Address & Contact

Our Address

مشهد،فریمان،جنب معاینه فنی،داخل گاراژ،مجموعه ی تولیدی کسری

ساخت و فروش انواع اتاق های مسقف چوبی،فلزی و چادری کامیون کسری 

?طراحی،تولید و فروش انواع اتاق های مسقف چوبی،فلزی،نیم فلزی و چادری ماشین های سنگین و کامیون 
?تولید انواع اتاق خودروهای کمپرسی،خودرو ایسوزو،کامیونت،کامیون،کشنده،مبلی بغل باز شو ،باری ثابت فلزی ، باری مسقف فلزی ،چوبی فلزی ،فلزی کامل

?اتاق سازی کسری با سابقه ای درخشان، انجام چند صد پروژه موفق برای شرکتهای ایرانی، بهره گیری از علم و فناوری روز دنیا، همگام شدن با صنعت روز و با بکارگیری نیروهای متبحر و متعهد، فرآیند تولید انواع اتاق بارکامیونت های ایسوزو، بادسان، فاو، هیوندای، جک، اسکانیا، فوتون، ولوو و کامیون را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.زیبایی، دوام، ایمنی در مقابل فشار و سنگینی بار و نیز دارا بودن استقامت پوششی در برابر عوامل طبیعی و ابعاد استاندارد از ویژگی های تولیدات اتاق سازی کسری می باشد?

?انواع مدل های اتاق در اتاق سازی کسری :

?اتاق مسقف فلزی 

?اتاق مسقف چادری 

?اتاق مبل بغل بازشو

?اتاق حمل نوشابه  

?حمل مرغ و جوجه یکروزه 

?چوبی فلزی تمام فلزی تک و ده چرخ 

?اتاق چوبی فلزی کامیونت 

?اتاق کمپرسی 

?اتاق کمپرسی باری 

?اتاق کمپرسی ۱۰ چرخ و ۶ چرخ 

?اتاق آلومینیومی داخل چوب 

?تخصصی ترین تولید كننده انواع اتاقبار کامیون،كاربری های خاص مخصوص راهداری کل کشور اتاقهای باری کمپرسی اتاق مسقف چادری مسقف فلزی و غیره در کل ایران شناخته می شود?

?این مجموعه با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا و به روز ترین تکنولوژی برای خمکاری ورق و برشکاری برای ایجاد جلب رضایت مشتری فعالیت مینماید?

?هدف ما در گروه تولیدی کسری این است كه در كار خود بهترین باشیم و این امر راه گشای ما درطراحی و تولید محصولاتی متمایز از جمله با كیفیت ترین و امن ترین اتاقهای حمل بار، اتاقهای کمپرسی و طرح های خاص به سفارش مشتری باشد?

?کاربری مسقف فلزی 

?کاربری مسقف فلزی معمولاً برای حمل بار، اثاثیه منزل و یا حمل موادی که حساس به تغییرات دما نیستند استفاده می‌گردد. کاربری مسقف به‌صورتی طراحی‌شده که از بار داخل اتاق حفاظت و نگه‌داری می‌کند. این نوع کانتینر به دلیل نوع طراحی و ساختی که دارد می‌توان به‌راحتی از آن برای حمل بار در مسافت‌های طولانی بدون کوچک‌ترین مسئله ای استفاده کرد.

?اتاق حمل بار

?اتاق حمل بار به ماشینهای مخصوص حمل بار گفته میشود. این اتاق‌ها که بر روی کامیون نصب میشود و بهترین گزینه برای حمل و نقل کالای تولیدی برای مسیر‌‌‌های شهری و بین شهری است و دارای ویژگی هایی همچون سبکی، مقاومت، استحکام بالا و عایق در برابر سرما و گرما است.

?تریلی کمپرسی 

?تریلی کمپرسی کامیون اتاق‌داری است که تخلیه بار آن به وسیله‌ی دستگاه کمپرس انجام می‌شود.

?از تریلی کمپرسی برای حمل چه بارهایی استفاده می‌شود؟

۱-حمل‌ونقل مواد معدنی و غیرمعدنی مانند: ماسه،سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه بادی، خاک رس، ذغال سنگ، خاک نسوز، جوش کوره خرد شده، قیر طبیعی، آسفالت و …

۲-مواد فاله کشاورزی مثل: گندم، کنجاله، ذرت،سویا، چغندر، دانه‌های روغنی و …

?ویژگی منحصر به فرد تریلی کمپرسی چیست؟

?تخلیه سریع بار
?بارگیری و تخلیه آسان 

?در خرید خودرو زمانی که مدارک خود را تکمیل می کنید باید اتاق مورد نظر را سفارش دهید زیرا نوع کاربری مورد نیاز با وضعیت ذکر شده در کارت خودروی شما باید همخوانی داشته باشد هنگام گرفتن معاینه فنی خودرو ، گرفتن خسارت از بیمه ، هنگام تعویض پلاک و … دچار مشکل نشوید .

?انواع اتاق های حمل بار کامیونت : باری چوبی باری فلزی باری چوبی فلزی مسقف فلزی مسقف چادری کفی بغلدار فلزی بازشو مشبک فلزی بالا بر تانکر یخچال کمپرسی و… که هرکدام از این اتاق ها مخصوص حمل کالای ویژه ای هستند یعنی هیچ اتاقی نیست که که بشه با آن همه ی بارها را جا به جا کرد . ولی باری چوبی ، باری فلزی و باری چوبی فلزی چون هنگام ساخت از طرح چوب استفاده می شود تقریبا به هم نزدیک هستند .

?اندازه ی اتاق حمل بار کامیونت مهم ترین قسمت انتخاب اتاق است که بهتر است از اندازه ی استاندارد آن استفاده شود. اگر به دلیل داشتن بار مخصوصی خواستید اتاق حمل بار خود را بزرگ تر کنید به طول و ارتفاع آن بیفزایید زیرا از عرض ممکن است حادثه ساز باشد .

?اندازه استاندارد کلیه کامیونت ها از طول شاسی و از عرض صاف لاستیک های محور عقب می باشد . وزن اتاق حمل بار کامیونت باید سبک باشد و در عین سبک بودن بتواند وزن زیادی را متحمل شود و مقاوم باشد .

?در سال های اخیر با تولید سازه های نوین ساندویچ پانل، استفاده از آن ها برای ساخت انواع اتاق های حمل بار رواج پیدا کرده است زیرا این پانل های ساندویچی با ساختار لایه ای و منحصر بفردی که دارند مهمترین ویژگی های اتاق حمل بار از جمله وزن پایین و مقاومت بالا در برابر عوامل و آسیب های خارجی را تامین می‌کنند.

?مهم ترین قسمتی که در هنگام خرید باید به آن دقت داشت کف اتاق است زیرا بیشترین فشار بار روی کف اتاق حمل بار می باشد .

به مدیریت:آذرپندار

 

تولیدی اتاق کامیون , اتاق سازی کسری , اتاق سازی کامیون در مشهد , فروش اتاق مسقف چوبی کامیون , فروش اتاق مسقف فلزی کامیون , فروش اتاق مسقف چادری کامیون , قیمت اتاق های مسقف کامیون , اتاق فلزی کامیون , اتاق نیم فلزی کامیون , اتاق سازی کامیون کسری ,