Address & Contact

Our Address

مازندران ، نکا ، امام رضا 5 ، نبش اندرزگوی 7

Telephone

نجاری مجید 

تولیدی صنایع چوب روستیک

⚡️ میز نهارخوری روستیک ، میز عسلی روستیک ، میزهای LCD روستیک⚡️

✳️ سبک روستیک سبکی تعریف شده براساس زیبایی‌های طبیعی و طبیعتی زیبا است که با الهام گرفتن از مواردی ساده از دل طبیعت خود را در دل طراحان و علاقه مندان به چنین سبک‌هایی جای داده است و به تازگی و به لطف خلاقان و طراحان امروزه این سبک دوباره ترند شده و با تلفیق سبک مدرن تعادلی از طبیعت و مدرنیته بوجود آورد.

✳️ نزدیک ترین المان برای رسیدن به سبک روستیک استفاده از متریال های خام و دست نخورده است تنه درختان و چوب‌های برش خورده آن‌ها مواردی هستند که می‌توانند حس و حال یک خانه روستایی را پدید آورند. همچنین استفاده از پوست حیوانات یا سبدهای حصیری دست بافت یا الوارها برای کفپوش ، دیوارپوش و یا تیرچه های سقف

✳️ از ویژگی های بارز این سبک این میباشد که از هر محصولی تنها یک نمونه موجود است و هیچ دو کاری عیننا شبیه به هم نمیشوند.

✳️ از آنجاییکه خشک شدن چوب ها زمان زیادی طول میکشد بسیاری از نمونه های قابل استفاده سن زیادی دارند. تنه های درختان برای استفاده از آنها به دو روش کالباسی (افقی) و اسلب (عمودی) بریده میشوند.

✳️ استفاده از انواع صنایع چوبی روستیک سبب می شود که خانه شما مملو از عطر طبیعت و جنگل باشد و همچنین از شر مواد سمی و صنعتی خلاص شوید.

✳️ از این رو اگر شما دوست دارید که سبک خانه شما دارای دکوراسیون روستیک باشد یکی از ان ها استفاده از چوب و میزهای روستیک است. در استفاده از چوب توجه داشته باشید که چوب های مورد استفاده شما بکر و دست نخورده باشند. در واقع چوب هایی که حتی فرآوری هم نشده باشند. استفاده از چوب ها در رنگ های مختلف در ساخت این میزها نیز بر زیبایی این میزها و دکوراسیون روستیک شما می شود.

مدیریت : آقای مجید زارع

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎
دکور مغازه چوبی
💎💎💎💎💎💎💎💎💎
کلبه چوبی

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

 

روستیک , خرید چوب روستیک , نجاری , صنایع چوب , صنایع چوب روستیک , میز ناهارخوری , میز نهارخوری روستیک , میز عسلی روستیک , میزهای LCD روستیک ,