Address & Contact

Our Address

کرج ، ماهدشت ، خیابان رحمانی ، نبش لاله 14 ، پلاک 37

تولیدی روشویی سرامیکی آی سو

? تولیدی روشویی سرامیکی

? رعایت استاندارد های بهداشتی

? نظافت آسان

? ماندگاری و دوام بالای روشویی سرامیکی

? زیبایی، تنوع و ظرافت در طراحی

? قیمت متنوع و متناسب با تمامی بودجه ها

? روشویی های سرامیکی در واقع یکی از متنوع ترین و پرکاربردترین روشویی های مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی منازل و اماکن عمومی و صنعتی می‌باشند. اقلام بهداشتی ساختمانی از جنس سرامیک و چینی‌ آلات بهداشتی، سالیان زیادی است که مورد استفاده می‌باشد و هرگز از محبوبیت و کاربرد آنان کاسته نشده است. بلکه با گذر سالیان همه روزه بر تنوع، انواع و کاربرد و طرح و نقش و محبوبیت روشویی سرامیکی افزوده شده است. تا آنجا که امروزه نیز سینک های سرامیکی و چینی آلات بهداشتی کماکان عمده‌ی سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.

? استحکام بالا و مقاومت در برابر ساییدگی که منجر به عمر مفید بالا سرامیک ها می شود یکی از مهم ترین ویژگی های سرامیک است. سرامیک از نظر شیمیایی خنثی و غیر سمی است و در مقابل حرارت و آتش مقاوم می باشد. همچنین اکثر سرامیک ها در برابر عبور جریان الکتریسیته نیز مقاوم هستند.

? روشویی های سرامیکی قیمت مناسبی دارند و با تنوع بسیاری که در ظاهر دارند، به شما این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانید دکوراسیون منزل خود را با تغییر دادن تنها یک کاسه روشویی متحول کنید.

 

مدیریت : آقایان جمال شجاعی و پیمان سورند

 

 

ساخت روشویی سرامیکی , ساخت روشویی با سرامیک , تولید کننده کاسه روشویی , روشویی سرامیکی آی سو در کرج , روشویی سرامیکی در کرج , تولیدی روشویی سرامیکی در کرج ,