Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ، شهرستان سلماس

Telephone

تولیدی ام دی اف و سرویس خواب حسنی

✅تولید ام دی اف (mdf ) و سرویس خواب ،دکوراسیون منزل ، کمد ، کمد دیواری ،

✅تمامی سفارشات پذیرفته می شود

✅به اصطلاح عامیانه به موادی از جنس چوب ، خرده چوب و پسماندهای چوبی که در ابتدا با الیاف لیگنوسلولوزی (مازاد کشاورزی) تشکیل می شوند .و با یک رزین مخصوص مصنوعی ترکیب تا در زیر فشار و گرما به روش خشک به هم پیوند بخورند و به شکل ورق ایجاد شوند ام دی اف(MDF) می گویند.

✅اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌ طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود.

✅کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

✅کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

یه مدیریت : محراب حسنی

 

 

 

تولیدی ام دی اف , سرویس خواب , تولیدی ام دی اف و سرویس خواب  در سلماس آذربایجان غربی ,  دکوراسیون منزل  , کمد دیواری , mdf ,