انواع روکش صندلی و تودوزی خودرو

✅تودوزی انواع خودرو

✅از مزایای قرار دادن تودوزی بر روی صندلی و بخش های مختلف فضای داخلی خودرو، می توان به زیبایی دکوراسیون خودرو، محافظت از صندلی در برابر کثیفی و آلودگی، شیک شدن صندلی و موارد دیگر می باشد.

✅امروزه با واردات خودروی لوکس به داخل کشور، کیفیت فعالیت تودوزی نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیاری از صاحبان خودروی لوکس، برای محافظت از تودوزی اصلی صندلی خودرو، نیاز به تودوزی دوم دارند. از جنس های تودوزی می توان به مخمل، پارچه، چرم، ابر و فیبر اشاره نمود. از مزیت استفاده از تودوزی خودروهای لوکس، افزایش زیبایی و عمر طولانی روکش صندلی اولیه می باشد.

✅تودوزی انواع خودرو با جنس پارچه ای:

?از مزیت های روکش های پارچه ای، تنوع در طرح و رنگ است. در تابستان که هوا گرم می شود، روکش های پارچه ای موجب خنک شدن سرنشینان شده و گرمای کمتری را به خود جلب می کند. در زمستان نیز انتقال گرما کمتر بوده و موجب گرم شدن سرنشینان خودرو می گردد. راحتی، دوام و ثبات رنگ تودوزی های پارچه ای، موجب می شود این مدل از روکش ها، طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. در صورتی که قصد دارید از جدیدترین تودوزی های پارچه ای دیدن کنید و با توجه به نوع صندلی و خودرو، بهترین تودوزی را انتخاب نمایید

✅تودوزی انواع خودرو با جنس چرمی:

?روکش های چرمی نسبت به نوع پارچه ای، دارای مزیت های زیادی می باشند که موجب شده است بسیاری از افراد از این نوع تودوزی استفاده نمایند. از مزایای روکش چرمی، سهولت در تمیزکردن و نظافت روکش است. این در حالی است که شست و شو و تمیز کردن تودوزی های پارچه ای به سختی انجام می شود. در صورتی که صاحب فرزند خردسال هستید و یا احتمال کثیف شدن فضای داخل خودرو شما زیاد است، انتخاب تودوزی چرمی، انتخاب صحیح تری است. در تابستان، روکش چرمی موجب گرمای بیشتر و در زمستان موجب سرمای بیشتر فضای داخل خودرو می گردد.

به مدیریت:جناب آقای خراسانی

 

 

تولیدی و فروش انواع تودوزی , روکش صندلی , تودوزی خراسانی در کرج ,  تولیدی روکش صندلی و تودوزی خراسانی در کرج , انواع روکش صندلی ,  روکش صندلی چرمی ,  روکش صندلی پارچه ای ,  تودوزی خودرو در کرج , قیمت  روکش صندلی در کرج ,تولید روکش , ابر صندلی خودرو , ابر ۲۰۶ , فنر صندلی اتومبیل , چرمدوزی , رودری , چرم رودی ۲۰۶ , تعمیر صندلی , تعمیر کمربند ایمنی , نوار کمربند ایمنی , اسکلت صندلی , بخواب صندلی , فوم خودرو ,