تولیدی روشویی کابین دار pvc مروارید صدف

اعطای نمایندگی فروش در شهر های فاقد نمایندگی

✳️شرکت کارخانجات تولیدی روشویی مروارید صدف پیشگام در صنعت چینی بهداشتی کشور است که با بکار گیری دانش فنی روز ، مواد اولیه مرغوب ، سیستم های کنترل کیفیت جامع TQM و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده بگونه ای که در حال حاضر توانایی تولید بیش از ۱۲ هزار تن در سال را دارد . این شرکت همراه با گذر زمان توانسته تولیدات خود را از نظر کمی و کیفی افزایش داده و مرزهای تولیدات ملی را پشت سر گذارد .

✳️ شرکت تولیدی روشویی مروارید صدف، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001 ،OHSAS 18001 ، ISO 14001 )، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS گردیده است.

✳️ما در شرکت تولیدی روشویی مروارید صدف همواره سعی نموده ایم با نوآوری ، ارتقا، کیفیت و رعایت صرفه جویی در مصرف عنصر گرانبهای آب در طراحی محصولات و ارائه خدمات مطلوب ، ضمن پاسخ شایسته به اعتماد مشتریان ارزشمند خود ، بهداشت ، سلامتی و آرامش را برای ایشان فراهم آوریم. لذا در راستای پیگیری ماموریت و اهداف سازمانی ، احترام به ارزشهای انسانی ( تعهد، صداقت، مشتری مداری، عملگرایی و حفظ محیط زیست) را سرلوحه اقدامات سازمان قرار داده و همواره با تلاش و تداوم نوآوری، پیوسته درصدد ارتقاء استاندارد های موجود صنعت چینی بهداشتی ایران در سطح بین المللی می باشیم

?pvc چیست؟

⚡️پی وی سی pvc نوعی پلاستیک فشرده است که از ترکیبات کربن در پتروشیمی به دست می آید. این پلاستیک کاربردهای بسیاری دارد که یکی از مهم ترین کاربردهای آن استفاده در صنعت دکوراسیون است.

?کدام مزیت کابینت روشویی pvc آن را از سایر روشویی کابینتی ها جدا می کند؟

⚡️یکی از بهترین مزایای pvc ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر رطوبت است. برای همین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کابینت روشویی است چرا که کابینت روشویی در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد و این مکان ها مستعد رطوبت بسیار هستند.

⚡️کابینت روشویی pvc با هزینه اندک نصب می شود و طراحی ظاهری جذاب خود را با عمر بسیار بیشتر از سایر روشویی ها حفظ می کند.

?برتری های کابینت روشویی pvc

⚜️کابینت پی وی سی روشویی از یک سری ویژگی ها برخوردار است که باعث شده است بسیاری از افراد برای منازل خود این محصول را انتخاب کنند. برترین ویژگی های کابینت pvc سرویس بهداشتی عبارتند از:

?ماندگاری بالا : کابینت روشویی پی وی سی نسبت به سایر کابینت روشویی ها ماندگاری بسیار بالاتری دارد. بعد از مدت ها کیفیت خود را از دست نمی دهد و نیازی به رنگ آمیزی دوباره ندارد. PVC جزو مواد تجزیه ناپذیر به حساب می آید.

?ضد آب : یکی از بهترین مزایای کابینت روشویی pvc ضد آب بودن آن است. طوری که می توان ادعا کرد به هیچ عنوان آب از جداره ای آن نفوذ نمی کند و رطوبت در آن هیچ اثری نخواهد گذاشت.

?ضد خش : کابینت روشویی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نمای دیگری خواهد داد اما اگر کابینت روشویی خط و خش بردارد چطور؟ شما با انتخاب کابینت روشویی پی وی سی خیالتان برای همیشه می تواند از بابت خط و خش راحت باشد چرا که کابینت روشویی پی وی سی در برابر خط و خش مقاومت بسیار زیادی دارد.

?عایق گرما و حرارت : این مزیت را اکثر کابینت روشویی ها دارند و یکی از ملزومات می تواند باشد.

?نصب آسان با هزینه ی اندک : کابینت روشویی پی وی سی بسیار راحت نصب می شود و هزینه نصب آن از سایر کابینت روشویی ها پایین تر است. البته این به دلیل بی کیفیت تر بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که طراحی آن بدون پیچیدگی های بسیار است.

?وزن اندک : این نوع کابینت بسیار کم وزن است و اگر قصد جابه جایی و وصل کردن آن در جای دیگری در سر داشته باشید کار سختی نخواهد بود. از آنجایی که ایت محصول کیفیت بسیار بالایی دارد، به همین خاطر هزینه تعمیر و نگهداری آنچنانی ندارد. یک بار برای یک عمر این محصول را خریداری می کنید. بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید.

?عایق حرارت و گرما: کابینت دستشویی پی وی سی از تحمل بالایی در برابر گرما و حرارت برخوردار است. با آب جوش هم حالت خود را از دست نمی دهد. البته تمامی کابینت های روشویی از آنجا که با آب گرم سر و کار دارند باید از این ویژگی برخوردار باشند.

?مدل های مختلف و متنوع : کابینت روشویی PVC مدل های مختلفی دارد و اگر قصد خرید کابینت روشویی پی وی سی داشته باشید این انتخاب برایتان محدودیت به وجود نخواهد برد.

?تمیز شدن راحت: کابینت روشویی پی وی سی برای تمیز شدن نیاز به هیچ پاک کننده ای ندارد. در صورتی که لک و یا جرم گرفته باشد، به راحتی می توانید آن را با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید و سپس آن را خشک کنید.

?هم‌خوانی با انواع دکوراسیون: کابینت پی وی سی دستشویی را به راحتی می توانید برای سبک های مختلف دکوراسیون منازل ست کنید. این محصول قابلیت این را دارد که بتواند با تمامی نماهای سنتی و مدرن همخوانی داشته باشد. رنگ آن را نیز می توانید مطابق با دیگر اجزای سرویس بهداشتی و سرامیک ها ست کنید

مدیریت:آقای رسولی

شماره تماس:

09144475103

09141482416

04433821141

برای دیدن کاتالوگ کلیک کنید?

کاتالوگ

 

????????????????????

????????????????????

 

 

 

 

 

تولیدی روشویی مروارید صدف در ارومیه , تولیدی روشویی مروارید صدف , تولیدی روشویی در ارومیه , تولیدی روشویی ,