تولیدی روکش صندلی امیر

?تولید روکش صندلی خودرو، دور فرمان

?ارائه تودوزی خودرو با بهترین کیفیت

?لوازم خودرو،کفی صندوق، کفپوش سه بعدی، لوازم یدکی خودرو

?بزرگترین مرکز روکش صندلی کشور?

?از تولید به مصرف?

?روکش صندلی چیست چه کاربردی دارد؟

✳️روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین می‌باشد که با توجه به رنگ ماشین می‌توان خریداری کرد و سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خودرو می‌شود و بر دمای داخل خودرو نیز تاثیر می‌گذارد. . روکش صندلی خودرو تنوع گسترده ای دارد و انتخاب آن نیز سلیقه ای می‌باشد. یکی از مواردی که باعث زیبایی خودرو می‌شود روکش صندلی خودروها است که نه تنها باعث زیبایی می‌شود بلکه از روکش اصلی صندلی نیز محافظت می‌کند.

✳️روکش‌‌‌های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی‌و پارچه ای تقسیم می‌شوند که مهمترین ویژگی‌‌‌های هریک از روکش‌‌‌های صندلی عبارتند از:

?مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

?از مهم ترین مزیت‌‌‌های روکش‌‌‌های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است. این روکش‌ها برخلاف روکش‌‌‌های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی‌شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند همچنین این روکش‌ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می‌کند و باعث گرم شدن سرنشین می‌گردد.

?مزایای روکش صندلی چرم خودرو

?روکش‌‌‌های چرم نوع دیگری از روکش‌ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن‌ها است، در این نوع از روکش‌ها با یک دستمال مرطوب نیز می‌توان کثیفی‌ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده‌‌‌های دارای فرزندان خردسال است.

?خصوصیات بهترین روکش صندلی برای خودرو

?مقاومت روکش صندلی در برابر ساییدگی.

?رنگ پارچه مناسب، این رنگ باید سبب خستگی چشم نشود.

?عدم تغییر رنگ روکش در برابر تابش نور خورشید

?تعریق کمتر

?کفپوش سه بعدی

?کفپوش سه بعدی خودرو در راستای پیشرفت تکنولوژی‌‌‌های ساخت و توانایی اسکن لیزری دقیق کف خودرو یکی از جدیدترین انواع کفپوش خودرو است که به طور کامل و قالبی کل کف خودرو را پوشش داده و از نفوذ خاک و مایعات و کثیفی‌‌‌های مختلف به کف خودرو جلوگیری می‌کند. شیارهای طراحی شده در کف کفپوش، باعث افزایش اصطکاک بین مایعات ریخته شده در کف و کفپوش شده و حرکت سیالات در هنگام رانندگی را به حداقل می‌رساند.

?مایعات ریخته شده، با استفاده از این شیارها به قسمت انتهای مخزن سوق داده می‌شود و از کثیف شدن موکت جلوگیری میکند. این کفپوش‌ها با تکیه بر تکنولوژی ساخت سه بعدی ظاهری شیک و جذاب برای خودرو به همراه دارند و علاوه بر راحتی در شست و شو، کابین داخلی خودروی شما را منحصر بفرد نشان می‌دهند.

به مدیریت : حسینی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

تولیدی روکش صندلی امیر در بابل , روکش صندلی , روکش صندلی خودرو , دور فرمان  , تودوزی خودرو , لوازم خودرو , کفی صندوق , کفپوش سه بعدی , لوازم یدکی خودرو , مزایای روکش صندلی , تولید روکش صندلی خودرو در بابل , تودوزی خودرو در بابل , کفی سه بعدی خودرو در بابل ,