تولیدی درب و پنجره فلزی و نرده فلزی و فرفورژه سعادت

? کارگاه تولیدی و ساخت درب و پنجره فلزی به صورت کاملا حرفه ای با سابقه کار بیش از سی سال در شهر صنعتی البرز قزوین

? ساخت درب های ریلی ساده و کنار بازشو ، نرده های ساده و فرفورژه با به روزترین و متنوع ترین طرح ها

? جوشکاری قطعات با سیستم جوش co2 و برشکاری ورق با دستگاه برش پلاسما تا 15 میلی متر تخصص ماست

? پنجره آهنی یکی از بخش های مهم در ساختمان به حساب می آید. این موضوع در سه مرحله طراحی، تولید و اجرا مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت پنجره آهنی می بایست متناسب با هزینه های کلی پروژه باشد. مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آهنی، طراحی آن می باشد. چرا که در طراحی، متریال مورد استفاده، میزان پیچیدگی ها، ضریب ایمنی و همچنین سطح زیبایی پنجره مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی می بایست وزن پنجره آهنی را نیز در نظر گرفت. یک پنجره آهنی سبک برای دیوار ساختمان مناسب تر از پنجره آهنی سنگین می باشد. در عین حال می بایست به اینکه پنجره آهنی شیک باشد و نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد نیز توجه داشت. گاهی با یک پنجره آهنی ساده می توان زیبایی منحصر به فردی در نمای ساختنمان ایجاد نمود. پنجره آهنی دوجداره برای آپارتمان های امروزی کارآیی بیشتری دارد. این نوع پنجره آهنی جدید بر مبنای محافظت ساختمان از آلودگی صوتی، جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی و همچنین ایجاد محیط ایمن تر در فضای اتاق طراحی و تولید می گردد.

? انواع حفاظ پنجره

اولین ویژگی که برای انتخاب یک نرده آهنی پنجره باید بدانید و آن را سرلوحه انتخاب خود کنید، انواع حفاظ پنجره است. با شناخت انواع حفاظ پنجره و مزیت های هر یک به راحتی خواهید توانست بهترین مدل آن را برای خود برگزینید. کار خیلی پیچیده ای برای این انتخاب نخواهید داشت. سلیقه، مناسب بودن برای نمای ساختمان و البته امنیت سه اصل اساسی است که سما باید آنها را برای انواع نرده آهنی پنجره در نظر گرفته و در نهایت ایده آل ترین حالت را برای خانه خود در نظر بگیرید. در این بخش با انواع حفاظ پنجره و مزیت های هر یک آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید که در برخی مواقع استفاده از برخی از انواع نرده آهنی پنجره در هر ساختمانی مجاز نبوده و شما محدود به انتخاب گزینه ای خاص خواهید بود.

? استفاده از حفاظ پنجره، یکی از راه کارهای حفاظت از ساختمان می‌باشد. پنجره‌های هر ساختمان، یکی از راه‌های ورود افراد ناخواسته و سارقین به داخل ساختمان می‌باشد. به همین دلیل یکی از بهترین راه حل‌ها اجرای حفاظ پنجره می‌باشد. حفاظ پنجره علاوه بر ایجاد امنیت و بالا بردن امینی هر ساختمان، باعث زیبا‌تر شدن هرچه بیشتر آن نیز می‌شود.

? جهت استفاده از حفاظ پنجره باید به نکات مختلفی توجه نمود:

استفاده از حفاظ پنجره از سمت بیرون برای طبقات پایینی و استفاده از حفاظ پنجره در قسمت داخلی برای طبقات بالایی جهت افزایش حس امنیت و آرامش و جلوگیری از سقوط افراد و اشیا.

حفاظ پنجره‌ مختلفی در بازار موجود می‌باشد که هر کدام نسبت به آلیاژ و اقلام مصرفی در آن، قیمت‌های مختلفی دارند.

از انواع حفاظ پنجره می‌توان به حفاظ پنجره آهنی، حفاظ پنجره استیل، حفاظ پنجره آلومینیوم، حفاظ پنجره دوجداره و…اشاره نمود.

در این بین حفاظ پنجره آهنی قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.

تمامی مدل‌های حفاظ پنجره از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده که باعث زیبا شدن و شیک شدن نمای ساختمان نیز می‌گردد.

چرا نرده راه پله فلزی؟
اگر به دنبال یکه نرده ارزان‌قیمت هستید که استحکام مناسبی نیز داشته باشد و طول عمر آن زیاد باشد، نرده راه پایه فلزی بهترین گزینه برای شماست.

همچنین نرده های فلزی طرح‌های مختلفی دارند که انتخاب گسترده‌ای را در اختیار قرار می‌دهند . علاوه بر این، با توجه به این که امکان رنگ کردن نرده های فلزی وجود دارد، این نوع نرده گزینه مناسبی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه شما و هماهنگ کردن آن با فضای داخلی یا خارجی خانه شماست.

مدیریت : آقای سعادت
09122811208
09190451208
02832232132

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت درب و پنجره آهنی , طرح های درب و پنجره آهنی , درب و پنجره آهنی ساده , جوشکاری درب و پنجره آهنی , درب و پنجره آهنی سبک ,