ساخت و راه اندازی کوره های آجرپزی،تراشکاری و جوشکاری قطعات ماشین سازی بهراد صنعت در اصفهان

✨ساخت و راه اندازی انواع نوار نقاله،نوار آجر بارکنی و ساخت خوشکن تونلی

✨برش گروهی انواع دستگاه های کوره

شماره های تماس:
09132151784
09130801784

✨مخلوط کن ساده و وکیوم دار

✨راه اندازی خط کامل کوره آجرپزی

✨آسیاب و سوخت پاش

✨میز انتظار دو کالسکه

✨میز انتظار خشت

✨خوشکن تونلی

?کوره های آجر پزی

?برای تهیه آجر باید در ابتدا خاک رس آن تهیه شود و بعد از اینکه عملیات مورد نیاز روی آن انجام شد خشت خشکی بدست می آید که این خشت ها را درکوره های آجر پزی می چینند تا پخته شوند و آجر بدست آید.

?برای درست کردن آجر، پس از اینکه خاک رس مورد نیاز جهت تهیه آجر آماده و به کارخانه انتقال داده شد باید آب شیمیایی آن گرفته شود بطوریکه خشت بدست آمده دارای استقامت شود و بتواند نیروی فشاری زیادی را تحمل کند که این عمل توسط حرارت بالا انجام می شود.

?در مرحله بعدی زمانی که آب فیزیکی خشت بدست آمده خشک شد آنها را با فاصله از یکدیگر در کوره های آجرپزی می چینند تا براحتی هوا، شعله و گاز از میان )آنها عبور کند و همه جای خشت ها بصورت یک دست پخته و آجر تولید شود.

?انواع کوره آجرپزی
?کوره آجرپزی با آجر و آتش ثابت یا کوره تنوره ای:

درون این کوره ها تنور گشاد و کوتاهی وجود دارد که آجرها بصورت دایره‌ای و با فاصله از یکدیگر درون آن چیده شدند یک برج تشکیل می‌شود که آتش درون آن سبب پخته شدن آجرها می‌شود. کوره های تنوری انرژی فراوانی را به هدر می دهند و بصورت مداوم کار نمی کنند بنابراین پس از تبدیل شدن خشت ها به آجر سر کوره را باز می کنند تا آجرهای درون کوره سرد شوند.حرارت درون کوره تنوری از بالا به پایین زیاد می شود بنابراین جنس آجرها بدلیل اینکه در ردیف های مختلف چیده می شوند با یکدیگر متفاوت است.

?کوره آجرپزی با آجر ثابت و آتش رونده یا کوره هوفمان:

کوره های هوفمان توسط فردی به نام Friedrich Hoffmann ساخته شد و از آنجایی که این کوره ها بشکل حلقه ای بود به آنها کوره حلقه ای هوفمان می گفتند البته لازم به ذکر است که فقط در ابتدا این کوره ها را به شکل دایره می ساختند اما اکنون به شکل حلقه دراز می سازند. این نوع کوره ها پیوسته هستند و گرمای موجود در آنها کمتر به هدر می رود. آجرها در طول کوره ریخته میشوند و برای پخته شدن آنها، آتش را متحرک می کنند.

?کوره آجرپزی با آجر رونده و آتش ثابت یا کوره تونلی:

این کوره ها حالت مکانیزه ای دارند. عملکرد این کوره ها همانند تونل خشت خشک کنی است در وسط این کوره‌ها یک تونل آتش داریم که با گاز ایجاد می شود و آجر نپخته از راه ورودی وارد کوره شده و آجر پخته شده از راه خروجی خارج می شود. کوره های تونلی پیوسته هستند و انرژی خیلی کمی در آنها به هدر می رود.

به مدیریت:اکبری

 

 

 

 

 

 

برش گروهی به ابعاد مختلف

 

میز انتظار

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

برش حلی با میز انتظار مخصوص آجر گری یا زیره

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

خشک کن سبدی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

برش گروهی مخصوص تیغه ۱۵و۱۰ تعداد۱۱ عدد مخصوص خشکن تونل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

ماشین سازی بهراد صنعت در اصفهان , راه اندازی کوره های آجرپزی در اصفهان , خشک کن تونلی , انواع کوره آجرپزی , مخلوط کن ساده و وکیوم دار , ساخت و راه اندازی نوار خاک , آسیاب و سوخت پاش , میز انتظار خشت , کوره تراشکاری و جوشکاری , تولید دستگاه های برش آجر در اصفهان , قطعات و لوازم یدکی بهراد صنعت در اصفهان ,