با پروانه هواکش می باشد. یعنی جریان هوا یک چرخش نود درجه ای در داخل هواکش سانتریفیوژ خواهد داشت.

مدیریت:آقای مجتبی میقانی

 

 

 

 

 

 

انواع پروانه فن سانتریفیوژ , فن سانتریفیوژ فوروارد , لیست قیمت هواکش سانتریفیوژ , سانتریفیوژ صنعتی دست دوم , فن سانتریفیوژ بکوارد , انواع سانتریفیوژ صنعتی , هواکش سانتریفیوژ سقفی ,